Hoofdstuk 28

305 11 1
                                    

Nadat we de keuken hebben opgeruimd en nog diverse lachbuien hebben gehad komen Zayn, Louis en Harry polshoogte nemen.

Met vragende gezichten komen ze binnen.
Blijkbaar waren we tot in de woonkamer te horen met ons gelach.

El probeert het uit te leggen, maar barst weer in lachen uit als Perrie een gek gezicht trekt waar we net ook al zo hard om moesten lachen.
En ik kan me ook niet inhouden, ik voel de tranen van het lachen over mijn gezicht lopen en ik voel dan dat ik, als ik niet oppas, in mijn broek moet plassen van het lachen.
'I need to pee!' lach ik, en ik verdwijn al lachend de hal in naar de wc.

Als ik klaar ben loop ik richting de keuken, en ik hoor dan dat de anderen over mij aan het praten zijn.

'I really like her' zegt El.
'Me too' hoor ik Perrie zeggen.
'Can't we keep her here? Please Louis?' hoor ik El smeken tegen Louis terwijl ze kusgeluiden maakt.

Hoewel ik geen dier ben om 'te houden' zoals El het zei, voel ik me toch gewaardeerd.
Blijkbaar ben ik niet de enige die de connectie tussen El, Perrie en mij voelt.

Ik hoor Zayn en Harry lachen, en ik wil net naar binnen lopen als ik ineens Doc achter me hoor vragen of ik aan het afluisteren ben.
Ik schrik me rot, en spring een beetje omhoog terwijl ik een zucht slaak en mijn hand op mijn hart leg.
'Sorry, didn't mean to scare you' zegt Doc.
'I know, but they were talking about me, so then it's alright to listen, isn't? lach ik naar Doc.
En hij knikt en loopt dan achter mij aan naar binnen.

'Hey Doc!' zeggen Louis, Zayn en Harry tegelijk.

Ik zie dat El op de schoot van Louis is gekropen en dat ze elkaar knuffelen.
Zayn en Perrie hebben twee stoelen tegen elkaar aan geschoven en zitten praktisch aan elkaar vast.

Harry zit alleen met een lege stoel naast hem, Doc wil daar net gaan zitten, maar Harry zegt dat hij een andere stoel moet pakken en gebaart naar mij dat ik naast hem moet komen zitten.

Ik pak de lege stoel naast Harry en wil hem een stukje van hem af zetten, maar Harry schuift hem gewoon terug als ik ga zitten.
Dan pakt hij mij vast en trekt mij naar zich toe. Ik zit nu tegen zijn borstkas aan, en dat zit best lekker en ik voel hoe ik ontspan, voor zover dat mogelijk is.

Doc merkt dat ik mijn schouders wat stijf beweeg en vraagt of ik last heb van mijn schouders.
Ik bevestig dat dit inderdaad zo is, waarop hij zegt dat zijn vrouw Sophia fysiotherapeute is en dat hij haar wel even langs zal sturen.
'You don't have to, I will take care of Sterre' hoor ik Harry zeggen, zijn stemt vibreert door mijn rug heen.
Ik krijg er kippenvel van.
'You can borrow some oil from me and Zayn' zegt Perrie tegen Harry, en ik wil net protesteren als Harry zegt dat hij dat aanbod graag aanneemt.

Oh mijn god, wat is hij van plan? ik kijk verschikt naar Perrie en Zayn, en die beginnen te lachen als ze mijn gezichtsuitdrukking zien.
'It's just normal massage oil, Sterre!' zegt Perrie al lachend.
'What were you thinking, you dirty girl!' vult El aan.

Ik voel hoe mijn wangen vuurrood worden en ik breng stamelend uit dat we het hier wel over Harry hebben, hierop reageert Harry enigszins verbolgen, zich van geen kwaad bewust zijnde, maar de anderen weten precies wat ik bedoel en ze liggen allemaal in een deuk.

"Come, I will get you the oil' zegt Perrie terwijl ze mij aankijkt en opstaat van de tafel.
Ik sta ook op en Harry zegt dat hij ook mee gaat terwijl hij opstaat.

'Whoop whoop, take it easy Harry!' gilt Louis naar Harry als we keuken uitlopen, Zayn, Louis, El en Doc liggen allemaal in een deuk zo te horen als we trap naar boven op lopen.

Nadat Perrie de olie aan ons heeft gegeven met de boodschap slechts een druppel te gebruiken, omdat je anders teveel gebruikt met alle gevolgen vandien, vult ze knipogend aan, verlaat ze de gang waar diverse slaapkamers op uit komen, ons alleen achterlatend.

Harry pakt mijn hand en we lopen samen naar zijn slaapkamer.

Eenmaal binnen zegt Harry dat ik mijn kleding uit moet doen, zodat hij mij een massage kan geven om de spanning uit mijn schouders weg te nemen.

Als ik aangeef dat ik dan alleen mijn bovenkleding dan toch maar hoef uit te doen, zegt hij dat die leren legging vast wel strak zit, en dat een joggingbroek waarschijnlijk lekkerder zit.
Daar moet ik hem gelijk in geven en ik pak de joggingbroek die ik al eerder aan had van de stoel en loop de badkamer in om mij om te kleden.

Nadat ik mijn broek heb verwisseld en mijn blouse uit heb gedaan, loop ik in mijn topje en joggingbroek de badkamer uit, ik zie dat Harry een aantal handdoeken op het bed heeft gelegd en ik voel dat hij de verwarming heeft aangedaan zodat het wat warmer in de kamer is.
Ik loop naar het bed toe en wil gaan liggen als Harry zegt dat mijn topje ook uit moet.

Ik weet het, zeg ik, en ga op mijn buik op het bed liggen nadat ik mijn topje heb uitgedaan.
Harry loopt naar de deur en doet deze op slot, en komt dan naar mij toelopen.

Hij doet zijn broek uit, en ik wil net vragen waarom, als hij uitlegt dat deze een beetje strak zit en dat dit niet zo lekker zit als hij over mij heen gaat zitten om mijn schouders te masseren.

Hij komt dan over mij heen zitten, zijn benen zitten naast mijn rug en zijn kont komt tegen mijn onderrug aan.

Dan pakt hij het flesje olie en laat een hoeveelheid olie vanuit het flesje op zijn handen komen.

Ik wil net zeggen dat hij maar een druppel moet gebruiken als ik zijn handen op mijn rug voel, en een enorme hoeveelheid olie!

'That is not one drop of oil, Harry!' zeg ik lachend tegen Harry.
Harry begint te grinniken, 'You gotta live on the edge Sterre, let's see what we're in for with all this oil!' en dan begint hij langzaam mijn rug te masseren met zijn warme handen.
Hij brengt zijn handen naar mijn schouders en masseert zo alle spanning eruit, ik weet niet of het komt door zijn handen, de olie of de warmte in de kamer, maar hoewel de spanning uit mijn schouders verdwenen is, voel ik een andere spanning in mijn onderbuik ontstaan.

TakenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu