🌙117 ༻

1.1K 50 2
                                    

Ki ragaszkodóbb

Taehyung és Hoseok féltékeny típus, úgyhogy szerintem leginkább ők a ragaszkodóbb tagok. Taehyung az idő nagy részében a partnere közelében akar lenni, és ha túl sokáig vannak távol egymástól, nem viseli jól. Nem feltétlen jó jel ez, hiszen néha az ember vágyik egy kis egyedüllétre, amit Tae tökéletesen meg is ért, csak éppen nagyon imádna szerelme közelében lenni. Hoseok is hasonló, csupán annyi különbséggel, hogy nem akarna a nap 24 órájában a másik nyakán lógni. Bár ha szomorú, akkor bizony napokig képes párja társaságában lenni. 

Namjoon és Jungkooknak más elképzelésük van ezzel kapcsolatban. Teljes mértékben meg kell bízniuk a másikban, ha párkapcsolatra vágynak, és ezért nem is feltétlen ragaszkodnak a másikhoz. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem elég fontos számukra, sőt, csupán megbíznak párjukban és inkább mindenki a saját dolgát végzi. Ellenben Jimin, -habár szerintem egy bizonyos mértékig féltékeny-, szeretné ha párja kicsit felszabadultabb személyiség lenne. Persze azt is imádja ha inkább bújós és otthonülős, nincs ezzel gond, csupán kedvére járna ha lenne kivel menni bulizni meg hasonlok. Természetesen nem az a tipikus kicsapongó bulikra gondolok, hanem a baráti társaságra, mikor összeülnek egy jó duma parti érdekében. Emiatt pedig szerintem annyira ők hárman nem lennének ragaszkodok, ami partnerüket illeti. 

Jin és Yoongi...nos, őket inkább amolyan visszafogottnak tudom elképzelni. Ha párjuk független, mindig azt mondják ezzel nincs semmi baj, teljesen rendben van, és valóban így is gondolják, azonban ha egy másik férfi társaságában – nem rosszra gondolni-, jól érzi magát, féltékenyek. Nem feltétlen azért mert az egyed férfi, tulajdonképpen teljesen mindegy a neme, egyfajta rossz érzés fogja el őket, mivel nem csak ők az egyetlenek akik ezt kiváltják belőle. Természetesen tudják mennyire nem helyes ez, ezért nem hangoztatják és amennyire lehet visszafogják magukat. 

 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



Holnap hozok rendes részt de addig is itt hagyok egy szavazást, hogy legközelebb milyen MTL részt olvasnátok. 

69 

Randevú egy idol-al

BTS Reakciók (II)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora