Als de zondag ten einde is gekomen merk ik dat ik uitgeput ben.
De emotionele dagen en alles wat er gebeurd is heeft zijn tol geëist, en ik ben doodmoe.Ik lig al sinds half tien op bed, zo moe ben ik.
Harry is nog beneden gebleven, hij moest nog wat dingen regelen voor de volgende bokswedstijd.Terwijl ik lig te wachten tot Harry in bed komt, val ik in slaap.
En ik heb ook niet gemerkt dat hij in bed is gekomen, want de volgende ochtend word ik wakker van Harry die mij overal kusjes geeft.'Goodmorning Harry' fluister ik, en dan kijkt hij mij aan en legt uit dat ik gister zo diep lag te slapen dat hij me niet wilde wakker maken toen hij naar bed kwam.
Dan geeft hij mij een zoen op mijn mond en drukt zijn lichaam tegen mij aan.
Ik voel dat hij opgewonden is, en dat maakt dat ik ook opgewonden raak.Wat begon als liefkozende kusjes ontaardt al snel in passionele kussen en we raken elkaars lichaam overal aan wat ervoor zorgt dat we nog meer opgewonden raken.
En voor we het weten zijn we aan het vrijen.Als we aan het bijkomen zijn wordt er op de deur geklopt door Niall die zegt dat we moeten opstaan omdat ik naar mijn werk moet en Harry bij Jonathan verwacht wordt.
Hij voegt er aan toe dat we elkaar nu moeten loslaten en er aan zullen moeten wennen dat we elkaar niet de hele dag zullen zien en dan loopt hij lachend weg.Harry en ik kijken elkaar aan en beginnen te lachen terwijl we elkaar kusjes geven.
'Maybe next time we should try to keep the noise down' grapt Harry en ik geef hem een por terwijl ik moet lachen.Dan staan we op en gaan ons aankleden.
Als we ontbeten hebben scheiden onze wegen zich, en we kunnen ons met moeite losmaken van elkaar tot groot vermaak van Jennifer en Niall, die op ons staan te wachten in de hal.
Samen met Jennifer breng ik Emma en Robert naar hun school en dan rijden we door naar de salon.Aan het einde van de dag word ik opgehaald door Harry omdat Jennifer al eerder naar huis is gegaan, en als ik hem zie ren ik op hem af en begin hem heftig te zoenen.
Mijn collega's van de salon staan ons lachend aan te kijken en wensen ons een fijne avond terwijl ze ons een knipoog geven en naar hun eigen auto's toelopen.
Ik voel een blos op mijn wangen verschijnen, maar Harry lacht de dames toe en zegt dat dit ons wel gaat lukken en wenst hen dan ook een fijne avond terwijl we naar de auto lopen.In de auto geeft Harry me nog een zoen en vraagt hoe mijn eerste officiële werkdag bevallen is en dan start hij de auto en rijdt weg.
Ik vertel alles wat er gebeurt is vandaag en ik vertel het met zoveel enthousiasme dat Harry zijn glimlach niet kan onderdrukken.Als we bijna bij het huis zijn draait Harry zijn hoofd naar mij toe en zegt dat er nieuws is uit Nederland.
Ik voel dat ik mijn spieren aanspan en ik vraag Harry wat voor nieuws er uit Nederland is gekomen.'They burried "you" today Sterre.' hoor ik Harry zeggen.
Oh. Mijn ouders en zusje hebben het meisje dat voor mij doorgaat begraven.
Zouden er veel mensen zijn geweest? Hoe is het met mijn ouders, mijn zusje?
Ik weet niet hoe ik moet reageren, en ik knik alleen maar.
Ik ben er stil van.Harry legt zijn hand op mijn been en ik voel me ontspannen door zijn aanraking.
'You know, now we just have to wait and see what will happen to your parents and your dad's work, Sterre' zegt hij dan.'I know, is it wrong of me to hope that my mother and sister will leave my dad?' vraag ik Harry.
Dan zijn we bij het huis aangekomen en als Harry de auto geparkeerd heeft draait hij zich naar mij om en kijkt me recht in mijn ogen aan.
'No. It's not wrong. You love them, and you miss them. I understand completely baby' zegt hij dan, en door zijn koosnaampje voor mij voel ik de warmte door mijn onderbuik stromen.Ik breng mijn hoofd naar zijn hoofd toe en geef hem een kus op zijn mond die hij meteen beantwoordt.
We zitten al een tijdje in de auto te zoenen met elkaar als we worden opgeschrikt door een klop op het raam en de stem van Zayn die 'Alright you two lovebirds, get out of the car, dinner is served!' roept terwijl hij ons lachend aankijkt.Als ik Harry vraag hoe hij nou weet dat we hier aan het zoenen waren begint hij te lachen en zegt hij dat er overal camera's hangen, en dat deze worden bekeken door de bewakers van het huis.
Als hij mijn verschrikte gezicht ziet lacht hij en zegt hij dat mijn vluchtpoging ook gezien is door hen, en dat ze na gebeld te hebben met Jonathan geen actie hadden ondernomen omdat Jonathan al onderweg was naar het huis samen met Harry en alle anderen en dat Jonathan het zelf wilde oplossen.Ik voel mijn wangen rood worden van schaamte, maar Harry haalt mijn handen van mijn gezicht af en kijkt me aan terwijl hij zegt dat ik me daar niet voor hoef te schamen, dat het alleen maar laat zien dat ik karakter heb en ergens voor wil vechten.
Ik knik en dan stappen we uit de auto en met Harry zijn arm om mijn schouders heen lopen we naar het huis.Eenmaal binnen lopen we, nadat we onze jassen hebben opgehangen, naar de keuken en schuiven aan bij de rest aan tafel.
Ze hebben twee stoelen naast elkaar vrijgelaten voor ons en daar nemen we op plaats.Het is gezellig aan tafel en ik geniet van de hoeveelheid mensen die hier bij elkaar zit en van elkaar geniet, het is net een grote familie.
Na het eten blijven we allemaal zitten en er wordt gezellig met elkaar gepraat en dan zegt Jonathan tegen Harry en mij dat we even mee moeten lopen naar zijn kantoor.
We staan met zijn drieën op en lopen naar het kantoor.
In het kantoor blijft Jonathan staan en hij pakt mij in een vaderlijke knuffel vast en ik voel dat ik ontspan in zijn armen.
'I know your dad wasn't like a dad should be Sterre. If you ever need a father figure, you can come to me, I want you to know that.' vertelt hij mij terwijl hij mij vasthoudt, en ik merk dat ik hem terugknuffel.'Thank you Jonathan'
'You're welcome Sterre'
'Sterre, Harry told you about the funeral, right?' vraagt hij dan.
'Yeah, he did'
'From now on we're going to watch every move your dad makes, and what is happening at his work and with your mother and sister. Our people told me that your mum looked very angry today, especially towards your dad. She knows what he did, now al we have to do is wait and see what happens next. Did you think about my proposal? I can bring them here if you want.....'
'I...I don't know yet Jonathan. I need to know how my mother is feeling and what she will be doing in accordance to my dad. Only then I can make a solid decision, do you understand that and can you wait for that long ?'
'Of course I understand that Sterre, and yes I can wait for that.' zegt Jonathan dan en dan laat hij mij los terwijl hij grapt dat Harry er een beetje jaloers uit begint te zien.
Maar zodra ik Jonathan loslaat omhelst Harry mij meteen.....toch een beetje jaloers Harry?
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...