༺ 110 ༻

1.4K 45 2
                                    

Jobban szereti a tévéműsort vagy inkább könyveket

𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴, 𝓙𝓲𝓶𝓲𝓷, 𝓗𝓸𝓼𝓮𝓸𝓴, 𝓢𝓮𝓸𝓴𝓳𝓲𝓷

Ők azok a tagok, akiket a legenergikusabbnak gondolok, és így egy könyvbe való befektetés sokkal emésztőbb és kevésbé hatékony módja a stressz levezetésének. Tehát nekik egy zene műsör (vagy akármilyen) sokkal jobban lenyugtatja őket és jobb preferálják mint a könyveket. Természetesen biztosan olvasnak ők is, csak csupán unalom űzésből, ami tudjuk mivel egyenlő. Sokkal jobban tudnak a kanapé előtt pihenni, akár egy komikus műsör nézésével, mintsem olvasással, mert az még inkább leterheli őket a hosszú fárasztó nap után. Lehet tévedek, és jobban szeretik a könyveket, de pl én nehezen tudom Hoseokot vagy akár Jungkookot egy könyv előtt elképzelni, sokkal inkább a film világába élnek. 

𝓝𝓪𝓶𝓳𝓸𝓸𝓷, 𝓨𝓸𝓸𝓷𝓰𝓲, 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰

Tudjuk Namjoon mennyire szeret olvasni, hiszen többször is említette már, illetve több műsorban is (pl in the soop) láttuk olvasni, szóval így ezek fényében szerintem nem meglepő hova tettem. Nagyon sokat tanul a könyvek segítségével, ami az évek alatt igen csak meglátszik. Ami Yoongit illeti, szerintem állandóan mozgásban van az agya...képzeletbeli mozgásban ahogy olvassa a sorokat, ezért is gondolom, hogy inkább a könyveket preferálja. Nyilván megesik, hogy néha félreteszi és inkább filmet nézz, de alapjáraton a könyv az úr. Őszintén Taehyunggal picit bajban vagyok, mert őt mindkét helyre totálisan el tudom képzelni. Szerintem ugyan olyan izgalommal ülne le megnézni egy sorozatot, mint végigolvasni egy könyvet. Talán még a fiatalabb éveiben, az utóbbira nem lett volna elég türelme, de úgy vettem észre ez az évek alatt változott. Sokkal komolyabb, felnőttebb, férfiasabb lett, de mégis megtartotta igazi önmagát. Viszont talán a romantikus köteteket jobb szereti olvasni, mivel így teljesen át tudja érezni a történéseket és saját világot alkot.

Nem emlékszem, hogy posztoltam volna ilyen későn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem emlékszem, hogy posztoltam volna ilyen későn...de mentségemre szóljon, hogy fáradt voltam mint egy 70 éves néni és elaludtam a délután. Pedig szerettem volna még hozni részt, de úgy látszik ez a jövő zenéje. Szeretnék egy apró kis szavazást indítani, de előtte még megkérdezném, hogy olvasnátok hasonló részeket mint ez? Lehet javaslatokat is írni, akár itt kommentbe, akár privát üzenetben, mert bevallom egészen megtetszett ez a stílus. Nem vesz olyan sok időt el, viszont mégis élvezhető. Szóval, aki szeretne még ilyet olvasni, nyugodtan írjon rám, vagy jelezze itt. Mint már említettem szeretnék írni egy aot x bts ficit, viszont egészen más szálon futna a történetem, csak nem tudom melyik fiú legyen az egyik főszereplő. Szeretném ha ebben segítenétek, és megírnátok kivel olvasnátok legszívesebben.

BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now