Mikor idősebb vagy nála
~🅙🅘🅝~
Egy takaróval takarta el a testét, amitől Jimin értetlenül nézett rá a viselkedése miatt.
– Mit csinálsz, hyung? – kérdezte. Jin felsóhajtott, és megborzolta a haját.
– Annyira hiányzik. Három hete, hogy elutazott... – sóhajtott fájdalmasan a hiányod miatt. Jimin kuncogott, és titokban felvettet mert annyira aranyosnak vélte hyungját.
– Miért is hiányzik? – kérdezte Jimin tovább faggatva az idősebbet.
– Mindene. Ne kezdd el megint Jimin, mert sírni fogok.
– Bocsánat hyung, csak annyira aranyos vagy, és nem vagyok ehhez hozzászokva – vallotta be vállvonogatva ezzel együtt némileg elárulva, miszerint szereti piszkálni az idősebbet. Seokjin fejét a párnák közé rejtve tompítja el fáradt nyögését, miről Jimin készít videót és elküldi neked.
~🅢🅤🅖🅐~
Yoongi számára te vagy az inspiráció. Mert szerinte ahhoz, hogy jó dalt írjon inspirációra van szüksége, tehát rád. Ezért amikor nem vagy a közelében, bezárkózott a stúdióba, és folyton neked üzent.– Nagyon hiányoztál, miért nem maradsz itt velem? – összeráncolta a homlokát, amikor meglátta az arcodat a videohívás közben.
– Yoongi, ne légy ilyen baba. Van munkám – kuncogtál.
– Nem mintha idősebb lennék nálad, azt csinálhatsz, amit akarsz. Viszont van elég pénzem, hogy együtt éljünk, szóval ne aggódj és térj vissza.Felsóhajtottál, amikor láttad a gyerekességét.
– Yoongi, megígérem, hogy pár óra mulva visszamegyek, csak légy türelmes.
~🅗🅞🅢🅔🅞🅚~
Hoseokot nem igen zavarta, hogy idősebb vagy, sőt talán még imponált neki ez a tény, de nem vallaná be hangosan. Őszintén féltél a szüleivel való találkozástól, hiszen azért mégis csak négy évvel vagy idősebb nála, de egyáltalán nem zavarta senkit.
– Miért nem hívsz engem soha oppának?
– Talán mert idősebb vagyok..?
~🅡🅜~
Sóhajtott, miközben feloldotta telefonját, és észrevette, hogy képeket küldtél neki. Ott vagy az öcséddel Disneylandben, és aranyos cuccokat viselsz a fejeden. Mosolyogva nézte végig az összes képeket.
– Mit nézel? – kérdezte Hoseok.
– Bárcsak csatlakozhatnék hozzá, de turnénk van – sóhajtott. Hoseok megveregette a vállát.
– Erős vagy, Namjoon. Nézted Namjoont élőben, és felhívtad, amint elkészült az időbeosztásával. Vártad és vártad, míg meglátod Namjoont ragyogó arccal.
– Annyira hiányoztál jagiya – ő szólalt meg először amit megmosolyogtál. – Nagyon aranyos vagy a képeken. Menjünk el egyszer együtt, rendben? – ilyenkor úgy érzed mintha ő lenne az idősebb nem pedig te.
~🅙🅘🅜🅘🅝~
Rengeteg videohívást folytatott, csak azért, hogy megbizonyosodjon arról, hogy egészségesen táplálkozol, mivel szokásod volt ezt elfelejteni.
– Nem vagyok gyerek, Jimin. Emlékezik? 2 hónappal korábban születtem, mint te. 2457 tálal többet ettem, mint te.
– Jagiya, ez nem erről szól. Csak aggódom érted, mert nagyon szeretlek.
– Én is szeretlek Jiminie, tényleg, de ha még egyszer erőszakoskodsz, leütlek.
~🅣🅐🅔🅗🅨🅤🅝🅖~
Ő csak Taehyung, akit nem érdekelnek a kórkülönbséged. Nagyon sok selfiet és videót küldene neked, amin nevetsz, hiszen épp ezzel a szándékkal készíti őket.
– Úgy tűnik, még mindig gyerek vagy jagiya.
– Kim Taehyung – duzzogtál mire ö vigyorogva húzódott arrébb.
~🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚~
Mivel egyedül élsz, Jungkook folyamatosan aggódik érted. Minden este vagy felhív, vagy üzenetet küld, megbizonyosodva arról, hogy biztonságban vagy. Mikor pedig rossz idő van, mindig veled tölti az egész napot.
– Jungkook-ah, nem tudok aludni – mondtad félénken a telefonba.
– Mindjárt ott leszek baby.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS Reakciók (II)
FanficCsupán néhány véletlenszerű reakció a Bangtan fiúkkal. 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮/𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻𝓭í𝓽á𝓼𝓸𝓴. 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ❀.°❤︎ 8𝓽𝓱 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 💍𝓦𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 🌙𝓜...