༺ 113༻

1.4K 73 0
                                    

Amikor csikló piercinged van

~🅙🅘🅝~

Amikor hazaért a stúdióból, az egyik ingében feküdtél az ágyban, és amikor bement a hálószobába, széttártad a lábaidat. Hangosan felnyögött, és szó nélkül elkezdte kigombolni az ingét. Nem számított arra, hogy valóban megteszed. Ugyan volt már róla szó, de soha egy pillanatra sem említetted, hogy tényleg megteszed és bevállalod a csikló piercinget. De elégedett csillogó tekintettét látva, nem is volt ez annyira rossz ötlet. 

– Mit csináltál, te szemtelen lány? – morogta orra alatt gyorsan közel kerülve hozzád, arcát a combod közé dugva. Óvatosan megnyalja legérzékenyebb testrészed majd elégedetten felsóhajt. – Fájni fog, ha megharapom?

 – Fájni fog, ha megharapom?

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

~🅢🅤🅖🅐~

Elfoglalt, figyelmen kívül hagy téged, te pedig természetesen bosszankodsz. Már említetted neki korábban is mit szeretnél, viszont akkor sem figyel igazán rád, de valójában csak teljesen rád hagyta ezt a döntést. És milyen jól is tette.Egy széken forgolódtál a stúdiójában, majd mikor meguntad a várakozást megálltál és megkopogtattad a vállát. Furcsa volt neki, hogy szoknya van rajtad, mivel nem a kedvenceid közé tartozik, azonban álmaiban sem merte volna gondolni mi lapul alatta. Illetve mi nem. Várakozóan feléd fordult, te pedig egy pimasz mosoly kíséretében széttártad combodat, amitől az ajkai felgyorsultak. 

– Mi a... pokol – a hangja elcsuklott ahogy észrevette, nincs rajtad fehérnemű, illetve a piercing is ott mutatkozott.

 pokol – a hangja elcsuklott ahogy észrevette, nincs rajtad fehérnemű, illetve a piercing is ott mutatkozott

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

Könnyedén elmondtad párodnak, hogy piercinget szeretnél, viszont azt nem árultad el hova hiába könyörgőt. Meglepetésnek szántad, abban bízva, hogy tetszeni fog neki. Ma volt a nagy nap, szóval mikor hazaért első dolga volt erről érdeklődni. 

– Hol van? Hadd nézzem – kezdi el vizslatni arcod, de mikor nem lát rajta semmi különöset felsóhajt – Azt hittem, hogy az orrod lesz. Istenem, kérlek, mondd meg, hogy a mellbimbóidon vannak – dünnyögte az említett testrészedre pillantva. Vigyorogva megrázod a fejed, és megfogod a kezét, hogy a hálószobába vezesd. Hevesen megcsókolod majd kezét óvatosan a nadrágodba vezeted, majd riadtan távolodik el tőled amint valami furcsát érez. – Édes faszom, ez egy álom

BTS Reakciók (II)Onde histórias criam vida. Descubra agora