༺ 39༻

2.4K 75 5
                                    

Nos, határozottan kijelentem, hogy eddig ez volt a kedvencem. Viszont örülnék ha valaki rám szólna, hogy lehetőleg ne ilyen későn hozzam ezeket a részeket. Bár tény, hogy ilyenkor a legjobb olvasni őket. Legalábbis ha magamból indulok ki. Egyébként csak most vettem észre, hogy nem szóltam, a Y-t, ami annyit tesz Yearning, tehát mennyire kívánós, szándékosan hagytam ki mert nem tudok mit kezdeni vele. Úgy értem én fölöslegesnek tartom, de ha titeket zavar akkor nyugodtan lehet szólni és pótolom. Véleményeket pedig szívesen fogadok. 🥰

Ui: Egyébként ha ez a alphabet version lemegy a fiúkkal, milyen NSFW-t olvasnátok legszívesebben velük? Ugy értem, hogy jöhet yandere is vagy inkább csak softie? 🤔

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~

🅰 = Aftercare (Hogyan viselkedik az aktus után)

Sok beszélgetésre számíthatsz, ugyanis párod egyenesen imád összebújni az aktust követően és biztosra menni, hogy élvezted. Egyfajta hercegnőként viselkedik veled, ami ugyan néha bosszantó, viszont nagyon is jól esik gondoskodása. Általában szorosan a takaró alá bújva ölel magához, apró finom kis köröket írva le karodon, hogy minél előbb lenyugodj. 

🅱= Body part (Kedvenc testrészük)

Abszolút a szádért van oda. Nagyon érzelmes férfi, ezért a csókok mindenhol szerepelnek az aktus közben. Alig van olyan pillanat, amikor ne venné birtokba ajkaid.

  🅲 = Cum (Hova szeret élvezni)

Hacsak nem mondod neki hova szeretnéd ha élvezne, ő beléd fog, illetve a gumiba mivel ez szerinte a legjobb védekezés. Imádja ezt a meghitt érzést, és nem szeretné épp a legjobb pillanatban abbahagyni. 

🅳 = Dirty Secret ( Piszkos titok, amiről csak a hálószobában beszél)

Úgy érzi, hogy ő egy igazi gazember, mivel néhanapján arról fantáziál, hogy nyilvánosan izgatna fel téged, ám tudja miszerint számodra ez nagyon kellemetlen lenni, így inkább csak megmarad fantáziának. 

🅴 = Experience (Mennyire tapasztalt? 

Tudják-e, mit csinál?)Meglehetősen tapasztalt, ugyan nem az egyéjszakás kalandjai miatt, mert bár abból is kijárt neki egy pár, viszont soha nem használt ki senkit. 

🅵 = Favorite position (Kedvenc póz)

A szemtől szembeni pozíciót is nagyon szereti, ám ezt felülmúlja a kiskifli nagykifli pozíció. Imádja, miközben kényelmesen oldalra fektet, szép lassan beléd hatol. Bármelyik tempó tökéletes neki, akár lassan akár gyorsan, nem számít, mert imádja közben hallgatni élvezkedésed, vagy éppen azt, ahogy férfiassága ki és be jár a szűk forróságban. 

🅶 = Goofy (Hogyan viselkedik szex közben)

Valószínűleg ő a világ legvidámabb párja, ami néha idegesítővé válhat, főleg ha nem tudod, hogy most egy sajátos vicces vigyorog vagy mert épp olyan hangulata van. Viszont az aktus közben igenis odafigyel rád, lesi minden kívánságod, mert ha te jól érzed magad akkor ő is.

  🅷 = Hair (Mennyire ápolt)

Ő maga nem igazán szereti a szőrzetet, ezért is van, hogy viszonylag gyakran szőrtelenít. Viszont te ezt elégé férfiasnak véled, így van, hogy nem szőrtelenít teljesen.

🅸 = Intimacy (Mennyire gyengéd aktus közben)

A napjától függ, hogy mennyire stresszes, ugyanis ez kihat arra mennyire lesz érzelmes. De általában egy kis szerelmes együttlétre vágyik. 

BTS Reakciók (II)Where stories live. Discover now