༺ Jungkook special ༻

1.7K 65 2
                                    

Nem szoktam ilyesmit csinálni, nem szokásom azonban most valahogy kedvet kaptam hozzá. Remélem tetszeni fog. Véleményeket pedig szívesen fogadok. Bár nem fog eljutni hozzá, de Boldog születésnapot Jungkookie. 💜

Ui. Holnap a műszakom után a többi kis beérkezett reakciót is posztolom.

 Holnap a műszakom után a többi kis beérkezett reakciót is posztolom

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A Jungkook által összehozott randevú végén voltatok. Mindketten boldogan egymás kezét fogva sétáltatok a Han folyó partján, kis semmiségekről beszélgetve.

– Jól érezted ma magad? – kérdezte kicsit jobban kezedre szorítva miközben egy huncut kis mosoly jelent meg ajkai sarkában. Kicsit félénken ugyan de szemeibe nézve válaszként bólintottál. Hiába vagytok együtt már több mint két éve, sokszor még most is feszültnek érzed magad ha a nyilvánosság előtt mutatkoztok. Ugyan már az ARMY-k nagy része elfogadta, miszerint Jungkook szívét te loptad el, de még mindig féltél, hogy ez a fiatal férfi karrierjébe kerülhet.

– Igen, bár nem értem miért nem ünnepelünk rendesen – gondolkodtál el egy pillanatra, hiszen Jungkook, amióta csak együtt vagytok, nem igazán ünnepli a születésnapját. Nyilván Vlive-on mutatkozik pár percig, megköszönve a sok kedves üzenetet a rajongóitól, de különösen nincs oda ezért a napért.

– Itt vagy velem, kell ennél több? – nevetett fel jobban átkarolva derekad egy közeli üres padhoz vezetve. Ám nem hagyta, hogy leülj a padra, hanem az ölébe húzott. Talán nem sokan tudják róla, de nagyon figyelmes és mindig csak is kizárólag téged helyezz előnybe aztán magát.

– Annyira gyönyörű vagy – mivel oldalt ültél ölében, tökéletesen látta mennyire zavarba hozott ezzel az aprócska kis bókkal. Mivel sehogy se tudtál elfordulni tőle, hogy ne lássa kipirult valód, kezeid közé fogtad arca két oldalát, majd egy gyors csókot leheltél rá. Hüvelykujjaddal finoman elkezdted cirógatni orcáit, amibe szinte belebujt. Hirtelen felcsillant a szeme, amit nem tudtál hova tenni hiszen semmi különöset nem tettél.

– Táncoljunk – jelenti ki boldogan, amire meglepődsz. kiáltott fel. Tágra nyílt a szemekkel nézel rá. Nem értetted honnét jött ez az ötlet, főleg, hogy tisztában van azzal miszerint nem tudsz táncolni.

– Kint a szabadban? Zene nélkül? – körülnéztél, ám legnagyobb szerencsétlenségedre, rajtatok kívül senki sem tartózkodott a közelben. De Jungkook teljesen figyelmen kívül hagyta a tiltakozásodat, és mobilján elindította egyik kedvenceteket, az Euphoria dalt, majd magához rántott. Hangosan felsikítottál, amikor elkezdett húzni és körbe -körbe forgatni, ahogy kedve tartotta. Bár tagadhatatlan mennyire jól esett és felszabadultnak érezted magad. Nem tudtál nem kuncogni, mikor párod egy hirtelen mozdulattal teljesen mellkasához préselt, színtiszta boldogsággal nézve szemeidbe. Vállára hajtottad fejed, behunyva szemeid élvezted a közelségét. Ahogyan a lágy éjszakai szellő simogatta a hajadat, és csillogás a szemeidben, ami a mérhetetlen szerelmed tükrözte vissza iránta, nem bírta sokáig. Meg akart érinteni, éreztetni veled miszerint ő is hasonló szerelmet táplál irántad.

– Szeretlek – mosolyogva ejteti ki ezt az aprócska szót, ami mindennél többet jelentett számotokra. Óvatosan végigsimított alsó ajkadon majd lágyan összeérintette ajkaitokat.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
BTS Reakciók (II)Onde histórias criam vida. Descubra agora