Arcápolási rutin párjukkal
MOST
Jimin
Jin
Hoseok
Taehyung
Namjoon
Jungkook
Yoongi
LEAST
Őszintén szólva (és gondolom ezzel tisztában van mindenki), mindegyiküknek van valamilyen bőrápolási rutinja, akár intenzív akár átlagos, de szinte biztos hogy van, mivel elvárják tőlük. Na de, ha párjuk lenne ez bizony nem a megszokott kis rutinjukat jelentené, mivel úgy gondolom szívesen belevonnák ebbe is szerelmüket. Szóval ezek fényében készült a mai rész.
Tehát Jimin, Jin és Hobi nagyon is sokat foglalkoznának a bőrápolással, különösen, ha ez azt jelenti, hogy időt töltenek párjukkal. Seokjin például szívesen, sőt előszeretettel foglalna le kettőjüknek arckezeléseket vagy éppen gyógyfürdőt, csak hogy teljesen ki tudjon kapcsolódni szerelmével. Jimin leginkább arc/szemmaszkokat vásárolna szívesen párjával, esetleg gyantát stb. ilyen kis apróságok amiben örömét leli. Természetesen mindent szeretne ami a párjához kapcsolódik, csakhogy ez lenne a kedvenc időtöltése, ahogy Hoseoknak is megfűszerezve egy kis zsákbamacskával, ahol minden véletlenszerű terméket kipróbálnak.
Taehyung és Namjoon szerintem – bár mindketten szeretik az arcápolást-, de nem törődnek azzal, hogy komoly rutint kell követniük. A lényeg, hogy jól érezzék magukat és persze, hogy legyen is látszatja ennek az egésznek. Taehyung, amilyen kis édes tudd lenni, szerintem még aranyos kis fejpántokat is venne párjának. Sőt a rosszabb napokon talán még ő maga is hordaná, csakhogy ezzel is oldja a feszültséget. Namjoon imádná ha párja vinné fel arcára a hidratáló – meg úgy alapvetően minden- krémet. Tehát ők inkább ilyen kis aranyos ám vicces rutint követnének, amiben mindenki örömét leli.
Jungkook és Yoongi. Nos, szerintem ők szívesen készítenének maszkokat párjukkal (mert ugye van ehhez is valamiféle eszköz), viszont úgy gondolom azért nem lennének mindenben benne. Nem tudom ki hogy van vele, de én például sem Jungkookot sem Yoongit nem tudom elképzelni, hogy esetleg cuki fejpántokat hordanak vagy éppen elmennek a boltba arcápolási rutinhoz dolgokat beszerezni. De akár a netröl sem rendelnének. Úgy gondolom ezt ezer százalékban a párjukra bíznák.
ESTÁS LEYENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...