༺ 98 ༻

1.7K 49 1
                                    

Halihó! Egész régen volt friend with benefits rész, de remélem ennek ellenére így is tetszik. Főleg, hogy nem erotikus. Nem akartam ezt is kekszuálisra írni, tekintve, hogy ugye elindult a first time „sorozat is". Igyekszem minél előbb befejezni ezt a sorozatot, hogy aztán nyugodtabban tudjak foglalkozni a többivel. Illetve már a Mr. Kimet is illene átírni...

Ehhez a részhez jó olvasást, véleményeket szívesen fogadok. 🥰

A járdán már majdnem célba érsz. A hely, ahol megállapodtatok, hogy rendszeresen találkozni fogtok, egy kis eldugottabb kávézó, amit már lassan jobban ismersz mint a saját tenyered. Ahogy belépsz az ajtón, már észreveszed őt, amint a csészéjével babrál. Felé haladva megkopogtatod a vállát, miközben megkerülöd, ő pedig megremeg a hangodtól. Mielőtt reagálhatna a szavakra, inkább tátott szájjal néz rád. 

– Szia Jimin!

– Szia – a csészébe szorongatva add választ. Mosolyogva az öledbe húzod a táskádat, és lenézel, az előtted lévő italra.

– Köszönöm – melegnek érzed magad, ahogy a porcelán köré fonod a kezed, és egy szépen főzött tejeskávé aromája tölti meg az orrlyukad. Jimin nyel, és feszülten figyel téged, miközben beszívod az illatot, mielőtt belekortyolsz. Leteszed a csészét, megköszörülöd a torkod, és pislogsz neki. – Szóval... miért vagyunk itt?

– Én... Nos... szerettem volna inni veled egy kávét – válaszol, bár nem olyan simán, mint tervezte, de némi elismerést ad magának. Óvatosan szemügyre veszed, felvonod a szemöldököd.

– Kávét akartál inni...? – a tarkóját kezdi el dörzsölni pillantásodtól és végül sóhajtva megrázza a fejét, majd a kezébe hajtja, miközben a másikkal a csészéért nyúl. 

– Nem... én... ennél többről van szó... – vallja be szelíden, orra alatt, és kerüli a tekinteted. Mert tudja, hogy nem mondhatja azt, amit akar, ha így bámulod őt. Egész teste megremeg, amikor megfogod a kezét a kis asztalon, mosolyogva nézve szemeibe. Vagyis próbálsz, mivel nem hajlandó rád nézni. 

– Jimin, ha szexelni akartál, nem kellett volna venned nekem kávét – felnyög, miközben felemeli a fejét, oldalra billentve azt. 

– Egy kis időre felfüggeszthetnénk a szex témát?

– Kicsit nehéz ezt megtenni, amikor a kapcsolatunk pusztán ezen alapszik – elveszed a kezed, amikor elhagyják ajkaid a szavak. De Jiminnek más tervei vannak. A kezed után nyúl és erősen összekulcsolja ujjaitokat, amit nem tudsz mire vélni. Érzi, mennyire megdöbbentett ez az aprócska tette. – Jimin, szeretnél valamiről beszélni? – válaszként bólint, elhallgat.

– Én... nem akarom ezt tovább csinálni – reszket, és a torka kiszáradt annak ellenére, hogy nem is olyan régen megitta az egész csésze kávét. – É..én nem azért, mert nem akarom. Istenem, kurvára szeretném, de tudom, hogy ha folytatjuk, nem tudom megállni, hogy... a...

– Mitől, Jimin-ah? – kérdezed halkan, és megszorítod a kezét egyfajta biztatásként.

– Attól, hogy beléd szeressek – motyogja, és azonnal arra gondol, hogy meg fogod utálni – Abból, hogy ne gondoljak rád minden egyes nap miközben a srácokkal vagyok, amikor másokkal vagyok, amikor egyedül vagyok. Csak rád gondolok. Nem tehetek róla, de... többet akarok ennél – sikerül végre a szemedbe néznie, a szíve leáll, amikor nem tud olvasni az arckifejezésedből. Nem tudja, hogy menjen-e tovább, hagyja-e, vagy inkább menjen el a fenébe, mert valószínűleg látni sem akarod. 

 – Mi tartott ilyen sokáig?

– M-Mi? – nem tudod, szabad-e nevetned, de láthatóan megteszel egy apró mosolyt miközben közelebb csúsztatod a kezed az övéhez.

– Erre várok egy ideje, és nem voltam benne biztos, hogy mondjak-e valamit róla, szóval...

– Egész idő alatt... kedveltél engem?

– Hát, biztos volt valami vonzódás miatt adtam oda magam csak neked...

– Ó, istenem, te...tényleg nekem...? – próbál értelmesen fogalmazni de a sok miatt nem igazán megy neki. Nem kellettek szavak, ahhoz hogy megértsétek. Jimin minden értelemben az első férfi volt az életedben, és remélhetőleg az utolsó is.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now