Hoofdstuk 19

380 10 0
                                    

'Could you please get me some painkillers?' piept Harry vanaf het bed.

'Ja, nou is het zo grappig niet meer hè?' denk ik, en ik sta met mijn armen over elkaar heen gevouwen boos naar hem te kijken.

'I'm really sorry, I won't do it again while fully conscious! Please give me some painkillers.....'

Ik zal het niet meer doen als bij mijn volle bewustzijn? Wat is dat nou voor een opmerking?

Dan hoor ik Harry kreunen van de pijn en besluit dan een pijnstiller aan hem te geven.

'Actually, you do not deserve this.' zeg ik terwijl ik het glas water en de pijnstiller aan hem geef.
'You're right, I'm being nasty' grinnikt Harry ' but you'll learn to love it'

No way, ik wil hier weg, en deze man is echt niet in orde als hij denkt dat ik van hem of zijn manieren ga houden!

'So what's the plan? I need some personal items, you said we could go get them...' vraag ik hem.

'Yeah, that was before you kicked the shit out of me!' zegt Harry met grimas op zijn gezicht.

'Well, that was your own fault! You shouldn't have attacked me!' reageer ik.

'Did you seriously think I would attack a woman, a woman so beautiful as you are?'

Ik weet het niet, hij kwam zo dreigend op mij af....maar ik kan me niet voorstellen dat hij ooit een vrouw zou slaan, hij straalt dat helemaal niet uit.
Mijn tweestrijd is denk ik van mijn gezicht af te lezen, want Harry reageert door te zeggen dat hij inderdaad dreigend op mij afkwam, maar dat hij mij niet wilde slaan.
Hij wilde alleen tot mij doordringen dat mijn acties voor iedereen gevolgen hebben, niet alleen voor mijn ouders en zusje, maar ook Harry zal worden afgerekend op alles wat ik verkeerd doe.

'Is dat zo erg dan, dat Harry afgerekend wordt op mijn acties?' denk ik.

Alsof hij hoort wat ik denk, zegt hij dat mijn ouders en zusje altijd als eerste de gevolgen van mijn acties zullen voelen.. en Harry als laatste.

Ik knik en vraag dan hoe ik aan een eigen tandenborstel kan komen.

Harry zegt dat ik even bij Eleanor kan vragen of zij een reserve tandenborstel heeft.
Ik loop de kamer uit en ga op zoek naar Eleanor.

Ik hoor een hoop herrie in de keuken en besluit daar heen te gaan, en als ik de deur opendoe zie ik dat iedereen hier is, behalve Harry uiteraard.
Ik zie een aantal nieuwe gezichten en blijkbaar is het etenstijd, want iedereen is aan het eten.
Kijkend op de klok zie ik dat het intussen alweer 18:00 uur is, me dat realiserend begint mijn maag te knorren.
Ik heb honger.

Perrie vraagt of ik ook kom eten, en ik loop naar de grote keukentafel toe, er kunnen met gemak 20 mensen aan zitten, en krijg ook een bord eten aangereikt.
Het is een soort nasi lijkt het, terwijl ik de eerste hap neem gaat de keukendeur open en Harry komt binnen lopen.

Hij kijkt naar de lege stoelen, en zijn er nog vier vrij, waarvan er maar een naast mij en komt naar de stoel naast mij lopen en gaat zitten.
Perrie schept voor hem op en geeft het bord via mij aan hem.

Zowel Harry als ik eten ons bord snel leeg, blijkbaar hadden we honger.

'Wow, you guys were hungry', zegt Zayn 'not even Niall ate his meal that fast! Been busy upstairs?' gniffelt hij, en Perrie geeft hem een zo te zien pijnlijke por in zijn zij.

'We fell asleep after....' probeert Harry
'after the incredible sex right?' grapt Louis door de uitleg van Harry heen.

'No! Of course not! Harry needed to rest said Doc, right Doc?' roep ik terwijl ik naar Doc kijk, die bevestigend knikt.
'Oww, how sweet, she's looking after you Harry!' Louis weet van geen ophouden....

Harry kijkt me aan en haalt verontschuldigend zijn schouders op.
'Wat is dat met die mannen onder elkaar, het gaat niet alleen maar om sex weet je, het leven is meer!' denk ik, en ik drink vlug het glas water leeg wat ik van Perrie heb gekregen.

'El, do you have an extra toothbrush for Sterre?' vraagt Harry aan Eleanor, en ze zegt dat ze die heeft en deze zo gaat pakken voor me.

Harry leunt naar mij toe en fluistert in mijn oor dat hij het alvast voor me geregeld heeft.
'Thank you' fluister ik terug.

Dan hoor ik Jonathan zijn keel schrapen, en hij vraagt aan mij of ik al weet wat ik voor bijdrage zou kunnen leveren aan de organisatie als mijn vader niet doet wat Jonathan van hem verlangt.

Ik wil reageren door te zeggen dat ik dan eerst moet weten wat de 'organisatie' dan precies inhoudt, maar Louis schreeuwt voor dat ik iets kan zeggen dat hij precies weet wat ik kan bijdragen.

Alsjeblieft, laat het geen sexuele opmerking zijn, denk ik terwijl ik het bloed naar mijn hoofd voel stijgen.

'She kicked Harry's ass today, like really good, right Doc? Apparently Sterre has the black belt in Karate, maybe she can learn all of us some moves, or maybe train us all?' zegt Louis dan, en ik ben opgelucht dat hij niet bedacht heeft dat ik als dame van lichte zeden aan het werk zou moeten, ik zou nog liever dood gaan dan als hoer door het leven te moeten denk ik.

Maar aan de andere kant, wil ik iedereen wel leren hoe te vechten? Ik ben hier nog over aan het nadenken als Jonathan mijn kant op kijkt en vraagt of dat waar is.

'Yes, I have the black belt in karate, I even participated on the dutch championships and came in third. But I quit when I became 19 and got a fulltime job at a warehouse' leg ik uit.

'So Harry has gotten beat up by you?' vraagt Jonathan dan aan mij.

Ik knik bevestigend en dan zegt Jonathan dat Harry zijn touch zeker aan het verliezen is, want hij is, of moet ik zeggen was, blijkbaar onverslagen in gevechten.

Ik merk dat Harry verstijft alvorens ik hem 'She got me off guard' hoor zeggen tegen Jonathan.

'All the more reason for you to let her teach you something. That's solved then! You will be our karate teacher, or should I say personal trainer, in case your father doesn't do what I want! You can contribute to our organisation in that way! Our enemies won't know what will happen to them! I love it!' en dan staat Jonathan op van de tafel en loopt de keuken uit, mij verbaasd achter latend.

TakenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu