~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
🅰 = Aftercare (Hogyan viselkedik az aktus után)
Nagyon érzelmes, romantikus srác, ezért közvetlen az aktus után magához ölel, hogy a következő pillanatban mellkasára helyezze fejed. Néhol a hátad vagy a karod simogatja, de mindenképp rengetegszer érdeklődik afelől, mennyire élvezted.
🅱= Body part (Kedvenc testrészük)
Attól függ te melyik testrészét szereted. Ha épp a karját, akkor neki is az, ám partnerén melleit szereti legjobban. Szerinte épp a tenyerébe fér, mintha neki lettek volna teremtve.
🅲 = Cum (Hova szeret élvezni)
Amilyen romantikus egyed, benned szeret leginkább, ugyanakkor nagyon kielégítő látvány ahogy lenyeled örömnedvét.
🅳 = Dirty Secret ( Piszkos titok, amiről csak a hálószobában beszél)
Imádja nézni a tükörből, ahogy testetek egyé válik. A látvány, ahogy minden lökésnél elmerül benned, az hogy teljes rálátása van arcodra, így nem titkolhatod el mennyire élvezed.
🅴 = Experience (Mennyire tapasztalt? Tudják-e, mit csinál?)
Nem mondható túl tapasztaltnak, hiszen egyetlen komoly kapcsolata sem volt, az egy éjszakás kalandok meg nem számítanak neki. De egész hamar kiismerte tested mindegy egyes porcikáját, ezáltal nincs menekvés.
🅵 = Favorite position (Kedvenc póz)
Mindkettőtök imádja, ha hátulról hatol beléd. A kedvenc pozíciótok, mikor a hasadon fekszel, annyira pucsítva neki amennyire csak engedi testhelyzeted, miközben kegyetlenül, ám mégis vigyázva rád, birtokba veszi tested. Ez lehetővé teszi számára, hogy mélyebben beléd csússzon, eltalálva legérzékenyebb pontodat.
🅶 = Goofy (Hogyan viselkedik szex közben)
Nagyon komoly, ám romantikus is egyben. Minden kívánságod lesi, úgy hogy közben magáról sem feledkezik meg.
🅷 = Hair (Mennyire ápolt)
Teljesen le van borotválva, mivel nem preferálja ezt, ám néha, a kedvedért minimális szőrzetet meghagy.
🅸 = Intimacy (Mennyire gyengéd aktus közben)
Nem preferálja a durva együttléteket, ezért nem nevezhető annak, sokkal inkább szenvedélyes ám gyengéd, és annál romantikusabb.
🅹 = Jack Off (Mikor magához nyúl)
Mivel veled van, nem teszi ezt gyakran, ám mikor napokig nem vagy a közelében bizony kénytelen ily módon kényeztetni magát, bármennyire nem szereti.
🅺 = Kink (Egy vagy több kink)
Annak ellenére, hogy igen romantikus, imádja ha daddy-nak szólítod, ám ettől még gyengéd énje nem szorul háttérbe.
🅻 = Location (Kedvenc hely ahol leginkább szeretné csinálni)
Bárhol. Szó szerint bárhol. Természetesen mindig figyel, hogy ne vegyék észre, vagy hogy neked jó legyen. De ha mindenképp kell egy helyszínt mondani, akkor természetesen a hálószoba, hiszen számodra ott a legkényelmesebb.
🅼 = Motivation (Ami beindítja)
Egy kép rólad, amin megmutatod új fehérneműd. Ez hihetetlenül fel tudja izgatni.
🅽 = NO (Valami, amit egyáltalán nem tenne)
Talán másoknak nem így tűnhet, de nagyon féltékeny, és csak is magának akar tudni. Semmi, ami neked kellemetlen vagy nehogy fájdalmat okozna, egy abszolút nem nála.
🅾 = Oral (Jobb szeret adni vagy kapni)
Köztes, épp ugyan úgy szeret adni mint kapni, bár ha jobban belemegy a témába, akkor sokkal inkább preferálja ha őt kényezteted ily módon.
🅿 = Pace (Gyors és durva, vagy lassú és érzéki)
Leginkább lassú és érzéki, mivel imádja minden pillanatát kihasználni az együttléteteknek. De ha nagyon húzod az agyát, akkor bizony kissé durva lesz.
🆀 = Quickie ( Gyors szex, mikor nincs elég idejük)
Nem kimondottan szereti, ám ellene sincs. Ugyan jobb szereti a hosszú együttléteket, de ha erre nincs lehetőségetek, nagyon izgatja a gyors menet is.
🆁 = Risk (Mennyire van benne az újdonságokba, és a kockázatvállalásért)
Szeret nyitott lenni, így elég sok mindent próbáltok ki, ám soha nincs benne a dologban, ha a lebukás veszély nagyobb. Utálná ha neked nem jó vagy kellemetlen, épp ezért mindig biztosra megy.
🆂 = Stamina (Hány menet fér bele egy éjszakába)
Több menet is belefér az estébe, az attól függ mennyire kívánjátok egymást. De általánosságban a te érdekeid előrébb helyezi, ezért a 2-3 alkalomnál megáll.
🆃 = Toy (Rajta vagy inkább partnerén használja)
Attól függ, miről, illetve milyen játékokról van szó, de egy biztos. A farkán kívül semmi más nem veheti birtokba tested.
🆄 = Unfair (Mennyire szereti húzni partnere agyát)
A hangulatától függ mennyire van ebbe benne, de mindkét verziót nagyon imádja. Akár te akár ő húzza az agyát, nem számít, mert mindenhogy izgató számára. Főleg ha folyton a fülébe suttogod mennyire élvezed minden érintését.
🆅 = Volume (Mennyire hangos)
Nem fél kiengedni hangját, és ezt elvárja tőled is, hiszen zene füleinek édes nyögéseid, vagy éppen vággyal teli sóhajok.
🆆 = Wild Card (Random szexi helyzet)
– Gyere Tae! Olyan kellemes a víz – kiáltod párodnak, aki kissé messze van tőled. Végre kapott pár nap szabadságot, amit a tengerparton töltöttetek. Mosolyogtál, ahogy a kellemes hőmérsékletű víz érte a lábad, várva párod mikor fog oda érni. Ám arra nem számítottál, hogy hátulról elég szorosan ölel át, szinte teljesen hozzád préselve testét, ezzel éreztetve veled vágyát.
– Mit szólnál ha bemennénk a vízbe? – súgja erotikusan füledbe.
🆇 = X-Ray (Mi lapul a nadrágban)
Itt is inkább a képek/gifek által nyilatkozom 🥴
🆉 = Zzz (Milyen gyorsan alszik el)
Nem alszik el azonnal, hosszú perceken át cirógatja minden porckád, apró csókokat adva, elmondva mennyire szeret. Néha van, hogy ő alszik el előbb de általában megvárja míg te alszol el karjaiban.
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...