Yandere au! Miután megbüntetnek téged
~🅙🅘🅝~
Jin látta, ahogy az ágya szélén alszol, de nem voltál hajlandó közelebb jönni a pár napja történtek után. A zúzódások és a hegek, amelyeket rajtad hagyott az övével, világosabbak voltak, mint valaha. Látta őket a rövidnadrágod alól kikukucskálni, és ha ez nem volt elég ahhoz, hogy rájöjjön, túl messzire vitte, a te viselkedésed biztosan az volt. Valahányszor találkoztál vele a folyosón a fürdőszobából kifelé menet, megtorpantál, és szinte eggyé váltál a fallal, amíg el nem ment melletted. Nem tudtál ülni a fenekeden, mert nagyon fájt, még a járás is nehezen ment, és néha sántítottál is, így az elmúlt napokat ágyban fekve töltötte. Ha Jin megpróbált beszélni veled, akkor sem tudtad abbahagyni a sírást, és miután rájött, hogy ilyen hatással van rád, megpróbált egy kis teret adni neked. Ez azonban nem tartotta vissza attól, hogy figyelmesen figyeljen rád. Te nem eszel, és Jin egyre jobban aggódott amiatt, hogy megbetegszel. Utoljára megpróbált elcsábítani, miközben egy finom reggelizőtálcát hozott az éjjeliszekrényre. Szinte aludtál, nem voltál teljesen tudatánál. Az éjjeliszekrényre helyezett tálca hangja felébresztett. Hangosan ziháltál Jin láttán, és hátráltál az ágytámlába. Jin rájött, hogy még rosszabbá tette a helyzetet, mint az elején, amikor Ő együtt élt vele. Még ahhoz is kényelmes volt, hogy megölelje, és most tönkretette az egészet.
– Hercegnő, enned kell valami – sóhajtott kétségbeesetten. – Ha nem eszel egyedül, segítenem kell neked – magyarázta Jin, és elkerekedett a szemed. Mintha átfordítanál egy kapcsolót, erősen lélegezni kezdtél és sírni kezdtél, az egyetlen gondolat, hogy az étel lenyomva a torkodon foglalkoztatta az elmédet, bár Jin nem pontosan erre gondolt. Látva a szavaira adott reakcióját, azonnal összevonta a szemöldökét. Megpróbált hozzád menni, és a karjába vett, de csak rontott a helyzeten. Nyüszítettél, miközben labdává gömbölyödtél, és fékezhetetlenül remegtél Jin érintésére várva. Hátrált, és megfordult, elrejtette a könnyeket a szemében. Kezei ökölbe szorultak az önmagával kapcsolatos csalódottságtól. Elrontotta az egészet, és tudta; soha nem kellett volna bántania téged. – Kérlek, hercegnő, egyél valamit... bármit megteszek, ha eszel – könyörgött Jin, miközben újra megfordult.
– Hagyj... hagyj békén – suttogtad miközben sírtál és remegtél.
– Rendben – helyeselt Jin gyengéden, és bólintott. Becsukta maga mögött az ajtót, de hagyott egy kis rést, hogy biztonságban érezze magát, és ne gondold, hogy be vagy zárva. Csendesen várt az ajtó túloldalán, és hallgatta a kanál csattogását a kerámián, miközben végre eszel valamit.
~🅢🅤🅖🅐~
Miután majdnem három napig be voltál zárva, nem bírtál tovább abban a szobában lenni. Általában elaludtál a kanapén, és Yoongi a saját ágyába vitt, de amikor felébredtél, elszöktél egy másik szobába, mint egy kiscica. Amikor ugyanabban a szobában voltál, a falak közelében sétáltál, a lehető legtávolabb Yoongitól. A legkisebb mozdulatától megremegtél vagy megugrottál, nem tudva, mi fog ezután történni. Yoongi észrevette, mennyire megijedtél tőle a büntetés óta, és legbelül tudta, hogy egyetlen irracionális tettével tönkretette az összes előrelépést, amit érkezésed óta elértél. Te sem ettél jól. Semmit sem tudtál lenyomni, még akkor sem, ha valóban sikerült megenned. A WC-ülőke fölé hajolva visszatartottad a hajad, míg a másik kezed az ülés szélén remegett. Olyan gyengének érezted magad, és semmi energia nem volt. Yoongi az ajtóból vizsgált téged, nem mert közelebb jönni, mert már látta a reakciódat. Nem kellett sok időbe telnie, mire rájött, hogy ez miatta van, és amit csinált, az ember nem tarthat vissza semmit. Annyira féltél a lakásában, hogy még a tested is elutasította. Beharapta az alsó ajkát, miközben a megoldáson gondolkodott, de nem jutott eszébe semmi. Az ő hibája volt, hogy ilyen voltál, és miért, hogy feltettél neki egy kérdést. Nem csoda, hogy nem beszéltél vele, és kerülted őt, ahogy tetted. Lehúztad a vécét, és felbotorkáltál. Majdnem elestél és beütötted a fejed, mert szédültél, de Yoongi elkapott. Egyik kezével a derekad körül, a másikkal a kezed fogta meg. Mielőtt rájöttél volna, hogy ő az, hálás voltál a támogatásért, de amikor a tekinteted találkozott az övével, a mellkasod fehéren izzó szúrást kapott. Olyan erősen elugrottál, hogy a könyököddel nekiütköztél a márványmosdónak, de ez nem számított. Gyorsan lenézett, miközben a vállai felemelkedtek egy várható ütés védelmében. Biztos voltál benne, hogy Yoongi megint meg fog büntetni. De nem tette. Rád bámult, megdöbbenve, hogy mennyire félsz tőle.
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...