Hoofdstuk 80

223 10 7
                                    

Hij schraapt zijn keel en vraagt dan of ik denk dat mijn moeder er moeite mee zal hebben als hij en Britt een kamer zouden delen als mijn moeder en Mark straks in de oude kamer van Harry en mij gaan slapen.

Omdat ik hier nog niet over nagedacht heb val ik even stil.

'I don't know, but I think my mother knows how much you love Britt, and that it's inevitable that you two will end up together in one room' grinnik ik dan.

Hij wordt rood en slaat zijn oogleden neer van schaamte.

Ik pak zijn hand en zeg dat hij zich niet hoeft te schamen, en ook niet bang hoeft te zijn voor mijn moeder, ik bedoel kijk maar naar hoe ze de situatie tussen mij en Harry heeft geaccepteerd.

Hij wordt rustiger en dan komen Harry en Britt binnen met de thee en koffie en een bordje met chocolaatjes.

We zitten gezellig te praten met elkaar en dan vraagt Harry aan Niall of hij een van zijn getuigen wil zijn.

Niall begint van oor tot oor te glimlachen en zegt dat hij dat graag wil zijn.

Ze geven elkaar een mannelijke knuffel en gaan dan weer zitten.

Ik draai me naar Britt om en vraag of zij ook een van mijn getuigen wil zijn, en of zij mijn "maid of honor" wil zijn.

Ze begint te gillen en zegt dat ze dat natuurlijk wil zijn.

Als we weer wat rustiger in gesprek zijn met elkaar, praten we over alle andere zaken die ik nog moet regelen voor de bruiloft.

Voor we het weten is het tien uur en zeggen we Niall en Britt gedag.

Als we later in bed liggen merk ik pas hoe moe ik ben, en in Harry zijn armen val ik snel in slaap.

De rest van de week bestaat uit dingen regelen voor de bruiloft en samen met El en Perrie zijn we onder begeleiding van Paul heel Londen door geweest om dingen te bekijken en te regelen.

Vandaag is het zaterdag en omdat Emma en Robert eigenlijk zouden komen logeren dit weekend hebben we dat een paar weken voor uitgeschoven. Vandaag gaan we naar de bruidsmode boutique, een winkel kan je het niet noemen, het is zo exclusief.

Paul chauffeurt ons vandaag weer, ondanks dat Harry dat heel graag wilde doen, maar gelukkig heeft zijn moeder hem eindelijk duidelijk kunnen maken dat dit niet de bedoeling is.

Als we Gemma en Anne hebben opgehaald gaan we op weg naar de boutique.

We worden met alle egards ontvangen, ik voel me bijna een koningin.

Als de zes dames die mij vergezellen zijn gaan zitten word ik mee genomen naar de bruidsjurken aan de achterkant van de zaak.

Ik heb uitgelegd dat ik straks 7,5 maand zwanger ben als ik ga trouwen en dat we daar rekening mee moeten houden.

Er worden diverse jurken gepakt en ik pas ze allemaal, en laat ze een voor een zien aan de dames die op mij wachten.

Niet alle jurken worden met enthousiasme ontvangen en ik verlies bijna de hoop om een jurk te vinden als ik DE JURK aantrek.

Het is een jurk met empire taille, uitermate geschikt om mijn zwangere buik de ruimte te geven.

Een schouder is strapless en de andere schouder wordt bedekt door een band van losse stof die achter op mijn rug op de empire tailleband uitkomt en daar opgaat in de rok.

Onder mijn buste zit een taille band voorzien van duizenden kristallen en de jurk waaiert dan uit alsof ik een griekse godin ben.

Hij staat me prachtig, ik ben er stil van.

TakenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu