Hoofdstuk 35

284 10 0
                                    

Als we allemaal in badjas de kleedhokjes uit zijn gekomen en onze kleding hebben opgeruimd in de kluisjes, lopen we achter Jennifer aan de salon in.

Ik vraag aan El of ze hier al eerder is geweest en ze zegt dat Jennifer ze wel vaker meeneemt, vaak om nieuwe behandelingen te testen.
Perrie vult aan dat ze ook wel gewoon voor een behandeling komen, niet altijd om dingen te testen.

Ondertussen zijn we bij de balie en Jennifer heeft uitgelegd aan de schoonheidsspecialistes dat er twee groepen zijn, en ze neemt El en Louis mee een andere kant op samen met drie schoonheidsspecialistes.
Voordat ze uit zicht zijn zegt ze dat we wel samen lunchen en de sauna ruimte kunnen delen, en dan zijn ze de hoek om.

Perrie, Harry en ik worden dan meegenomen door drie andere dames en we lopen een behandelruimte in waar drie stoelen staan.
Perrie gaat in de rechterstoel zitten, en ik word naar de middelste geleid terwijl Harry in de stoel daarnaast gaat zitten.

We krijgen allemaal een uitgebreide gezichts- en halsbehandeling en ik voel me echt vertroeteld worden.

Ik krijg bijna het idee dat ik op vakantie ben en dat is niet zo, maar aan de andere kant, dit is mijn vakantie week.
Een vakantieweek die ik eigenlijk thuis had willen doorbrengen met absoluut niets doen de hele week.
Hoe anders is de week gelopen.
Maar hoewel de week anders is gelopen dan ik had verwacht en gewild, kan ik nu toch niet ontkennen dat ik aan het genieten ben.
Ik merk dat ik een enorme glimlach op mijn gezicht heb en ik besluit van vandaag te genieten, morgenochtend zal mijn vader laten weten wat zijn beslissing is, en ik ga daar nu niet meer aan denken.

Als de behandeling is geëindigd stappen we allemaal van de stoel.
Ik zie dat de haren van Harry door een sjaaltje van zijn gezicht worden gehouden en ik kan niet anders dan te zeggen, dat dit hem ontzettend goed staat.

Ineens begint mijn maag te rommelen, en de anderen horen dat ook.
Perrie begint te grinniken en zegt dat zij ook honger heeft waarop Harry zegt dat hij ook honger heeft, maar in iets heel anders.
Ik voel mijn wangen rood worden, en kijk vlug de andere kant op.
Dan worden we door de dames van de salon meegenomen naar het restaurant van de salon.

Daar aangekomen zie ik de anderen al zitten, en ik zie dat we niet de enigen zijn, er zitten meerdere (mij onbekende) mensen aan de tafels te eten.

Nadat we allemaal onze lunch hebben gepakt van het buffet gaan we eten.
Tijdens het eten wordt er niet veel gepraat, blijkbaar zijn we allemaal soezerig van de behandelingen.

Als we klaar zijn met eten zegt Jennifer dat we de sauna in gaan, en we volgen haar.
Ik loop achteraan met Harry, en hij fluistert in mijn oor dat dit zijn favoriete onderdeel is, de sauna.
De mijne niet, zeg ik tegen hem en dan vraagt hij waarom.
Ik leg uit dat ik het niet zo makkelijk vind om in mijn blootje te lopen met onbekenden om mij heen.
Harry zegt dan dat ik hem toch ken, en dat laat mij glimlachen.
Voor ik iets terug kan zeggen hoor ik Harry aan Jennifer vragen of hij en ik in een privésauna mogen in plaats van in de gezamenlijke sauna en ik hoor dat Jennifer daarmee instemt.
Dan pakt Harry mijn hand en we lopen een andere richting op dan onze groep.

Harry weet de weg, hij zal wel vaker komen denk ik.
We lopen richting de balie en vraagt om een sleutel, en deze krijgt hij van de receptioniste.

Dan lopen we naar een deur waar "private" op staat, en hij doet de deur van het slot met de sleutel.
Zodra hij de deur open heeft gedaan kijk ik mijn ogen uit, voor mij is een privé sauna, met zwembad en douche etc. in een prachtig vormgegeven kamer.

Harry sluit de deur en doet de deur van binnenuit op slot.
Dan loopt hij naar mij toe en zegt dat we nu geen onbekenden om ons heen hebben en dat ik me niet opgelaten hoef te voelen over mijn lijf en dat ik dat sowieso niet hoef te doen omdat ik prachtig ben, terwijl hij met zijn handen mijn armen streelt.

Ik vind het nog steeds eng, en ik blijf stil staan terwijl Harry een paar handdoeken van de stapel van de kast af pakt, hij geeft er eentje aan mij en zegt dat mijn badjas wel uit moet.
'I know' zeg ik en ik merk dat ik naar mijn voeten aan het kijken ben.
Dan voel ik hoe Harry mijn kin omhoog brengt met zijn hand en mij dan een kus geeft.
Ik ontspan door die kus en ik besluit me maar over te geven en gewoon die sauna in te gaan.
Ik doe mijn badjas los en sla snel mijn handdoek om mij heen.
Harry doet hetzelfde en ik kijk de andere kant op totdat hij aangeeft dat ik weer kan kijken en dan gaan we de sauna in.

Na een aantal rondes in de sauna en het afkoelen daarna vinden zowel Harry als ik dat we lang genoeg in de sauna zijn geweest.
We doen onze badjassen weer aan, we lopen terug richting de deur als Harry mij ineens van achteren omarmt en mij een kus in mijn nek geeft.

Ik leun tegen hem aan, op de een of andere manier word ik als was in zijn handen als hij mij aanraakt, en al helemaal als hij mij kust.

Ik draai me om en we beginnen te zoenen, terwijl onze handen elkaars lichaam aftasten.
Omdat ik niet helemaal aan het opletten ben merk ik niet dat mijn badjas en die van Harry los is gegaan tijdens het zoenen totdat ik ineens Harry's buik tegen die van mij aan voel....en niet alleen zijn buik.....

Ik voel dat hij opgewonden is, en ik kan mezelf niet tegenhouden en kijk naar beneden, naar mijn buik.
Van schrik stap ik achteruit, de erectie van Harry is duidelijk aanwezig, en is niet gering.

Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar dan word ik gered door een aantal kloppen op de deur en de stem van Louis die zegt dat we terug moeten.

'Yeah, we will be out in five minutes man!' roept Harry tegen Louis terwijl hij zijn hoofd schudt.
'Great timing, mate' mompelt hij nog en dan maakt hij zijn badjas dicht terwijl hij mij een knipoog geeft.

Even later verlaten we de kamer en doet Harry de deur weer op slot, geeft de sleutel af bij de receptie en loopt met mij mee de kleedkamer in.

Blijkbaar zijn de anderen al klaar, want ik zie dat hun kluisjes al openstaan en leeg zijn.
Ik pak mijn kleding en loop een hokje in om mij om te kleden en wil de deur dicht doen als deze opengaat en Harry naar binnenkomt.

TakenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu