Amikor felizgatod őket és látszik a büszkesége (Köszönöm KarolinaPvinger 💜)
~🅙🅘🅝~
Seokjin-t mindig is egyszerű volt felizgatnod. Néha elég volt csak egy szenvedélyesebb csók, és már vigyázzban állt a kis Jinnie. Most épp a baráti közben töltöttétek a délutánt, és te már untad, hogy párod nem figyel rád. Buta vicceit nem neked mondta, hanem a barátainak, velük foglalkozott leginkább és ez picit bosszantott. Hogy felkeltsd magadra a figyelmet, óvatosan elkezdted simogatni a belső combját, amit egészen addig jól birt, míg nem értél ágyékához.
– Jagi, ne akard, hogy megbüntesselek – morogja orra alatt.
– A kis Jinnie-nek nagyon tetszik – utalsz az ágaskodó tagjára.
~🅢🅤🅖🅐~
Yoongi-t szinte lehetetlen volt zavarba hozni. Szinte minden lehetséges módszert kipróbáltál, amivel zavarba tudnád hozni, ám egyik se bizonyult jónak. Ám volt egy, amitől egy másodperc alatt felizgult, mégpedig ha megfogtad büszkeségét, és kicsit rámarkoltál.
– Uhm hyung, látszik a virslid – vigyorodik el Jungkook, majd a szobájába vonul kulcsra zárva, nehogy utána menjen párod.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Nem igazán volt nehéz dolgot őt felizgatni, ugyan több kellett egy csóknál, de ha ehhez párosítottál pár kérésed, amik közt az volt, hogy mennyire szereted ha benned van, szinte azonnal vigyázzban állt. Ezzel most az volt a gond, hogy a többiek is itt voltak, és bár látták párod problémáját, senki sem tette szóvá.
– Mikor elmentek, ígérem segítek rajtad – súgtad fülébe.
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...