Hoofdstuk 24

359 11 1
                                    

De volgende ochtend word ik wakker in Harry's armen.

Ik begrijp niet hoe ik in zijn armen terecht ben gekomen, we sliepen zo ver uit elkaar....
Niet alleen lig ik in zijn armen, mijn hoofd ligt op zijn borstkas en mijn benen zijn met de zijne verweven.

Aan Harry's ademhaling hoor ik dat hij wakker is en ik bedenk me dat ik wel erg lekker lig zo, en besluit niet te laten merken dat ik wakker ben.
Maar blijkbaar hoort Harry ook aan mijn ademhaling dat ik wakker want ineens hoor ik hem 'Goodmorning sunshine' zeggen.

Ik til mijn hoofd langzaam op en kijk hem aan.
Ik had gedacht dat hij wel boos op mij zou zijn, na mijn stunt van gisteren maar hij kijkt mij vriendelijk lachend aan en geeft me een kus op mijn voorhoofd.

'Sterre about yesterday, I don't think it was a mistake. I like you very much. You've got something, and it's pulling me in by the minute. I don't know if a can stop kissing you. I hope you feel the same connection as I do, I like to think so, because your reactions towards me are pretty obvious....'
Harry kijkt me vragend aan.

Zijn ochtend stem is ontzettend sexy, en ik moet me inhouden om hem niet te zoenen.

Ik schraap mijn keel en geef aan dat ik die connectie zeker wel voel, maar dat ik zeker weet dat ik zaterdag naar huis mag, en dat we elkaar dan nooit meer zien.
Dat ik dus ook zo mijn bedenkingen heb over de gang van zaken tussen ons tweetjes, ik ben bang dat ik voor hem ga vallen en dat ik dan straks thuis zit met een gebroken hart.
Als ik hoopte dat hij hierdoor afgeschrikt zou worden, dan heb ik het mis, want met elke zin die ik zeg wordt zijn glimlach groter.

Ik kijk hem niet begrijpend aan, en Harry legt uit dat ik hem zojuist tussen de regels door vertelt heb dat ik hem wel degelijk leuk vind.

Ik kijk hem aan en denk na over wat ik net gezegd heb en dan besef ik dat hij gelijk heeft.
Niet zo goed wetende wat ik hier mee moet leg ik mijn hoofd weer op zijn borstkas en met mijn vingertop begin ik de tatoeages op zijn borstkas te volgen, met kippenvel tot gevolg bij Harry.
Harry wrijft met zijn hand over mijn rug, en daar krijg ik weer kippenvel van.

We liggen zo een tijdje als er kort op de deur geklopt wordt waarna de deur opengaat.
Niall loopt naar binnen, kijkt naar ons en verontschuldigt zich en zegt dat hij zo weer terug komt.
Harry zegt dat het niet erg is, en vraagt wat er is.

Niall zegt dat Eleanor en Perrie boodschappen moeten halen en gevraagd hebben of ik mee kan.
Harry kijkt naar mij en vraagt of ik dat wil.
Bedenkend dat ik al sinds zondagochtend in dit huis zit, besef ik me dat ik graag mee ga.
Harry zegt dat ik mee ga, maar dat hij en Louis dan mee gaan.
Niall knikt en zegt dat hij het doorgeeft en loopt dan de kamer uit.

Harry vraagt aan mij of ik er geen problemen mee had dat Niall ons zo zag, en of hij had moeten zeggen dat hij zijn mond moet houden over hetgeen hij heeft gezien.
Ik denk er even over na en zeg dan dat er niets is om ons voor te schamen, we lagen gewoon in bed, we lagen niet heftig te vrijen leg ik uit terwijl ik mijn schouders ophaal.

Harry moet lachen en is intussen net als ik rechtop gaan zitten in bed.
Omdat hij iets achter mij zit, slaat hij zijn armen om mijn middel heen terwijl hij mij een kus op mijn schouderblad geeft. De rillingen lopen over mijn rug, en niet van de kou.
Harry merkt de rilling op en glimlacht terwijl hij nog een paar kusjes geeft op mijn schouderblad.

'Why don't we just give it a try Sterre, and see where it ends? Maybe on saturday, maybe not...' vraagt hij aan me.
'I don't know Harry. I don't want to get hurt more than I already am' zeg ik terwijl ik hem aankijk.
Hij kijkt me begrijpend aan, en zegt dat we het er vanmiddag nog wel over hebben maar dat we ons nu moeten gaan aankleden omdat de dames waarschijnlijk staan te popelen om weg te gaan.

Ik knik en we staan op uit bed en gaan samen de badkamer in om onze tanden te poetsen.
Harry zegt al knipogend dat hij wil douchen en dat ik vrij ben om hem te vergezellen.
Ik schud al lachend mijn hoofd en zeg dat ik wel even wacht op mijn beuret terwijl ik de badkamer uitloop.

Lachend stapt Harry de douchecabine in en ik loop de badkamer uit zodat hij privacy heeft.

Ik kies ondertussen kleding uit, in dit geval een zwarte skinny leren legging met een witte kanten blouse waaronder ik een zwart topje aan ga trekken.
Ik heb ook een zwart lingerie setje uitgekozen en dat heb ik in mijn hand als de badkamerdeur opengaat terwijl Harry de kamer inloopt met een handdoek om zijn middel heen geslagen.
Als Harry na een tijdje zegt dat de badkamer vrij is besef ik dat ik naar hem aan het staren was.
Mijn god, want een lijf heeft die man!
Ik schraap mijn keel en zeg dat ik ga douchen.

In de badkamer trek ik het shirt waarin ik heb geslapen en mijn onderbroek uit en dan kom ik tot de ontdekking dat ik alleen maar het zwarte lingerie setje heb meegenomen de badkamer in.
Nou ja, Harry zal vast al wel de kamer uit zijn als ik klaar ben, denk ik, en ik stap onder de douche.

Er staan ook dames producten in de cabine, allemaal gloednieuw en onaangebroken.
Op de een of andere manier vind ik dat een fijn idee, dat ik de eerste vrouw ben die deze producten gebruikt.
Het geeft me een naar (jaloers?) gevoel als ik bedenk dat Harry andere vrouwen heeft meegenomen naar zijn kamer en dat op zich is genoeg reden om mij een onbestemd gevoel te geven.
Want waarom denk ik aan dit soort dingen? Ik ga zaterdag naar huis, wat maakt mij het nou uit wat Harry doet?
Ondertussen ben ik klaar met douchen en ik zet de douche uit en begin mij af te drogen.
Dan pak ik het lingerie setje en trek het aan, als ik naar mezelf in de spiegel kijk vallen me een paar dingen op; ik heb een hele mooie kont in deze kanten slip en in de kanten push-up beha lijken mijn borsten nog voller! Ik weet niet hoe Eleanor het doet, maar ze is een mode koningin!
Ik bedenk me dat ik haar moet bedanken voor de kleding, want ik zie er wel erg goed uit in alles wat zij uitgezocht heeft.
Na nog een aantal keren naar mezelf te hebben gekeken loop ik zonder er bij na te denken de badkamer uit de slaapkamer in.

'Wow! My god! You look amazing!' hoor ik Harry dan ineens zeggen.
Ik schrik me rot, ik had gedacht dat hij de kamer al wel uit zou zijn, en ik bedek vlug mijn borsten met mijn arm terwijl mijn andere arm mijn kruis probeert te bedekken.

Harry lacht en zegt dat hij het gisteren al heeft gezien, en dat ik mij niet hoef te schamen, dat ik er prachtig uitzie.
En omdat te benadrukken loopt hij naar mij toe en hij geeft me een zoen op mijn mond.
Dan loopt hij weg en zegt hij dat hij wel even buiten de kamer wacht totdat ik aangekleed ben.
Ik knik en als hij de deur achter zich dicht heeft gedaan begin ik me aan te kleden.
Ik pak de ballerina's van Eleanor en als ik aangekleed ben doe ik snel mijn make-up en haar en dan loop ik de kamer uit.
Harry leunt tegen de tegenoverliggende muur aan en komt omhoog als ik de kamer uitkom terwijl hij me van top tot teen wel drie keer goed bekijkt, schudt dan zijn hoofd terwijl hij zachtejs mompelt dat ik het hem wel erg moeilijk maak zo.

Samen lopen we de keuken in en Niall, Louis, Eleanor en Perrie kijken ons aan, allen met een grote glimlach op hun gezicht.

'Told you she would be your girlfriend!' zegt Eleanor terwijl ze mij en Harry lachend aankijkt.

Ik voel mijn wangen vuurrood worden en ik weet niet waar ik moet kijken.

TakenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu