Hoofdstuk 18

372 11 0
                                    

Na een tijdje zo gestaan te hebben zegt Harry dat ik wel een joggingbroek van hem mag lenen, en hij looppt naar zijn kast om er een te pakken.
Gelukkig kun je de broek met een meegenaaid ceintuur vastmaken, anders was hij zeker van mijn kont afgevallen.
Ik merk dat mijn been erg zeer doet, bedenk ik me dat ik pijnstillers ga innemen, en omdat deze zowel voor mij als Harry zijn, vraag ik Harry of hij ook een glas water wil hebben.

Omdat hij hier bevestigend op antwoordt, vraag ik aan hem of ik naar beneden kan om twee glazen water te halen, en hij zegt dat dit geen probleem is.

Ik loop de kamer uit, en vind mijn weg naar de trap al snel.
Zodra ik de trap afstap loop ik richting de keuken, ik verbaas me dat ik al zo snel de weg weet, normaal ben ik altijd langzoekende in nieuwe gebouwen.

Eenmaal in de keuken zoek ik twee glazen en als ik ze gevonden heb loop ik naar de kraan om ze te vullen als Eleanor binnen komt. 'Sterre, I heard you knocked Harry down?' vraagt ze met een lachend gezicht aan mij, en ik knik dat ik dat inderdaad heb gedaan.
'My god, Louis wasn't kidding! I can't believe it! What are you? A martial arts goddes?' lacht Eleanor, en ik kan het niet helpen, ik moet ook lachen.
Zo hard dat de tranen over mijn wangen lopen, maar nu van plezier.

Nog na lachend en hikkend vraag ik haar of zij platte schoenen voor mij kan regelen omdat ik even geen hakken aan mag, en dat ik die alleen maar kan vinden in de garderobe die zij heeft helpen uitzoeken.

Ze knikt heftig en gebaard mij mee te komen naar boven.
Omdat ik toch al naar boven moest, neem ik de twee glazen mee en loop Eleanor achterna.

Boven lopen we een kamer in, die blijkbaar van haar en Louis is, want Louis zit op een stoel aan een bureau op een laptop druk te tikken.
'Hi honey' zegt hij tegen Eleanor en dan ziet hij dat ik mee ben gelopen en groet hij mij ook, hierna richt hij zijn blik weer op de laptop.

Eleanor en ik lopen richting de kast en ze pakt een paar platte zwarte schoenen uit de kast, het zijn hele elegante ballerina's
Ze legt uit dat we dezelfde maat hebben en dat ik ze mag houden, ze heeft ze slechts een keer aangehad, en ze vindt ze bij nader inzien toch niet zo leuk bij haar kleding staan.
Ik bedank haar uitvoerig, en omdat ik mijn handen vol heb met twee glazen water stelt ze voor om mee te lopen om de deur open te doen van Harry zijn slaapkamer en de schoenen voor me te dragen.
Knikkend dat ik dat een goed plan vind lopen we de kamer weer uit richting de kamer van Harry.

Ik zit vol vragen, wat doet Eleanor hier, weet zij van de zaken van de organisatie, zit zij ook in de organisatie? Ik wil het net vragen als we bij de deur van de kamer aankomen, en langzaam doet Eleanor de deur open en laat mij eerst naar binnen gaan met de glazen water.

Ik zet de glazen water neer op het nachtkastje en neem dan de schoenen over van Eleanor.
Eleanor verlaat dan de slaapkamer en ik loop naar Harry toe met een pijnstiller in mijn hand en een glas water nadat ik de schoenen heb neergezet.

Ik wil net vragen of Harry al een pijnstiller wil als ik hem zachtjes hoor snurken.
Hij is in slaap gevallen terwijl hij boven op het dekbed lag te wachten tot ik terugkwam.
Met mijn gals water spoel ik een pijnstiller weg en terwijl ik dat doe zie ik een sprei opgevouwen op het voeteneinde van het bed liggen, en ik besluit om dit sprei over hem heen te leggen, en omdat ik voel dat ik nog moe ben van de afgelopen nacht besluit ik ook even te gaan liggen, ik kruip onder het sprei, naast Harry.

Ik ga niet te dicht bij Harry liggen, en niet veel later ben ik in slaap gevallen.

Als ik weer wakker word voel ik een zwaar gewicht op mijn buik liggen, en het duurt ook even voordat ik door heb dat ik niet thuis ben.
Zodra ik weer weet dat ik ontvoert ben kijk ik naar wat dat zware gevoel op mijn buik veroorzaakt, en ik zie een getatoeerde arm op mijn buik liggen.
Ik herken deze meteen als de arm van Harry, niet alleen vanwege de tatoeages, maar ook van de tinteling die door mijn huid heen gaat als ik met mijn hand zijn arm aanraak om deze te verplaatsen.
Nou ja verplaatsen, ik doe een poging tot want zodra ik zijn arm heb opgetilt grijpt de arm mij steviger vast en trekt mij naar zich toe.
Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren, en durf eigenlijk ook niet te ruw tegen hem aan te duwen, want dat zal wellicht zeer doen bij zijn ribben waar ik hem getrapt heb.

Ik besluit om hem wakker te maken, ik lig met mijn gezicht naar hem toe, en ik zeg zachtjes zijn naam, in de hoop dat hij wakker wordt.

Als hij beweegt denk ik dat hij wakker wordt, maar dan pakt hij mij nog steviger vast en hoor ik hem zachtjes mijn naam zeggen terwijl hij nog steeds volledig van de wereld is.

Als ik voel dat hij zijn hoofd tegen mijn nek duwt, voel ik zijn adem in mijn nek en ik probeer dan met zachtjes duwen tegen zijn borstkast om hem wakker te krijgen.
Wederom zonder resultaat, althans, zonder het gewenste resultaat, want dan voel ik ineens dat zijn handen mijn kont vastpakken en mij tegen zijn onderbuik aanduwen. En dan voel ik dat Harry opgewonden is.

Nu voel ik me erg ongemakkelijk worden en besluit om niet meer met de rustige aanpak Harry proberen wakker te krijgen en ik schud hem hard door elkaar en roep zijn naam.

Dit heeft wel effect, want hij schrikt wakker en kijkt mij verschrikt aan voordat hij naar onze positie op het bed kijkt. Hij begint te grinniken, en pakt me nog wat steviger vast terwijl hij zijn erectie tegen mij aanduwt.

'Look what you've done to me!' grapt hij en ik zeg dat hij mij los moet laten terwijl ik mij loswring, en nu lukt het wel omdat Harry mij loslaat.

Ik spring vlug van het bed af en sta een beetje te trillen op mijn benen terwijl Harry aan het lachen is op het bed totdat hij zijn zij vastpakt omdat het lachen zeer doet.

Net goed, denk ik.


TakenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu