Sziasztok!Egy nap késéssel de itt a rész. Remélem tetszik majd. Véleményeket szívesen fogadok, jó olvasást. Ui. Nem tudom ki emlékszik, de történetesen nekem volt két chit-chat könyvem, amik sajnos nem szolgáltak jól és elestek. Viszont újult erővel ismét neki fognék (utoljára), ezúttal sokkal komolyan(?) hangvételű ötlettel. Nyilván mindenki tudja mennyire hasznos idézetek vannak a neten, főleg ilyen inspiráló, spirituális formában. Arra gondoltam, hogy pár ilyen idézetet megosztanék veletek, esetleg még ki is fejteném, hogy ÉN hogyan értelmezem őket. Természetesen nem csak erről szól majd a könyv, mert sok minden mást is tervezek, viszont ez lenne az egyik ok amiért megszületne a könyv. Van akit érdekelne? 🤔
Az első alkalom mikor intim dolgot tesznek veled
~🅙🅘🅝~
Jin korábban üzent neked, és megkért, hogy menj át a lakására egy „meglepetésért". Fogalmad sem volt, mi vár rád. Legutóbb, amikor ez megtörtént, napokig takarítottad ki a lisztet a hajadból, miután egy újabb csínytevésének áldozata lettél. Jin mindig nagyon játékos volt veled. Tehát amikor kaptál egy SMS-t, amiben csak arra kért, hogy menj át hozzá, mert nagyon fontos volt számára, nem haboztál feladni mindent, amit el akartál aznap végezni. Bementél a lakásába, és koromsötét volt, kivéve a nappaliból kiszűrődő lágy fényt.
– Jin?
– Itt vagyok, kicsim – bemész a szobába -mivel onnét érkezett a hang-, és azt tapasztalod, hogy a lágy fény egy tündérfényekkel díszített párna- és takaróerődből származik.
– Szerelmem, mi ez az egész? Ó, Istenem – elérzékenyülsz az előtted lévő látványtól. A fények csillognak, mint a csillagok az éjszakai égbolton, kedvenc bolyhos takarója alkotja a padlót, és az erődöt teljesen tele van párnákkal. Mindennek középpontjában a párod ül, egyetlen vörös rózsával a szájában, és a többi szirmokkal a takarókon és párnákon szétszórva. Rád kacsint, te pedig a szádhoz emeled a kezed, hogy elfojtsd a nevetést. Megpaskolja a mellette lévő helyet, te pedig odamész, hogy lefeküdj mellé. Kiveszi a rózsát a szájából, és átnyújtja neked.
– Egy gyönyörű virág az én gyönyörű virágomnak – erre viszont már elpirulsz, miközben fogod a rózsát, és mosolyogsz rá.
– Szóval mi az egész?
– Hát, beszélni akartam veled valamiről.
– Rendben. – felülsz, de ő finoman meglök, hogy feküdj vissza. Átkarolja a derekad, és egészen közel húz magához, hogy a hátad a mellkasához érjen. Egy édes csókot kapsz a fejed búbjára.– Szóval már egy ideje együtt vagyunk. Majdnem egy év.
– Mhm – ujjai most a hajadba túrnak, és úgy érzed, kezdesz elsodródni.
– Tényleg szeretném megmutatni, mennyire komolyan gondolok rád. Teljes szívemből szeretlek, és készen állok arra, hogy teljesen átadjam neked – kipattan a szemed, és megfordulsz, hogy szembenézz vele.
– Úgy érted...?
– Minden egyes szóval azt értem. Csak... szeretném megköszönni, hogy türelmes voltál velem, és megvártad, amíg készen állok. Tudom, hogy ezt inkább neked kellene mondanom, de az én munkám során sokan használtak ki. Nem akartam, hogy ez még egyszer megtörténjen – fáj a szíved a vallomásától.
– Szeretlek Seokjin. Mindennél jobban.
– Ez minden, amit valaha is kívánhatok. Mellettem vagy, tudva, hogy a szívem mindig biztonságban lesz... – mocorog a pulóver ujjával, megragad egy laza madzagot, mintha ideges lenne, hogy találkozzon a pillantásoddal – Szabad hercegnőm?
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS Reakciók (II)
Fiksi PenggemarCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...