De mannen nemen ons mee naar binnen, Harry wordt ondersteund door een man wiens haar alle kanten opstaat en die erg joviaal is tegen Harry.
'Louis, we've got a clever bird with us now, she didn't want to know my name, in hopes to be set free by me! Isn't that funny!' zegt Harry tegen de man die hem ondersteund, en die dus blijkbaar Louis heet.Ik hoef niet ondersteund te worden, maar de man die mij begeleidt houdt mijn arm met een stevige greep vast, zo stevig dat het pijn begint te doen, en ik voel al een blauwe plek ontstaan.
'You're hurting me' jammer ik naar de man.'Easy with her man', zegt Harry, ' she might come in handy, and bruises on her arm don't sell well!'
Hij begint te lachen; ' That rhymes!'Ik kan er niet om lachen, want het impliceert iets waar ik liever niet aan wil denken.
Maar de man versoepelt zijn grip om mijn arm, en daar ben ik dankbaar voor.Zodra we in een kamer zijn die er uit ziet als een woonkamer, loopt er een man met blond haar op ons af.
'Niall, can you get all the stuff out of her car and bring it inside, and after that, please make sure you despose the car and my bike? Maybe set it on fire or something?' hoor ik Harry vragen aan de man met blond haar.
Niall knikt en loopt naar buiten, maar draait zich vlak voor hij naar buiten gaat om en kijkt nors naar de andere mannen terwijl hij zegt dat ze van zijn eten in keuken af moeten blijven totdat hij terug is!'Can you get Doc for me, Zayn?' ik zie dat de man die mij zojuist nog vasthield knikt naar Louis die de vraag stelde en de kamer uit loopt nadat Harry op een stoel zit, zodat Louis mij nu vast houdt.
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op, ik wil hun namen helemaal niet weten, en ik voel mijn kans om hier levend vandaan te komen met de minuut krimpen.
'Sit down, please Sterre love' zegt Harry.
'What's her name mate?' vraagt Louis aan Harry, maar voordat hij kan reageren zeg ik zelf dat ik Sterre Kramer heet.
Ligt het aan mij, of zag ik nu een blik van verwarring bij Louis op zijn gezicht verschijnen?Voordat ik überhaupt een vraag kan of durf te stellen gaat de deur van de woonkamer weer open en komt Niall binnen met mijn tas en mijn gekochte kleding in de tassen van de respectievelijke winkels.
Waarom moest ik nou lingerie kopen en dit in de tas van de lingerie winkel laten zitten?
Altijd stop ik de tas in een andere tas, waarom van alle keren dat ik lingerie heb gekocht dit keer niet?
Ik voel mijn wangen rood worden, en probeer niet opvallend te zijn, maar uiteraard valt het Harry op dat ik mij ongemakkelijk begin te voelen.
Starend naar de tassen voel ik dat hij mijn blik volgt, en het duurt niet lang voordat hij de connectie met de tassen en mijn opgemakkelijkheid legt.
'Niall, would you be so kind and drop those items in my room please?'
'Sure Harry!' en Niall pakt alle tassen weer op en loopt de kamer uit.
Onzeker kijk ik naar Harry, die mij een knipoog geeft zodra hij ziet dat ik naar hem kijk.Ik voel me ongemakkelijk worden, wat gaat er nu gebeuren?
Zou ik mijn telefoon ooit nog terug krijgen? Mijn telefoon......
Ineens bedenk ik mij dat mijn telefoon een app heeft waarmee mijn locatie door mijn ouders en zus gezien kan worden.
Ik probeer te ontdekken hoe laat het is, maar Louis staat voor de klok boven de openhaard, en ik kan niet zien hoe laat het is.
'Can anyone tell me what time it is please?' vraag ik bibberend.'It's 09:30 p.m. love'
Shit! nog een half uur totdat ik eigenlijk thuis moet zijn, en omdat ik wel vaker ruim een uur later thuis kom zullen mijn ouders zich pas ongerust gaan maken rond midernacht schat ik zo.
Blijkbaar is uit mijn gezichtsuitdrukking duidelijk te lezen wat mijn gedachtes zijn, want Harry reageert meteen.
'If you're thinking that you will be found through your app on your phone, you're mistaken, your pohone is already disconnected and I let Niall take care of it, so it's gone.'Ik haop naar adem en wil net zeggen dat ik dat helemaal niet dacht als de deur van de woonkamer weer opengaat en donkere man met zwart haar weer naar binnen komt, Zayn.
Hij is niet alleen, maar heeft een man bij zich dat zal vast Doc zijn.Ik zie dat Doc direct naar Harry loopt en zich bezig houdt met de knie van Harry, terwijl Zayn mij weer bewaakt en Louis de hand van Harry pakt zodat hij erin kan knijpen als het pijn doet, wat hij direct doet zodra de wond schoongemaakt wordt door Doc.
'What happened?' vraagt Doc aan Harry.
"She hit me with her car!'
'I see, well you're both lucky it's only a very deep cut on your knee!'
Hierop laat ik een zucht horen, waarop alle aanwezige mannen naar mij kijken.
'What? I don't think I'm very lucky today!' zeg ik hardop in antwoord op hun staren.Ze kijken me even kort aan en beginnen dan zachtjes te lachen.
'Feisty one you've got there, Harry' zegt Doc.
'I know, I wonder how she is in bed!' zegt een nu hardop lachende Harry, en ik voel me nu echt bang worden.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...