༺ Taehyung special 12༻

1.3K 65 2
                                    

Köszönjük just_bangpd - nak a csodás részt 💜Ha valakit kifelejtettem, írjon nyugodtan és pótolni fogom.

Amikor a gyereketek rákérdez, hogyan született
Egy hosszú nap végén már épp a konyhában tevékenykedtél egy vacsora reményében. Taehyung is holt fáradtan hevert a kanapén, majd a gyereketek a lábadat bökdösve állt a konyhában.
-Anya, én hogy lettem?-kérdezi édes kíváncsisággal a fiatok. Te dadogva próbálsz egy jó, hihető mesét kitalálni, hiszen még alig 5 éves a fiatok.
-Gyere, édesem, anya most főz. Majd Tannie és én elmeséljük neked.-Fél füllel próbáltad kihallgatni a beszélgetést, mert tudtad, hogy Taehyung kreatív történeteket talál ki. Az ölébe vette fiatokat, akinek az ölébe pedig Yeontan mászott be.-Egyszer egy kis bogyócska kerül anyu hasába, ami hosszú ideig növekedett ott, kicsit kevesebb, mint 9 hónapig. Aztán akkora lettél, hogy már nem volt elég neked anyu hasa, és jelezted anyunak, hogy több hely kell neked. És akkor kimásztál anyu hasából, és mindenki könnyezett a boldogságtól. Aztán egyre csak nőttél, egyre többet ettél, és most már ekkora vagy. Így lettél te.-pöccintett férjed gyermeketek orrát. Te pedig úgy el bambultál a családod további 3 tagján, hogy kis híján odaégett a vacsora.

 Te pedig úgy el bambultál a családod további 3 tagján, hogy kis híján odaégett a vacsora

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
BTS Reakciók (II)Onde histórias criam vida. Descubra agora