Namjoon maffia főnök ( köszönöm Reni911💜 Nem tudom, hogy ilyesmire gondoltál-e, de remélem nem lett csalódás)
~🅡🅜~
Hol is kezdjem? Apám három évvel ezelőtt adta át nekem a maffiát, ami nem engem illett. Továbbra is úgy gondolom, hogy habár én vagyok az első szülött T/N a húgom alkalmasabb erre a posztra, de mivel nő, apa nem akarta ekkora felelősségnek kitenni. Számtalanszor próbáltam vele beszélni, hogy inkább mégis T/N vegye át a helyét és nem csak azért mert alkalmasabbnak gondolom. Nekem nem lehet vér szerinti utódom, ami a későbbiekben igen nagy bajt okozhat a családnak, ugyan akkor a húgomnak ez nem okozna problémát. Na nem azért mert impotens vagyok, szó sincs erről, csak nem a nőkhöz vonzódom. Természetesen ezt még apámnak nem mondtam el, mégis hogyan is tenném? Nagyot csalódna bennem és talán egy életen át megutálna, ami a maffia érdekében inkább elkerülöm. Azonban az érzéseim ellen nem tudok mit tenni.
– Hozzátok elém őt – pillantok előszór Jimin-re, majd Yoongi-ra. A húgomon kívül csupán még öt emberben bízom meg az életemnél is jobban, köztük a gyerekkori legjobb barátomba Hoseok-ban is. Mosolyogva meghajolnak majd kisétálnak az irodámból.
– Hülye vagy oppa – csóválja meg fejét húgom, amire felnevetek.
– Nem volt más választásom, hiszen úgyse jönne el önszántából.
– Honnan tudod? Még csak nem is beszéltél vele, de elrabolod mert szerelmes vagy belé – szigorúan rám pillant, aztán lassan a kanapéra ül. Egyből mellé lépek ha netalán segítenem kell, hiszen ekkora pocakkal igencsak nehezen boldogul.
– Az lehet, de mindent tudok róla. Ha ő nem fogad el, akkor örökké egyedül maradok – sejtelmes mosolyra húzom ajkaim, ám húgomnak nincs ideje válaszolni ugyanis a számomra kedves embert szó szerint betolják az ajtón. Látszott rajta mennyire nem akar itt lenni, azonban engem nem érdekel. Gondolhatnak önzőnek, nem érdekel, de Kim Seokjin tehet mindenről, ugyanis elrabolta a szívem.
– Ki a fene vagy te?
– Tudtommal meleg vagy, és mivel az ideálod vagyok ezért bátran nevethetsz a szerelmednek – megsimogatom a húgom pocakját, majd Seokjin elé lépek, ki döbbenten nézz vissza rám. Semmi félelmet nem vélek felfedni tekintetében, ami kedvező jel számomra. – Ő a húgom, még mielőtt hülyeségre gondolnál.
– Nem akarok a tied lenni
– Két hét. Ennyit adj nekem, ha nem sikerül ez idő alatt megszeretned, kisétálhatsz az életemből és soha többé nem foglak keresni – reménykedve nyújtom felé a kezem. Nem mintha egyébként tényleg elengedném, de erről még nem kell tudnia.
– Rendben.
Nem tudom, hogy mennyien fogjátok olvasni ezt a részt, tekintve, hogy milyen késő van, de publikálásra került egy újabb könyvem. Ugyan nem bangtan főszereplésével, de örülnék ha elolvasnátok. Persze, aki szereti a gyilkossághoz köthető témákat. Criminal címen van fenn.💜
YOU ARE READING
BTS Reakciók (II)
FanfictionCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...