Hoofdstuk 85

203 8 0
                                    

De volgende ochtend worden we in elkaars armen wakker van de trappen van onze dochter die door mijn buik heen haar vader aanraakt met haar voeten.

Harry probeert een voet van haar vast te pakken, maar ze is hem iedere keer te snel af. Na een tijdje lukt het hem toch en heeft hij haar piepkleine voetje vast door mijn buik heen. Al snel laat hij haar weer los en hij kijkt me stralend aan en geeft me dan een kus op mijn mond, en wenst me dan een goedemorgen.

Langzaam staat hij op uit bed en stelt voor dat we beneden gaan ontbijten omdat we straks weg moeten.

Ik sta op uit bed en loop, of moet ik zeggen waggel, naar de badkamer. In de ochtend gaat het lopen wat moeizaam met mijn dikke buik, maar in de loop van de dag gaat het meestal beter en daar ben ik blij om.

Na gedoucht te hebben kleed ik me om in makkelijke kleding, onze trouwkleding wordt door het hotel naar de stomerij gebracht en daarna naar ons huis verzonden, daar hebben we geen omkijken meer naar.

Als ook Harry gedoucht en aangekleed is lopen we naar de ontbijtzaal van het restaurant en Harry schuift mijn stoel aan als ik ben gaan zitten.

Zodra we ons ontbijt hebben besteld bij de serveerster pakt Harry mijn hand en zegt dat hij blij is dat ik nu uit vrije wil Mrs. Styles ben, doelend op de eerste keer dat ik Mrs. Styles was, de dag dat ik vanuit Nederland naar Engeland ben gevlogen met hem en de anderen.

'Yeah, I'm pretty glad too that it all worked out' zeg ik glimlachend tegen hem terwijl ik over mijn buik wrijf, en net als hij naar me toebuigt om me een kus te geven komt de serveerster terug met onze thee en ons ontbijt.

We gaan rechtop zitten en beginnen aan ons ontbijt, en ik kan het niet laten om te vragen waar we straks heen gaan, ik heb graag alles in de hand en wil dolgraag weten waar we heen gaan. Ik weet dat we niet gaan vliegen i.v.m. mijn zwangerschap, maar waar we wel heen gaan is mij een raadsel.

Harry kijkt me gniffelend aan en het enige dat ik uit hem krijg is 'You'll see'.

Om gek van te worden.

Als we klaar zijn met ons ontbijt lopen we naar de lift en in de lift geeft Harry mij dan eindelijk die langverwachte zoen die ik in het restaurant niet heb gekregen terwijl hij mij tegen de liftwand aanduwt met zijn torso terwijl hij mijn middel vast heeft.

We zijn passioneel aan het zoenen als de liftdeur met een ping opengaat en er een ouder stel binnenkomt lopen. We stoppen met zoenen en ik verontschuldig ons tegenover het oudere paar, maar Harry fluistert in mijn oor dat het hem helemaal niet spijt, en ik kan een glimlach niet onderdrukken.

De man gniffelt naar ons en de vrouw zegt dat het helemaal niet erg is, dat zij vroeger net zo waren en dat ze nu al meer als dertig jaar gelukkig samen zijn en dat als ze zo naar ons kijkt wij een zelfde toekomst vol geluk tegemoet gaan.

Ik bedank hen en dan stopt de lift op onze etage en stappen we uit terwijl we hen een fijne dag wensen.

Eenmaal in onze kamer pakken we onze spullen in onze koffers en dan belt Harry naar de receptie met het verzoek of er iemand kan komen om onze koffers mee te nemen naar beneden.

Als hij de telefoon neerlegt zegt hij dat er zo iemand komt, en dat we dan op huwelijksreis kunnen gaan.

Na 10 minuten wordt er op de deur geklopt en als Harry de deur opendoet staat er een medewerker van het hotel klaar om onze koffers mee naar beneden te nemen.

We lopen met zijn drieën naar de lift en al snel zijn we in de hotel lobby, waar Harry de keycard afgeeft en de receptioniste vraagt om onze auto voor te laten rijden.

TakenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu