Amikor a szülőországod egyik turista helyére mentek (Köszönöm XNomiiskaX88. Idejét sem tudom mikor kérted és rendesen is szégyellem, hogy ennyit késtem de volt hogy kiment a fejemből vagy éppen nem volt ihlet hozzá. De remélem tetszik)
~🅙🅘🅝~
Mindig is el akart menni szülőországodba, többet között hogy megkóstolhassa a finom ételeiteket, hiszen te bár szoktál néha főzni de soha nem árulod el a recepteket. Ha már mást nem, legalább ezt ne vegye el tőled. Szóval tulajdonképpen a főzés hozott titeket az Egri várba, mivel ez volt az nyomos ok amiért annyit utaztatok. Hatalmas szemekkel figyelte vár minden egyes kis zugát úgy téve mintha értené is amit az idegenvezető mond, de azért neked folyton fordítani kellett, hiszen be nem állt párod szája. Nem gondoltad volna, hogy ennyire leköti a figyelmét.
~🅢🅤🅖🅐~
Egyszer még a kapcsolatotok elején hallott valami olyasmiről, hogy hűség városa. Nem igazán kerített nagy figyelmet akkor még erre, azonban furcsának tartotta vagy inkább érdekesnek és a házasságotok utáni egy évben szó nélkül elrángatott oda. Igaz a reptéröl inkább te vetted a kezedbe a gyeplőt, de ez most mellékes. Nagy boldogsággal töltött el az ok amiért épp ide utaztatok az első évfordulótokon.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Mi lehetne romantikusabb mint egy vízesés mellett piknikezni azzal a férfival akit a legjobban szeretsz? Ugyan nem tudod hogyan sikerült ezt párodnak összehoznia, tekintve hogy ez az egyik legismertebb hely a Fátyol-vízesés, neki mégis sikerült, hogy csak a tietek legyen egy egész napon át. Talán ez volt életed eddigi leggyönyörűbb emléke, persze az ő megismerése után.
~🅡🅜~
Talán a véletlen felelős érte, viszont mindketten oda meg vissza voltatok a várakért. Így aztán megbeszéltétek, hogy minden egyes hosszabb szünetében szép lassan felfedezitek a világ összes várát, ami természetesen csak megtetszik valamelyikőtöknek, így jutottatok el a hazádban lévő egyik legszebb épületéhez a Visegrádi várhoz.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Nem volt szokatlan párodtól, hogy néhanapján kiruccantok külföldre egy kis nyugalom reményében. Rendszerint kibérelt egy helyet ahol pár napot töltöttetek kettesben a pihenésre koncentrálva, azonban még álmodban sem mertél volna arra gondolni, hogy esetleg a szülőországodba utaztok ennek érdekében. Ugyan nem tudod hogyan voltak képesek egy egész tófürdőt kikölcsönözni neki de tagadhatatlan mennyire jól éreztétek magatokat.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Nagyon sok helyre utaztatok már, vagy a koncertek miatt, mivel egyszer sem hagyott egyedül, vagy éppen a hosszabb szabadságát kiélvezve utaztátok körbe a világot. Már amennyire ezt pár nap alatt lehetséges. De mindenképp felejthetetlen élmény volt vele bárhova is mentetek, azonban az hogy az egyik kedvenc helyedre vitt a Hősök terére, még boldogabbá tesz.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Noha egy megmászható szakadék nem hangzik valami romantikusnak, de mivel már te is eléggé aktív sportos lettél, számodra mégis az. Eleinte persze nem szerettél mozogni, még csak azokat a fránya tízperces egyszerű edzéseket sem voltál hajlandó megcsinálni, de hála Jungkooknak szép lassan beleszerettél a sport világába. Rendszerint mindig valami sporttal kapcsolatos helyekre vitt akár randizni, akár üdülni kicsit.
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS Reakciók (II)
Fiksi PenggemarCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...