De zaterdag gaat langzaam voorbij, Harry treft voorbereidingen om samen met Louis naar Nederland te gaan, dit keer blijven Niall en Zayn hier, Doc gaat wel mee.
Omdat de heren alles aan het voorbereiden zijn blijven Sophia, El en ik vandaag bij elkaar.
Ik voel me onrustig, en omdat Sophia en El dit al vaker hebben meegemaakt stellen ze mij gerust door te zeggen dat het goed komt.
Alle vragen die ik aan ze stel beantwoorden ze geduldig en op een gegeven moment zegt El dat het duidelijk is dat ik verliefd ben op Harry, omdat ik me zorgen maak om hem.
Ik glimlach en bedenk me dat ze gelijk heeft.
Om de tijd te doden besluiten we om Monopoly te spelen in de keuken.Perrie is ook aangeschoven en met zijn vieren hebben we heel erg veel lol tijdens het spel.
Voor we het weten is het drie uur in de middag en komen Louis en Doc de keuken binnen, gevolgd door Harry.
Ze maken duidelijk dat ze naar het vliegveld gaan om naar Nederland te gaan.
El pakt Louis vast en wenst hem succes, en Sophia doet hetzelfde met Doc.
Harry loopt naar me toe en zegt dat als alles naar wens loopt ze morgenochtend al weer in het vliegtuig terug naar huis zitten.
Ik knik en voel me emotioneel worden, dan pakt Harry mij stevig vast en terwijl hij mij zoent voel ik een traan over mijn wang lopen.
Hij haalt de traan weg met zijn duim en kijkt me indringend aan met zijn mooie groene ogen.
'It's gonna be alright baby. Believe me I don't wanna leave you either, but I have to.' En dan zoent hij me nog een keer en knuffelt me daarna stevig.Dan is het afscheid nemen voorbij en lopen ze samen met Zayn naar buiten richting de auto.
Zayn stapt achter het stuur, hij brengt ze naar het vliegveld.
'Please be careful guys, and don't scare my mum or sister please!' roep ik ze nog na en ik hoor uit drie monden dat ze dat zullen doen.
Dan rijden ze het terrein af en ik loop met El naar binnen.
Eenmaal binnen besef ik me dat ik hopelijk mijn moeder en zusje morgen al kan zien.
En hoewel me dat blij maakt voel ik me ook schuldig, ik ga hun leven overhoop halen zonder dat ze daar zelf iets over te beslissen hebben.
Zullen ze me vergeven? Of zullen ze me haten?
De tijd zal het leren, en ik moet me er bij neerleggen dat ik niet alles onder controle kan hebben.El merkt dat ik in tweestrijd zit en pakt me vast in een stevige knuffel.
'Sterre, Louis and Harry know what they are doing. They have to go like this all the time. You'll get used to saying goodbye. Come on, let's finish the game!' en ze trekt me mee naar de keuken.In de keuken zit Sophia ook wat sip voor zich uit te kijken en als Perrie ons ziet binnenkomen stelt ze voor dat we met zijn viertjes naar McDonalds gaan om ons op te vrolijken.
Sophia, El en ik kijken elkaar aan en zeggen dat we liever pizza laten bezorgen, en Perrie stelt voor dat we dan zelf pizza gaan maken, dan hebben we meteen wat afleiding.
Dat vinden we allemaal een goed idee, en we gaan aan de slag.
Gelukkig zijn alle benodigdheden voor pizza in huis en voor we het weten staan er in de beide ovens een aantal bakplaten met verschillende soorten pizza en begint het heerlijk te ruiken in de keuken.
El begint te lachen en zegt dat ik nu goed moet opletten en ik kijk haar niet begrijpend aan.
'In three, two, one...' zegt El en dan gaat de keukendeur open en komt Niall binnen lopen met een gelukzalige glimlach op zijn gezicht.
Nu snap ik wat El bedoelde, je kunt de klok er op gelijk zetten, als je aan het koken bent komt Niall altijd de keuken binnen als het eten bijna klaar is, en vandaag is geen uitzondering.
We beginnen te lachen en nu kijkt Niall ons niet begrijpend aan en stamelt 'What?' terwijl hij tussen El en mij heen en weer kijkt.
'El predicted that you would be coming in the kitchen at the exact time that you came in. It was hilarious Niall...' leg ik lachend uit en nu begint Niall ook te lachen.'So pizza it is?' vraagt hij terwijl hij ondertussen de borden op tafel zet.
'Yep, we wanted to do something now that the guys are gone' legt Sophia uit.
Ik begrijp van Perrie dat Zayn onderweg is en dat Jonathan en Jennifer met de kinderen in hun eigen keuken eten, dus we zijn met zijn zessen, zonder de bewakers, die zitten in hun eigen kantoor.
Ik heb geen idee waar dat kantoor is, ik ben er nog nooit geweest.
We besluiten om een pizza naar hen te brengen zodat zij ook eten hebben.
El en Niall brengen de pizza en ondertussen schenken Sophia en ik voor ons allemaal een glas wijn in terwijl Perrie de deur opendoet voor Zayn die net het terrein is op komen rijden.Als we compleet zijn gaan we aan tafel zitten en delen we de pizza's met zijn zessen.
Het is gezellig, maar ik mis Harry toch.
Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en dat ze zonder problemen mijn moeder en zus mee kunnen krijgen.Na het eten stelt El voor om bij elkaar te slapen, omdat we met zijn drietjes alleen zijn, maar Sophia legt uit dat ze vanavond naar haar moeder gaat en daar blijft slapen.
El en ik besluiten om wel bij elkaar te slapen en we besluiten om dit op de kamer van haar en Louis te doen omdat zij heel veel nagellak heeft zodat we elkaars nagels kunnen lakken.
We maken er een echt meidenavondje van en ik merk dat ik het steeds beter met El kan vinden.
Zonder dat we het door hebben praten we urenlang over de meest onzinnige dingen, maar ook over diepzinnige zaken.
We kijken Netflix, YouTube en eten popcorn en chips.
Ik heb een heerlijke avond en als ik op de klok kijk zie ik dat het al half drie 's nachts is.
El zegt dat het tijd is om te gaan slapen en we ruimen onze rotzooi op, poetsen onze tanden (ik in mijn eigen kamer... ja het voelt als mijn eigen kamer) en dan gaan we samen in het bed van El en Louis liggen en we praten nog wat, maar voor we het weten zijn onze ogen dichtgevallen en zijn we in slaapgevallen.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...