Ik denk niet eens na, ik zoen terug en sla mijn armen om zijn nek heen.
Harry pakt mij stevig vast rond mijn middel en vraagt met zijn tong toestemming tot mijn mond en ik geef hem deze.Ik voel me alsof ik op wolken loop, de tintelingen schieten door mijn hele lichaam en in het bijzonder in de regio in mijn onderbuik.
Ik weet niet goed wat ik er mee aan moet, maar ik besluit er niet over na te denken en zoen Harry alsof mijn leven ervan afhangt.
Harry pakt dan mijn bovenbenen en zegt dat ik moet springen, ik doe het meteen en hij draagt me, terwijl hij mijn benen ondersteund, naar het bed toe.Ik wil net vragen of hij nog pijn heeft aan zijn ribben als hij zegt dat de pijnstillers goed werken, maar dat deze vrijpartij meer goed doet dan tien pijnstillers.
Ik grinnik terwijl ik hem aankijk, zijn ogen kijken recht in mijn ogen, en ik slik moeizaam.
Dan gooit hij mij ineens op het bed, en ik slaak een kreet van schrik.
Harry lacht en legt zijn vinger op zijn mond, als teken dat ik een beetje stil moet zijn.Niet begrijpend kijk ik hem aan, het voelt bijna alsof hij zich schaamt.
Dan lacht hij en zegt dat het erg gehorig is hier, en dat ik, tenzij ik graag wil dat iedereen het hoort, wat stiller moet zijn.
Dat het hem niet uitmaakt, dat iedereen het mag horen, hij schaamt zich niet, niet voor mij en niet voor wat we aan het doen zijn.Ik voel mijn wangen rood worden, en knik langzaam.
Even vraag ik me af wat ik nou eigenlijk aan het doen ben, maar Harry lijkt wel een verslaving, ik kan geen genoeg van hem krijgen en terwijl hij langzaam op het bed kruipt trek ik hem naar me toe en begin hem weer te zoenen.
Terwijl we aan het zoenen zijn gaan zowel Harry's als mijn handen over elkaars lichamen heen.
Ik voel zijn borstkas door zijn shirt heen en laat mijn handen naar beneden gaan, langs zijn buik.
Met mijn handen trek ik zijn shirt omhoog, en terwijl Harry zijn handen over mijn borsten heen laat gaan en ook mijn shirt omhoog probeert te krijgen beginnen we allebei te lachen.
We zijn een beetje aan het klungelen, maar dan zijn de beide shirts uit en beginnen we weer te zoenen.Terwijl ik mijn handen weer over zijn buik heen laat gaan hoor ik hem zachtjes kreunen.
En als zijn handen mijn borsten vastpakken kan ook ik een kreun niet onderdrukken.Langzaam dwaalt mijn hand verder naar beneden richting de riem van Harry zijn broek en ik laat plagerig mijn vingers langs de rand van zijn spijkerbroek gaan.
'You're such a tease...' kreunt Harry in mijn oor.Als ik merk dat Harry mijn (of moet ik zeggen zijn?) joggingbroek probeert los te krijgen en naar beneden probeert te duwen durf ik zijn riem los te maken.
Het lukt mij om de riem los te krijgen en ik begin dan de knoop en de rits los te maken, terwijl ik dat doe voel ik hoe opgewonden Harry is.
Terwijl ik zijn broek iets naar beneden duw, duwt Harry dan eindelijk mijn joggingbroek naar beneden.Harry maakt zich los van mij en trekt zijn broek uit en daarna trekt hij langzaam mijn broek naar beneden.
Ik voel dat ik opgewonden ben, en mijn benen beginnen een beetje te trillen als Harry ze streelt met zijn handen terwijl hij weer bovenop mij komt liggen.Al snel zijn we weer aan het zoenen, we liggen beide in alleen ons ondergoed.
Ik bedenk me net dat ik blij ben dat ik mijn beha nog aan heb, als Harry zijn hand naar mijn rug brengt en mijn beha losmaakt.
Langzaam haalt hij de beha van mijn borsten af en hij kijkt naar mij.
Een tijdje zegt hij niets, hij staart alleen maar. Op het moment dat ik me ongemakkelijk begin te voelen hoor ik hoe hij zegt dat ik 'absolutely gorgeous' ben, en hij laat zijn hoofd zakken naar mijn borsten en geef ze zachtjes kusjes.Dan brengt hij zijn hoofd weer naar mijn hoofd en geeft me een intense zoen.
We zijn elkaar aan het aftasten en bekijken en ik laat mijn vingers langs al zijn tatoeages gaan, ze zijn allemaal anders en ze staan hem goed, ik staar er lange tijd naar.
Ondertussen laat Harry ook zijn ogen over mijn lichaam gaan en als hij ziet dat ik een navelpiercing heb, kijkt hij mij aan met een opgetrokken wenkbrauw.
'Didn't expect that, Sterre! You look like a girl who doesn't like those sort of things' hij grinnikt erbij.'Well, there's more than meets the eye, you know!' zeg ik tegen Harry.
En dan geeft Harry mij weer een zoen terwijl hij mijn benen iets optilt en ze om zich heen slaat.
Dan kruipt Harry wat dichter tegen mij aan, en ik voel tussen mijn benen hoe opgewonden hij is.Ik kan een kreun niet onderdrukken en Harry moet daar om grinniken, ik ben niet zo heel ervaren met jongens, en ik voel me onzeker worden.
Harry heeft meteen door dat ik onzeker word, en vraagt wat er is.
Ik zeg dat ik het gevoel heb dat hij mij uitlacht, maar hij legt uit dat hij mij niet uitlacht.
Dat hij het een fijn gevoel vindt hoe ik op hem reageer.
Ondertussen dat hij dit uitlegt gaat een van zijn handen langs mijn lichaam naar mijn onderbuik en dan langzaam naar mijn gevoelige plek tussen mijn benen.
Hij legt zijn hand op mijn kruis, mijn onderbroek is het enige stukje stof tussen mij en Harry.
Harry zegt dat ik ook opgewonden ben, en geeft me een tongzoen, welke ik beantwoord met alle passie die ik in mij heb terwijl mijn handen over zijn rug heen gaan en uiteindelijk in zijn krullen in zijn nek belanden.Harry kijkt mij vragend aan en vraagt dan of hij mijn onderbroek mag uittrekken.
Ik denk er even over na en knik dan dat het goed is, ik ben enorm opgewonden en het enige waar ik aan denk is aan Harry en wat ik allemaal met hem wil doen.
Dan voel ik hoe Harry heel voorzichtig met zijn handen mijn onderbroek over mijn dijbenen naar beneden duwt.
Harry gooit mijn onderbroek op de grond en wil net weer op het bed kruipen als de deurklink naar beneden gaat.....
JE LEEST
Taken
FanficNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...