༺ Yoongi special 3 ༻

1.5K 76 2
                                    

Amikor nem viszonozza érzéseit

A viszonzatlan szerelem, nem épp a legvidámabb dolog. Minden egy apró – még csak csóknak sem nevezhető – szájra puszival kezdődött. A történtek után, teljesen megváltozott a barátságotok. Eleinte nem mutattad ki, mennyire is bántad meg, és ő sem tulajdonított sok figyelmet rá, hisz mindenki hibázik. Évek teltek el úgy, hogy tudomást sem vettetek egymásról. Talán nem helyén való egy olyan személyt szeretni, ki a létezéséről sem akar tudni, viszont a szívnek nem lehet parancsolni. Nem akartad szeretni, mégis megteszed, mert a szíved nem engedelmeskedik. Néha rólad álmodsz, ahol egy csodálatos párt alkotok, és ez az, ami segít, hogy ne törj teljesen össze, de ugyanakkor a felejtést is nehezebbé teszi. Csupán maga a gondolattól, miképp egy másik lánnyal látod, rosszul vagy, azonban nem tehetsz ellene semmit. Menthetetlenül bele szerettél Yoongi-ba, de tudod, hogy nincs közös jövőtök.

Szemezés vele

Rosszul indult a napod, kezdve azzal, hogy nem keltél fel időben ennek köszönhetően, késtél pár percet a munkahelyedről. Szerencsére jó kedvében volt a főnök, így nem csinált nagy problémát belőle, ellenben egy személlyel. Az egyik munkatársad, az első pillanattól fogva kimutatta utálatát feléd. Ott próbált ártani ahol csak tudod. Kezdetben nem figyeltél fel rá, elkönyvelted egy hisztis csajnak, de az idő múlásával mikor is a többi munkatársaid próbálta ellened fordítani, nem hagytad. Azóta a nap óta, kerülöd amennyire lehetséges, és a munkán kívül nem beszéltek egymással. Lépteiden gyorsítasz, mivel eleredt az eső. Nem figyeltél hova lépsz, csak minél hamarabb haza akartál érni, hogy lecseréld a csurom vizes ruhákat. A következő pillanatban egy mellkasnak csapódtál, minek következtében elvesztetted az egyensúlyt, s ha az illető nem ragadja meg a derekad, mostanra közeli barátságot szereztél volna a földdel.
- Jól vagy?- hallod meg hangját. Lassan rá emeled tekinteted. A lélegzeted is elállt attól a látványtól. Kissé babaarc, fehér bőr, gyönyörű sötét íriszek, amikben az ember rögtön elvesz. Válaszként bólogatsz, mivel másra nem lettél volna képes. Perceken át egymást bámultátok, minden egyes részletet alaposan megnézve. Zavarodban oldalra pillantottál, majd mikor újra az idegen férfira emelted a tekinteted, hogy megköszönd a segítségét, észre vetted, az apró mosolyt ajkain. Egyikőtöket sem érdekelte a szakadó eső, vagy, hogy holnapra egy szép megfázást tudhatok magatoknak, akkor és abban a pillanatban csak a másik számított, ami a mai napig sem változott.

Függőség

Mind tudjuk mi az a függőség. Egy beteges szenvedély, leküzdhetetlen belső kényszer egy ártalmas vagy káros szer fogyasztása. Számtalan függőség létezik, alkohol, drog, kávé, internet, szerencsejáték, vásárlás, étel, na de mi van a szerelem függőséggel? Megfogadtad, mint minden alkohol függő, miszerint holnaptól nem iszok. Az te esetedben, nem leszek szerelmes. A '' holnaptól '', három hónapja hangzott el, és mit tettél érte? Semmit. Ez idő alatt új életet kezdhettél volna, és talán életed szerelme is veled lenne. Azt hittem, ha minden egyes lépését szemmel tartod, közelebb kerültök egymáshoz. Yoongi szerint lélegezni sem hagytad, amiben igaza volt. Hacsak pár perccel később érkezett haza munkahelyéről, nem egy kedves mosollyal rendelkező párja várta, a kész vacsorával, sokkal inkább egy kibírhatatlan hisztis, ki a legapróbb dolgokból is képes volt nagy bajt okozni. Tudtad, gyerekes megoldás, megértőbbnek, elfogadóbbnak kellett volna lenned, de egyszerűen képtelen voltál elviselni, ha más nők közelében volt. Yoongi a világ legmegértőbb, legédesebb embere, ám ezt ő sem tudta hosszú távon elviselni. Kilépet az életedből, magadra hagyva a hülye függőségeddel. Az első nap másra sem voltál képes, mint a sírásra. Borzasztóan hiányoztak az ölelő karjai, a közös reggelek, ahogy csendben elfogyasztjátok a kávét, közös filmezés, romantikus hétvégék, de legjobban ő maga hiányzott. A szerelme, az hogy mindentől megóvjon, azonban mindezt elveszítetted, talán örökre.

Macedón

Idegesen tördeled ujjaid, miközben szemeiddel azt a bizonyos személyt keresed akire, jelen pillanatban a legnagyobb szükséged van. Első éves egyetemistaként, nem ismersz sok embert, kivéve Yoongi-t. A bátyád, Hoseok által ismerheted meg, merthogy legjobb barátok. Egy évvel feletted jár, ezért is gondoltad, miszerint tudna segíteni, na meg a lányok körében úgy ismert, mint az egyetem legokosabb egyben legdögösebb pasija. Nem is csoda, hogy omlanak karjaiba a nők. A gondolatra is elhúzod a szád, hiszen nem épp kellemes egész nap mást sem hallani, mint a vinnyogásokat. Hatalmas mosolyra görbülnek ajkaid, mikor meglátod őt. Időközben eléd gyűlt ember tömegen áttörve magad, indulsz Yoongi-hoz.

– Yoongi – szólítod meg félénken

– Igen? – érdeklődve fordul feléd, figyelmen kívül hagyva a mellette nyávogó lányt, ki megsértődve áll tovább. Zavarodban nem tudod hogyan kérd meg, hogy segítsen a macedón nyelv esszét megírni. Azért nem vagy teljesen hülye, egy-két dolgot tudsz róla, mint például azt, hogy indoeurópai nyelvcsalád szláv ágának délszláv csoportjához tartozik. Az írásrendszer nem más, mint a cirill, aminek története a 9 században kezdődik, 860 körül. Ugyan mégis kit akarsz becsapni? Valójában elég sokat tudsz erről a nyelvről, azonban ez az egyetlen dolog, amivel közelebb kerülhettek egymáshoz. Legalábbis szerinted.

– Szeretném, ha segítenél – motyogod elbizonytalanodva

– Igen? És miben? – kedves mosolyt küld feléd, ami némileg feloldja a feszült légkört

– Egy esszét kell írnom a macedón nyelvről

– Nem okozz gondot, szóval szívesen segítek. Órák után az egyetem előtt várlak – pislogni sem volt időd már eltűnt a látóteredből.

 Órák után az egyetem előtt várlak – pislogni sem volt időd már eltűnt a látóteredből

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.







Nos, ezeket én írtam. Pontosabban egy kihívás része volt, de nem tetszett így töröltem a könyvet, de ezt a pár „részt" átírtam reakcióra. Remélem tetszett, és ha még szeretnétek Yoongi special részt, nyugodtan lehet. Ha nem gond, akkor holnap vagy holnapután posztolok a többi könyvemhez részt. Csendben megsúgom, hogy a Mr. Kim rész eleje cuki lesz. 💜

BTS Reakciók (II)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ