༺ 26༻

2.6K 100 16
                                    

Amikor kiderül, hogy barátnőjük négyes ikreket vár ( köszönöm Moonieee- 💜)

~🅙🅘🅝~
Elmondása szerint két gyereket szeretett volna, és már egy jó ideje belevágtatok a baba projektbe, ugyan eddig sikertelen eredményekkel. Nos, igen. Tegnap megtudtad, hogy babát vársz, na de erre nem számítottál.
–Oppa, babákat várok –suttogod az ultrahangos képet a kezedbe szorítva. Ezt hallva Jin örömében szorosan magához ölel.
–Várj, babák? –tol el magától hirtelen, mire elé tolod a képet. Hatalmas szemekkel nézi a négy kis pöttyöt.

~🅢🅤🅖🅐~
Nem igazán beszéltétek meg a gyerek témát. Ugyan felhozta már párod, hogy szeretne egyszer gyereket de konkrétan mikor azt nem. Ezért is féltél elmondani neki, főleg hogy nem csak egy volt.
–Ez mit is jelent pontosan?– kérdezi felvont szemöldökkel, mire te azt se tudod, hogyan magyarázd el
–Négy babát
–Jézus – pillant rád elveszetten, mire elmosolyodsz. Tehát mégis jól fogadta.

~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Mindenki tisztábban van azzal mennyire energiabomba a párod. Bár nem szereti annyira a gyerekeket mint te, ez soha nem okozott problémát kapcsolatotokban, és igazából ő volt az aki felhozta a baba témát.
–Ez biztos? –kérdezi meg vagy ezerszer, de mindvégig ugyan az a válaszod.
–Hiszen te is látod oppa, négy babánk lesz.

~🅡🅜~
Pár hónapja, hogy megbeszéltétek a baba témát, azonban Namjoon mégis meghátrált. Félt, hogy nem lesz jó apa, ami egy bizonyos szintig érthető, hiszen egy baba hatalmas felelősséggel jár. Butaságnak tartottad ezt de nem erőltetted, azonban mégis teherbe estél.
–Mit fogok én csinálni négy babával? – esik kétségbe a legrosszabbra gondolva.

~🅙🅘🅜🅘🅝~
Egy végtelenül hosszúnak tűnő nap után, amit Jimin gyakorlással töltött, boldogan lépet be közös lakásotok ajtaján. Általában hullafáradtan ér haza, és csak egy csókra meg vacsorára van ereje, aztán máris bezuhan az ágyba. De a mai nap különleges volt.
–Mit mondott az orvos? –érdeklődik mosolyogva
–Azt, hogy négy baba apja leszel –először elneveti magát, de mikor látja, nem viccelsz elsírja magát boldogságában.

~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Már volt egy alig egy éves kislányotok, és bár szerettél volna még egy gyereket, de nem most. Talán pár év múlva ideálisnak gondoltad, azonban Taehyung máshogy vélekedett. Addig mondta a bab témát, míg beadtad a derekad, de így hogy tudod, mi lett az eredménye, megbántad.
–Ez az jagiya. El se hiszem, hogy sikerült – vigyorodik el büszkén, amit nem értesz. Nem volt honnét tudja –Szeretkezés közben arra gondoltam, hogy négy baba legyen és sikerült.

~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Te magad se akartad elhinni, amit az orvos mondott. Napok óta nem érezted jól magad, és ha a legjobb barátnőd nincs, talán meg se látogattad volna az orvost. Viszont az, hogy négyes ikreket vársz, nagyon megdöbbentett.
–Ugye most csak viccelsz?
–Úgy nézek ki Jungkook? Nem így akartam, de már nem tehetek ellene semmit –szó nélkül megölel, miből tudod, hogy nem haragszik.

BTS Reakciók (II)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant