Halihó!Bár kicsit későn, de itt egy ropogós rész (holnap esküszöm szűrök be képeket is, csak most nagyon fáradt vagyok) ami remélem tetszik. Véleményeket szívesen fogadok, jó olvasást. 💜
Ui. Holnapra készülök egy extra hosszú reakcióval. 😊
Mikor mindketten yanderek vagytok
~🅙🅘🅝~
Teljesen szeret mindent benned. Beleértve azt is, hogy mennyire megszállott vagy vele szemben, szeret vigyázni rád, miután olyan nyugodtan a földdel egyenlővé teszel bárkit is, amiért még csak az ő irányába néz. Nagyjából tökéletes vagy a szemében, hiszen teljesen megértenéd, őt, és soha nem vennéd fel a harcot azzal, ahogyan elkényeztet. Szó szerint dühöng rád, miközben megmos, egy hosszú nap után, amikor mindenkit tönkretett körülötte, csak mert nem lehettél vele.
~🅢🅤🅖🅐~
Amint meglátott, azonnal tudta, hogy halála napjáig szeretni fog. Hihetetlenül megdöbbent, amikor ugyanerre a következtetésre jutottál vele kapcsolatban. Megdobogtatta a szívét, és még izgalmasabbá tette az együtt töltött, illetve a külön töltött időket. Míg te lágyabb yandere voltál, és halkan leskelted őt, addig Yoongi ennek az ellenkezője volt. Szerette tönkretenni az életedet, hogy csak rajta múljon – és te örömmel fogadtad. És amikor nézem, ahogy letérdelsz, miután büszkén mesél arról, hogyan szabadult meg a munkatársadtól, mert semmi többre nem vágyott Yoongi az életében.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Mindkettő a valaha volt legkeményebb páros. Hogy lehet az, hogy ti ketten azt állítjátok, hogy szeretitek egymást, de mégis elpusztítjátok egymást? Újra és újra megpróbáltad féltékennyé tenni, csak azért, hogy végignézted, ahogy teljesen tönkreteszi azt a személyt, aki rád mert nézni. Imádtad a büntetést, ami rögtön utána jött, a fájdalmat, amit olyan kellemesen okoz neked. És ugyanezt teszi veled is – gyakran zavarba hozz egy véletlenszerű lányt csak azért, hogy nézze, ahogy kioltod életét.
~🅡🅜~
Határozottan váratlanul érte, hogy alaposan beléd szeretett, de teljesen hiányzott neki, hogy te is ugyanolyan megszállott vagy. Azt hitte, először hogy csak azért van szüksége rád, mert ártatlannak látszol. De tévedett – teljesen imádta, hogy milyen kemény vagy, ha arról volt szó, ha bármelyik másik nő a közelébe kerül, te képes lennél akár megölni is érte. Őrület volt, mekkora hatalmad van valójában, és ettől a szerelme tízszeresére nőtt. Erősen hisz abban, hogy ti ketten irányíthatjátok a világot.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
A legmenőbb házaspár vagytok. Noha mindketten egy kicsit visszafogottabbak vagytok, mégis gyakran kockáztatok. Ez azt jelenti, hogy egyikőtök közelében sincsenek csinos/szexi munkatársak. Kilenc után tilos elhagyni a házat. Nincsenek jelszavak a telefonokon. Teljesen nyitottak vagytok egymásra. De túlságosan be vagytok burkolva a kis buborékotokba ahhoz, hogy bárki mással is törődjetek, így a sötét taktikáitok sokkal távolabbiak. Mindazonáltal a mennyben teremtett pár vagy, és nem foglalkozol a megszállottsággal, sőt, ez bátorítást jelent számotokra.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Nagyon megdöbbentett, amikor a lakásában talált rád. Miközben megbizonyosodott róla, hogy mindent tud rólad, amit csak tudni lehet rólad, igazából nem gondolta volna, hogy annyira szerelmes vagy belé, mint ő a te lényedbe. Kifogásoltál neki egy ürügyet, mielőtt megpróbáltál elszökni, de gyorsan elkapott. Az egész éjszakát az ágyához kötözve elmagyaráztad, mit érzel iránta, és hogy mit tettél, hogy lépést tarts az élete minden területével. Az az este természetesen orgazmus után orgazmust jelentett, miközben válaszokat kényszerített ki belőled.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Míg ő vált a kemény és lágy yandere között, te mindvégig inkább a lágyabb oldal felé hajlottál. Például, ha tudod, hogy a lakásodban van, vagy észrevetted, amikor követett, pironkodni kezdtél, ami csak a saját szadista szükségleteit töltötte be. Nyíltan randevút kértél tőle, és az egyikre igent mondott. És egy hosszú, vacsora melletti csevegés után visszavitt a lakásodba. De Jungkook egészen biztosan nem azt várta, hogy urald őt. Természetesen azt is elárultad, hogy mit tettél azért, hogy az ő élete jobban illeszkedjen a tiédbe, így aznap este harmadszor is a kezedbe került a kisebbik éne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Reakciók (II)
Hayran KurguCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...