Hoofdstuk 22

346 9 0
                                    

Hoewel de deurklink naar beneden gaat, gaat de deur gelukkig niet open omdat Harry de deur op slot had gedaan.

'Go away!' roept Harry naar de deur.

'Jonathan wants you in his office Harry!' hoor ik Niall roepen.

Harry vloekt zachtjes en zegt dan tegen Niall dat hij binnen vijf minuten beneden is.
Niall zegt dat hij het doorgeeft en loopt weg.

Nadat Harry mij nog een kus geeft staat hij op, en zegt hij dat we dit maar een andere keer moeten afmaken terwijl hij mij een knipoog geeft.

Ik vraag me af of ik het een volgende keer weer zo ver laat komen, en ik vraag me af waar ik mee bezig ben, ik word vastgehouden en ik heb een vrijpartij met mijn ontvoerder!

Langzaam kleedt Harry zich weer aan, en dat gaat lastig, want hij is duidelijk nog opgewonden.
Ik pak mijn kleding ook bij elkaar en kleed me aan.

'Be right back, make yourself comfortable' zegt Harry terwijl hij mij nog een kus geeft en dan wegloopt de kamer uit.

Om de tijd te doden besluit ik om de inhoud van mijn koffer eens goed te bekijken en ik ga op de grond zitten naast de koffer.
Een voor een haal ik er allerlei kledingstukken uit, stuk voor stuk keldingstukken die ik zelf nooit zo snel zou kopen.
Voor een sjiek feestje misschien ja, maar niet als dagelijks tenue.

Blijkbaar willen ze dat ik er echt heel anders uitzie dan mijn gewone ik, en ik bedenk dat dit is zodat ik niet zo snel herkent zal worden, maar mijn ouders zouden de politie toch niet bellen?
Ze zullen zich toch wel houden aan de afsrpaken bvan Jonathan?

Waar kent mijn vader Jonathan eigenlijk van?
En mijn vader is juridisch advocaat, wat kan hij nou doen wat belangrijk is voor Jonathan en zijn organisatie?
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar deze organisatie, het is iets crimineels, dat is duidelijk, maar wat is het precies?
Zouden ze in de vrouwenhandel zitten? Drugs? Witwassen van geld? Illegaal gokken?

Er schiet van alles door mijn hoofd heen terwijl ik de koffer steeds verder uitgepakt heb.
Nu ik weet dat ik zeker tot zaterdag hier ben, besluit ik om mijn kleding op te ruimen.
Ik loop naar de kledingkast toe en kijk waar ik ruimte kan vinden voor de kleding.

Ik begin de kast opnieuw in te delen, en voor ik het weet heb ik ruimte genoeg om de kleding uit de koffer op te hangen en op de planken te leggen terwijl de kleding van Harry ook netjes is gesorteerd en in de kast ligt.
Als laatste pak ik de diverse setjes ondergoed uit de koffer en leg deze in een leeggemaakte lade van de kast.
Ik schud mijn hoofd nog even als ik naar de setjes kijk, ze zijn allen super sexy, iets wat ik normaal gesproken nooit een hele dag zou dragen, maar alleen naar een spannende date met een jongen.

Ik doe de koffer dicht en kijk om mij heen waar ik de koffer moet laten als de deur weer opengaat en Harry naar binnen komt.

Hij kijkt me aan en vraagt wat ik met de koffer doe.
Ik kijk hem aan en voel me een beetje onzeker worden, wellicht vindt hij het wel heel erg vervelend dat ik de inhoud van zijn kast heb veranderd zodat ik 'mijn' kleding er ook bij kon doen.
Ik voel mijn wangen rood worden en ik begin uit te leggen dat ik de kleding uit de koffer in de kast heb gedaan, maar dat als hij dat niet wil ik de kleding weer in de koffer terug zal doen.
Terwijl ik dit uitleg is Harry naar de kast gelopen en hij kijkt naar de indeling van de kast.
Ik leg hem uit hoe ik alles heb neergelegd, alles shirts bij elkaar etc., die lagen namelijk overal en nergens, en dat ik de kledingstukken anders heb opgevouwen zodat er meer ruimte was.
Harry draait zich langzaam naar mij om en kijkt me onderzoekend aan.
Ik wil net vragen wat er aan de hand is als hij een glimlach op zijn gezicht laat verschijnen en ik voel me meteen een stuk meer op mijn gemak.
'Looks like you think you're staying here longer, right?' zegt hij dan.

'No, no, but I'm staying till saturday, so I thought I might as well put the clothes in the closet' zeg ik tegen Harry.

'It's not a shame to say that you like it here, you know' Harry kijkt me aan met een hoopvolle blik in zijn ogen.

'Let's get this straight, I want to go home, to my parents en sister and all my friends!' verhef ik mijn stem naar Harry.

De hoopvolle blik verdwijnt uit de ogen van Harry, en hij fronsend kijkt hij mij aan.
'I thought after our make out session...' begint Harry, maar ik onderbreek hem door te zeggen dat dat een vergissing van mijn kant was, dat hij niet moet vergeten dat ik hier tegen mijn zin ben en dat ik me enorm tot hem aangetrokken voel, maar dat mijn prioriteit ligt bij het naar huis gaan.

'So you're extremly attracted too me?' zegt Harry tegen mij terwijl hij glimlacht.

Tuurlijk! Dat is het enige dat hij uit mijn verhaal weet te halen!

Ik kijk hem geërgerd aan, en sla mijn armen over elkaar.

'Sorry!' zegt hij terwijl hij zijn armen in de lucht steekt als teken van onschuldigheid.
'Just can't help myself with you around!' en hij loopt naar me toe.
Hij pakt met zijn linkerhand mijn wang vast en buigt zijn hoofd naar mij toe en geeft me een voorzichtige kus terwijl zijn rechterhand mijn rug pakt en mij naar hem toe duwt.
Ik wil me net losmaken als de deur wordt opengegooid.

'Oi! We need to go now! Leave your woman behind, you can kiss her when we get back!' roept Louis tegen Harry.

Harry laat me los en loopt richting de deur, maar voordat hij de deur dicht doet zegt hij dat we er straks nog over praten en dat ik me bij de dames kan voegen in de woonkamer als ik me verveel.
Dan trekt hij de deur dicht.

Hoezo er straks over praten? Ik was toch duidelijk genoeg, of niet soms?


TakenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu