༺ 41༻

2.2K 98 14
                                    

Képeket nem enged beszűrni, így a Chanyeol text reakció is holnapra csúszik. Igazából maga a részt is alig akarta közzétenni, így isten tudja hányadik próbálkozás után, de végül is sikerült. 🥰

Amikor elkezded becézgetni őket (Köszönöm Zsebibaba111 💜)

~🅙🅘🅝~

Ez a becézgetés nálatok nem volt újdonság, hiszen a worldwide handsome oppa, első pillanattól kezdve megmaradt. Amivel igazából párodnak semmi kivetnivalója nincs, sőt, még talán imádja is, amit nem is titkol de nem is mutatja ki. Sokkal inkább elvicceli a dolgot, úgy mint általában mindent, azonban ez most más volt. Kivételes napnak ígérkezett a mai egyedül, méghozzá azért mert te főztél ebédet, ezért a süteményhez Jin ment vásárolni.

– Megjöttem jagiya. Nem volt citrom a közeli boltban, de beutaztam a fél országot érted – felnevettél ezen, hiszen alig fél órája ment el.

– Átrepülted az országot édesem? – csúszott ki az édes becézés. Először nem fogtad fel mit mondtál, csak akkor mikor Jin boldogan magához ölelt.

– Mond még egyszer – suttogja füledbe elővéve mobilját, hogy felvegye, amin újra kimondod.

~🅢🅤🅖🅐~

Nem játszik nagy szerepet a becézgetés nálatok. Egyikőtök sem olyan alkat, hogy olvadozzon egy-két kedvesebb szó után, ezért is nehéz olyat mondanod ami hihetetlen boldogsággal, illetve meglepi őt. Hamarabb kiismert Yoongi, mint legjobb barátnőd, aki születésed óta veled van, ezért nehéz ujjat mutatni neki, de te ezek ellenére is próbálkozol, és úgy látszik a sors is neked kedvez. Az utóbbi napokban nagyon későn ér haza, pedig megígérte, hogy a hétvégén kimozdultok kicsit kettesben. Dühösen nyitsz be a stúdiójába, mire életedbe először ijeszted őt meg igazán.

– Most azonnal hazajössz Min Yoongi – veszed ki indulatosan kezéből a tollat, majd valahova a helyiség egyik sarkába lököd.

– Mi a fasz? Te észnél vagy? Azt a tollat még tőled kaptam születésnapomra – mutat abba az irányba ahol gondolja, hogy landolt, ám téged ez most nem foglalkoztat.

– Igen szívem, észnél vagyok, mert fogod magad és hazamegyünk pihenni.

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

Igazából a párkapcsolatotok nagyon az elején járt még, annak ellenére, hogy évek óta ismeritek egymást. Ugyan évek óta éreztek valami mélyebbet egymás iránt mint barátság, de egyszerűen a megszokott kellemes közérzetet nem tudtátok olyan hamar elengedni. Féltetek, hogy tönkre tesztek mindent azzal, ha bevalljátok egymásnak igazi érzelmeiteket, ám egy idő után felhagytatok ezzel, és Hoseok megtette az első lépéseket. Azóta számtalan randevún voltatok már, az első csók is elcsattant egy esős délutánon.

– Kedvesem, ideadnád a vizet? – kérdezed a férfitól, ki elsőre meglepődik az édes becézésen, de azért boldog mosollyal ajkain oda adja a kért dolgot. Épp filmezős délutánt tartotok, és míg mások hülyeségeket tömnek magukban, addig ti zöldségekből készült nasit és vizet.

– Ez nem lehet e véletlen műve. Esős napon vallottuk be egymásnak az érzéseinket, esős napon volt az első randink, az első csók és most az első becézés is – vigyorog büszkén, mire neked is felfelé görbülnek ajkaid.

~🅡🅜~

Imádtad a közös programokat vele. Ugyan néha, sőt elég gyakran tönkre tett dolgokat, de mindig sikerült jól érezzétek magatokat. Igaz, hogy az legutóbbi kis szerencsétlenkedése balul sült el, ám ezúttal nem ő volt a tettes. Késő este volt már, mégse tudtál aludni és mivel párod se, úgy döntöttetek filmet néztek. Ezzel nem lett volna baj, ha valamelyikőtök felkapcsolja a lámpát, és nem az éjjeli szekrény mellé tetted volna a gépet. Ugyan Namjoon nem haragudott rád, viszont nagyon szégyellted, hogy tönkre tetted gépét.

– Namjoon, édesem, ezt neked vettem – észre sem vetted milyen szó hagyta el ajkaid, csak azzal foglalkoztál, hogy párod mennyire fog örülni az ajándékának. Nem szólt semmit, csupán boldog mosollyal ajkain elég lépet, hogy a következő pillanatban ajkaidra tapadjon, nem törődve a fiúkkal.

~🅙🅘🅜🅘🅝~

Péntek este, nálad csak is egyet jelenthetett lassan már két éve, méghozzá Jimin lakása. Na nem a rossz értelembe, hiszen egy pár vagytok, csupán csak minden hétvégédet nála töltöd, hétköznap pedig ő nálad. Ugyanis úgy hozta a sors, hogy a te lakásod közelebb van az ügynökségnél, ezért onnét sokkal kényelmesebb neki bejárni a próbákra. Ugyan már felvetődött, hogy költözzön nálad, viszont valami oknál fogva minden alkalommal visszautasította. Ám most nem fog menekülni, egy egész hétvégéd van meggyőzni az ellenkezőjéről és tudod is mi lesz a nyerő.

– Költözz hozzám Jiminie – szólal meg ezzel megtörve a kellemes vacsora csendjét. Nem szeretsz becézgetni senkit, ám most kénytelen voltál felhasználni gyenge pontját.

– Tessék?

– Kényelmesebb lenne Jiminie – mosolyod alábbhagy mikor egy mozdulattal közelebb húzz magához egy pimasz mosoly kíséretében.

– Máshol is hívhatsz így – suttogja füledbe nyalva.

~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~

Nem túlzás ha kijelented, imádod párod kutyusát. Sajnos neked nem lehetett mivel édesanyád allergiás a szőrre, de amióta együtt vagytok igen csak sok időt töltesz a kutyus társaságában. Ez persze Taehyung-nak nem mindig tetszik, hiszen iszonyat féltékeny tudd lenni, ám mégse teszi szóvá. Olyankor mindig karba tett kezekkel, duzzogva elvonul egy távolabbi sarokban és onnét nézi büszkén, ahogy ti ketten játszotok. Titokban még képeket is készített rólatok.

– Hiányzik apa? – fogod meg a kutyus pofiját és úgy gügyögsz neki akárcsak egy gyereknek, mikor vakkantott egyet. Elkezdte csóválni farkát és továbbra is gazdiját figyelte, mintha értette volna kérdésed. – Gyere ide szívem – a becézésre szinte szárnyalni tudod annyira boldoggá tette.

~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~

Tisztában voltál vele, hogy nem igazán van oda a becenevekért, főleg ha neki szánják. Néha nem értetted ezt az ellenszenvet, hiszen habár néha nagyon egymás idegeire mentetek, Jungkook igenis romantikus alkat. Sajátos módon adja ezt tudtodra, de minden alkalommal értékeled igyekezetét, és talán épp ezek miatt oly annyira különleges minden édes tette. Viszont te nagyon is szerettél volna már valami becenevez adni. Valamit amit csak ti ketten tudtok a létezéséről, és párod is előszeretettel hallja szádból.

– Kookie Kooko – nyögöd ki egyik délután mikor egymásba bújva helyezkedtek a kanapén valami filmet keresve.

– Micsoda? – kissé vékonyabb hangon kérdezi mint szerette volna, de betudod annak, hogy igencsak meglepted őt.

– Beceneved. Nem szereted ami édes, oppa szóba sem jöhet, ezért kitaláltam egyet, ami nem hangzik cukin, de valójában nagyon az – adod meg büszkén a választ, mire párod fejcsóválva inkább úgy dönt, ezt most rád hagyja.    

BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now