De volgende ochtend word ik wakker en ik besef meteen dat Britt jarig is.
Het is inmiddels al weer donderdag, de tijd gaat hier heel snel.Als ik me aangekleed heb loop ik meteen naar de kamer van Britt en mijn moeder toe en ik klop op de deur, gelukkig zijn ze nog in de kamer en zeggen ze dat ik binnen mag komen.
Ik loop meteen naar Britt en omhels haar terwijl ik haar feliciteer met haar 17e verjaardag.
Ze omarmt me stevig en bedankt me voor de felicitaties en vraagt dan waar Harry is.
Ik leg uit dat Harry verse croissants aan het halen is voor haar verjaardagsontbijt, en dat maakt dat Britt een enorme glimlach op haar gezicht krijgt.Dan komt mijn moeder naar ons toe en ze heeft de gekochte cadeautjes in haar handen, we geven ze samen aan Britt.
Als Britt haar cadeautjes heeft uitgepakt bedankt ze ons uitvoerig en blijft zeggen dat het echt teveel is.
We leggen uit dat Zayn niet minder wilde meenemen, dus dat ze hem maar moet bedanken.Lachend lopen we de kamer uit richting de keuken en als we Zayn op de gang tegenkomen rent Britt naar hem toe en knuffelt hem meteen. Zayn kijkt me verbaasd aan, en ik leg uit dat ze heel blij is met haar cadeautjes die hij voor haar gekocht heeft en dan zegt hij tegen Britt dat het niets bijzonders is, dat hij het met liefde heeft gekocht.
Na Zayn nogmaals uitvoerig bedankt te hebben lopen we met zijn allen naar de keuken waar het ontbijt al klaar staat.
Zodra we binnen komen begint iedereen Happy Birthday te zingen, en ik moet zeggen, de jongens kunnen goed zingen met zijn vijven, net als El, Perrie en Sophia.
Mijn zus kijkt verheugd om zich heen en bedankt iedereen.
Dan loopt Niall op haar af en geeft haar een klein ingepakt cadeautje.
Britt kijkt hem verbaasd aan en dan zie ik dat Niall rood wordt terwijl hij uitlegt dat het een kleinigheidje is voor haar verjaardag.
Dus dat heeft hij gisterenavond nog geregeld!
Ze pakt het cadeautje uit en ze heeft een sieradendoosje in haar handen.
Voorzichtig maakt ze het doosje open en ze slaat een hand voor haar mond terwijl ze met tranen in haar ogen Niall aankijkt.
'It's beautiful, thank you so much Niall!' zegt ze tegen hem en dan valt ze hem om de nek om hem te knuffelen, iets dat Niall een beetje overvalt geloof ik, want hij weet niet zo goed hoe hij er mee om moet gaan, maar uiteindelijk knuffelt hij haar met passie terug terwijl hij zegt dat hij het graag heeft gedaan.Dan maken ze zich los uit hun omhelzing en krijgen wij ook te zien wat Niall haar heeft gegeven.
In het doosje ligt een zilveren ketting met een zilveren hanger in de vorm van een vlinder met diverse kristallen op de vlinder.
De ketting is prachtig en Niall vraagt of hij hem om mag doen bij Britt en ze knikt terwijl ze zegt dat ze dat heel graag wil.
Ze draait haar rug naar Niall toe en houdt haar haar omhoog zodat Niall de ketting om kan doen bij haar.Ik wil net vragen aan Niall hoe hij wist dat Britt vlinders mooi vindt als hij uitlegt dat Britt in de auto gisteren vertelt heeft dat ze een hele vlinder collectie bij elkaar had gespaard in Nederland en dat hij deze ketting wel voor haar moest kopen voor haar verjaardag.
Ik glimlach naar hem en dan zegt Perrie dat we nu beter kunnen gaan eten omdat het ontbijt anders koud wordt.
We gaan allemaal zitten en als Harry naast me komt zitten fluistert hij in mijn oor dat hij een nieuwe romance ziet opbloeien, en ik grinnik naar hem.
Dat was mij ook al opgevallen.....Na het ontbijt gaan we richting de IKEA om een bureau voor Britt uit te zoeken, Jonathan kwam Britt ook nog even feliciteren voordat hij samen met Louis en Zayn naar een zakelijke afspraak moest en vertelde haar dat ze een bureau mag uitzoeken voor haar verjaardag.
Als ik met Harry, Niall, mijn moeder en zus in de auto zit vraag ik Britt of ze zich al een beetje jarig voelt, en ze glundert als ze me vertelt dat ze zich nog nooit zo jarig heeft gevoeld als vandaag, en dat maakt dat mijn moeder ook begint te glimlachen.In de winkel is er zoveel keuze dat we er niet zomaar uitkomen.
We gaan aan alle bureaus zitten en proberen alle laatjes uit.
Omdat er ook een stoel bij moet proberen we ook alle bureaustoelen, op een gegeven moment zitten Harry, Niall, Britt en ik allemaal op een stoel en we draaien allemaal rondjes tot we niet meer kunnen van het lachen.
ik hoor mijn moeder iets mompelen dat ze met vier grote kleuters op stap is, en ik geef haar een knuffel om het goed te maken en dan begint ze te lachen.Na ruim drie uur rond te hebben gekeken en uiteindelijk een buro en een stoel te hebben gevonden lopen we de afdeling met kussens en andere decoratie materialen op, ik kijk Harry aan en hij begrijpt meteen wat ik bedoel.
Hij komt naast me lopen en vraagt me wat ik wil hebben voor op onze kamer.
Samen kiezen we diverse kussens en een paar potjes met planten uit, later kiezen we ook nog een schilderij uit en dan gaan we afrekenen.
Het bureau en stoel wordt door Niall betaalt en Harry betaalt onze spulletjes.
Gelukkig zijn we met een bus naar de IKEA gegaan, en alles gaat met gemak achterin de bus.Als we weer thuis zijn stelt Niall voor om samen met Britt haar bureau en stoel in elkaar te zetten, en ze brengen de dozen samen naar boven en beginnen dan met alles in elkaar te zetten.
Mijn moeder is de keuken in gelopen om de laatste voorbereidingen voor het feestje van Britt te treffen en Harry en ik lopen naar onze slaapkamer met onze gekochte spullen.
Samen pakken we alles uit en richten we de kamer ermee in, we zijn het snel eens en de kamer is als we klaar zijn een stuk gezelliger geworden.
Ik pak Harry vast terwijl ik naast hem sta en hij slaat zijn arm om mijn schouders en geeft me een kus op mijn slaap.
'It looks lovely baby. Can't wait till we can decorate a whole house together' zegt hij erbij en ik kijk hem verwonderd aan.
Hij kijkt me aan en zegt dan dat hij zijn toekomst graag met mij wil opbouwen, en dat hij uiteindelijk ook kinderen wil maar dat ik me niet opgejaagd moet voelen, dat we alle tijd van de wereld hebben.
'Well, I like to be married before I get kids Harry, call me old fashioned' zeg ik met een lach en dan geeft hij me nog een kus op mijn hoofd terwijl ik hem 'That can be arranged' hoor zeggen.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...