Amikor szülés után barátnőjük meghízik (Köszönöm Moonieee- 💜. A Taehyung special részhez még nyugodtan lehet beküldeni reakciókat egészen 29-ig)
~🅙🅘🅝~
Habár Seokjin mindig is előszeretettel sütött neked finomabbnál finomabb sütiket, soha nem látszott rajtad, amiért sokan elég irigyek is voltak. Azonban a terhesség alatt sikerült felszedned pár plusz kilót, de nem igazán látszott mivel leginkább a hasadra ment, és ráfogtad, hogy a baba nagy. De szülés után nem igen akart lemenni az a pár kiló. Természetesen, nem látszott annyira, de mivel mindig is kissé soványabb alkat voltál „kövérnek" vélted magad. Ezt el is mondtad férjednek, mire kinevetett.
– Ugyan már jagiya, ne beszély butaságot. Megszülted a worldwide handsome hercegnőt, hogy mondjam azt, hogy kövér vagy? – csúszik ki meggondolatlanul a száján.
– Szóval csak azért nem vagyok kövér mert megszültem a kislányod?
– Nem, dehogyis, félreérted – mentegetőzik a kicsit ringatva.
– Most nagyon nem voltál worlwide handsome
~🅢🅤🅖🅐~
Yoongi-t különösképpen soha nem érdekelte a testalkatod. Felőle aztán lehettél ezer kiló is, őt nem foglalkoztatta, az már más kérdés, hogy akkor hogyan oldotta volna meg a szexuális életeteket. De semmiképp se ítélt el, mert kissé kerekebb volt a feneked, és izmosabb combod, mint általában szokott a lányoknál. És most, hogy a szülés után picit felszedtél a combodra, illetve a fenekedre, Yoongi-nak ez nagyon imponált. Szerinte van mit fogdosni rajtad.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Hobi-nak köztudat, hogy a vékony lányok az ideálja, és te is közéjük tartozol. Vagyis tartoztál, ugyanis szülés után pár kilót felszedtél, ugyan ezt Hoseok nem vette észre, mert túlságosan lekötötte a kisfia, azonban te féltél, hogy emiatt majd kiszeret belőled. Legjobb megoldásnak pedig mi bizonyult? Hát persze az éheztetés és a túlzottan sok edzés. Férjed egy idő után észrevetten, hogy alig eszel valamit, de mikor rákérdezett folyton csak annyit mondtál, hogy nem vagy éhes.
VOUS LISEZ
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...