De rest van de week gaat voorbij in een flits, en dan is het alweer zaterdagochtend.
Vandaag gaat Harry zijn kleding voor de bruiloft laten aanmeten en ook de pakken van de getuigen worden aangemeten.
Mijn moeder en Anne gaan ook mee, en ze hebben me beloofd dat ze er op zullen letten dat de pakken zullen passen bij mijn trouwjurk en de jurken van mijn bruidsmeisjes.
Omdat ik de hele ochtend en waarschijnlijk ook een deel van de middag alleen ben heeft Jennifer Britt en mij uitgenodigd om naar de beautysalon te komen om ons te laten verwennen.
Als Harry en de mannen samen met mijn moeder de moeder van Harry gaan ophalen gaan Britt en ik samen op weg naar de beautysalon.
Ik heb al vaker gereden in Londen, maar ben nog wel een beetje zenuwachtig, we zitten hier toch aan de andere kant achter het stuur!
Gelukkig gaat alles goed en voor we het weten zijn we in de beautysalon en worden we hartelijk begroet door Jennifer.
Als we omgekleed zijn stappen we gezamenlijk de kleedkamer uit en we zoeken Jennifer weer op.
Ze vertelt wat het plan is, we worden voornamelijk vertroetelt en ze zal ook onze haren laten knippen en verven.
Ik ben intussen zo gewend aan mijn blonde lokken dat ik vraag aan haar of ik deze kan houden, en dat is gelukkig geen probleem, ze zal de uitgroei bijwerken.
Britt wil graag een lila kleur in de onderkant van haar haren, passend bij de bruidsmeisjes jurken en gelukkig kan dat geregeld worden.
Als we onze gezichtsbehandeling hebben gehad gaan we eerst lunchen en daarna kunnen we terecht bij de kapper in de salon.
Na een paar uur bij de kapper zijn we klaar en we zien er uitgerust en fris uit.
Onze haren zijn helemaal zoals we willen en we bedanken Jennifer voor de fijne dag. Ze omhelst me en zegt dat ze er voor zal zorgen dat ik op mijn trouwdag ook door dezelfde kapster zal worden geholpen.
Ik bedank haar nogmaals en zeg dat ik dat heel fijn zou vinden, we hebben nog twee en een halve maand, en dus schrijft Jennifer de afspraak meteen in de agenda. De kapster zal naar ons toe komen, ik hoef dan niet naar de salon op one trouwdag.
We nemen afscheid van Jennifer en we rijden samen naar het huis terwijl we meezingen met de radio.
Samen hebben we heel veel plezier en we zijn snel weer thuis en ik zie dat Harry en de rest ook net aankomen. Als we allemaal uit de auto's zijn gestapt komt Harry op mij aflopen en geeft me een zoen en dan vertelt hij me dat ik en Britt er prachtig uitzien.
Niall is al weggelopen met Britt en ik zie mijn moeder op mij staan wachten. Als ik bij haar ben loopt ze met ons mee en ze zegt dat Harry een mooi pak heeft uitgekozen, net als de anderen.
We lopen met zijn drieën naar onze voordeur toe en ik vraag aan mijn moeder of ze nog binnen wil komen. Ik zie dat ze aarzelt en ik vraag haar of ze soms plannen met Mark heeft gemaakt.
Haar wangen worden rood en ze knikt. Als ik zeg dat Mark ook welkom is zegt ze dat ze dan graag wil komen, maar dat ze eerst aan Mark gaat vragen of hij ook wil komen.
Ze loopt de andere kant op, richting de hoofddeur van het huis en verdwijnt naar binnen.
Harry en ik lopen ons eigen huis in en als we onze schoenen en jassen hebben uitgedaan wordt er op de deur geklopt en als we opendoen staat mijn moeder met Mark voor ons.
Ze komen binnen en we besluiten om in de keuken te gaan zitten, Harry en Mark zijn al snel over het werk aan het praten en ik praat met mijn moeder over onze toekomst hier in Londen. Ik praat haar bij over de bruiloft en de zwangerschap en wat ik al heb geregeld met El en Perrie en de dingen die we nog moeten regelen.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...