Als de wedstrijd is afgelopen praten Louis, Niall en Britt nog na over de wedstrijd, en het gaat er weer heftig aan toe. Britt doet niet onder voor de jongens.
Ik geniet ervan, ik zie dat Britt zich op haar gemak voelt bij Louis en Niall.
Na een tijdje vraag ik aan Britt of ze al een beetje van de schrik is bekomen nu ze hier is.
Ze geeft aan dat ze het een raar idee vindt dat ze niet meer naar papa kan en ook haar vriendinnen nooit meer zal zien.
Ik zeg dat ik dat begrijp en dat het me spijt dat ze dit moet meemaken, dat ik het zelf ook moeilijk vind maar dat ik me tegelijkertijd ook erg thuis voel hier.
Britt vertelt dat het te zien is dat ik me thuis voel hier, en dat ze kan zien dat Harry dol op mij is.
Tijdens de reis naar Engeland is Harry heel aardig gebleken vertelt ze me, en hij heeft haar echt op haar gemak gesteld tijdens de reis.
'Daar ben ik blij om Britt. Ik hoop dat jij je ook snel op je gemak zal voelen hier, net als mama. Morgen gaan we kijken welke opties er voor scholen zijn en als het goed is krijgen jullie ook een nieuw paspoort morgen. Het komt vast wel goed.' zeg ik haar.Britt komt naar me toe lopen en ik sta op om haar te omhelzen, we staan zo een tijdje in de woonkamer en dan zegt Britt dat ze vooral blij is dat ik nog leef en dat ze mij weer in haar leven heeft, en dat het achterlaten van iedereen een klein offer is om mij weer terug te hebben.
'Wat ontzettend lief van je Britt' zeg ik en dan lopen de tranen over mijn wangen.
'Je hoeft niet te huilen Sterre, ik meen het. Ik kom er wel overheen, ik ben nog jong. Ik vind het eigenlijk wel spannend om opnieuw te beginnen.' is haar reactie op mijn tranen.'Nogmaals, sinds wanneer ben jij zo volwassen?' vraag ik haar lachend en dan beginnen we allebei te lachen.
Harry heeft onze interactie vanaf de loveseat aangekeken maar ik zie aan zijn gezicht dat hij niets van onze conversatie heeft begrepen. Hij kijkt me vragend aan en reikt zijn hand uit zodat ik mijn hand in de zijne kan leggen.
Als ik dat doe trekt hij me naar zich toe en ik val op zijn schoot met mijn zijkant tegen zijn borstkas aan .
'Everything is alright Harry. Tomorrow Britt and I will look into schools along with our mum. Do they need to get the new identification tomorrow?' vraag ik Harry en hij knikt bevestigend terwijl hij uitlegt dat we morgen in de middag de paspoorten voor mijn moeder en Britt gaan halen.Ze moeten alleen nog andere voornamen bedenken, hoewel Britt haar naam waarschijnlijk wel kan houden, dat klinkt al erg Engels zegt hij.
Als ik zie dat het al bijna tien uur is vraag ik aan Britt of ze al naar bed wil omdat ik dan mee ga naar boven en ze staat gapend op en loopt met mij mee de woonkamer uit.
Op de gang vertelt ze me dat ze bijna niet heeft geslapen vannacht en dus erg moe is.Als we bij haar kamer aangekomen zijn praten we nog wat zachtjes op de gang en ze vraagt of ik deze week bij haar blijf, en ik zeg dat ik deze week inderdaad bij hen mag blijven.
Ik leg snel uit dat ik de salon van Jennifer werk, maar dat ik deze week vrij heb gekregen om haar en onze moeder op te vangen.
Ze knikt begrijpend, geeft me dan een kus en een knuffel en loopt dan haar kamer in.
Ik wens haar welterusten en dan doet ze de kamerdeur dicht.Ik loop de trap af naar beneden en als ik de woonkamer in kom zie ik dat Harry net op staat om ook naar boven te gaan.
Samen lopen we naar onze kamer toe terwijl we elkaar zoentjes geven terwijl we lopen, een beetje ongemakkelijk is het wel, maar ook wel weer heel speciaal.
Als we de slaapkamer in komen doet Harry de deur achter ons op slot en dan worden zijn zoenen ineens heftiger en ik reageer meteen door hem net zo heftig terug te zoenen.
Voor we het weten liggen we op het bed met onze kleding op de grond terwijl we elkaars lichaam aftasten met onze handen en is het geen onschuldige vrijpartij meer......
Naderhand gaan we samen douchen en ook dan kunnen we niet van elkaar afblijven.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zonder Harry zijn genegenheid heb geleefd.
Het idee dat ik niets met hem te maken wilde hebben is op dit moment echt een bizar gegeven, ik ben zo verliefd op hem!Als we klaar zijn met douchen en afgedroogd zijn lopen we de badkamer uit, beide in onze handdoek gewikkeld, en als we ondergoed hebben aangetrokken en een shirt om in te slapen, stappen we het bed in.
We zoeken elkaar direct weer op en in elkaars armen praten we nog wat.
Ik vraag of hij het goed vindt als ik wat verander aan de slaapkamer omdat ik het zo kaal vind. Bij El en Louis staan er veel meer decoratieve spulletjes dan bij Harry en mij op de kamer leg ik aan hem uit.
Hij zegt dat hij er geen problemen mee heeft, dat hij dit echt alleen als een slaapplek heeft beschouwd, tot nu dan. En dat hij ook wel wat meer gezelligheid in de kamer zou willen.We spreken af om binnenkort samen te gaan shoppen om de slaapkamer op te frissen.
Na nog een paar zoenen doet Harry het licht uit en ik kruip dicht tegen hem aan en sla mijn armen om zijn middel heen terwijl mijn hoofd op zijn borstkas ligt.
Harry slaat zijn arm om mijn rug heen en zijn andere hand pakt mijn arm die op zijn buik ligt vast en hij begint mijn arm te strelen.
Het is zo'n fijn gevoel dat ik er langzaam maar zeker door in slaap val.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...