De bruiloft komt steeds dichterbij, en we hebben intussen alles geregeld.
De uitnodigingen voor de familie van Harry en iedereen in de organisatie zijn verzonden, en het lijkt er op dat iedereen de uitnodiging accepteert.
Nog een week en dan gaan we trouwen, mijn buik is intussen behoorlijk gegroeid, maar ik ben dan ook al bijna 7,5 maand zwanger. Vandaag ga ik mijn bruidsjurk voor het laatst passen om te kijken of de maat en lengte goed is.
De bruidsmeisjes gaan ook mee, hun jurken zijn ook klaar en moeten voor de laatste keer gepast worden.
De pakken van Harry en zijn getuigen zijn al klaar, deze zijn gisteren door Harry en Niall opgehaald en zijn in de vleugel waar Jonathan met zijn gezin woont opgeborgen. Harry wilde niet dat ik het pak zag voor de bruiloft en dus heeft hij de pakken allemaal maar verstopt.
Omdat mijn jurk ook een geheim moet blijven tot de bruiloft heb ik Anne gevraagd of alle jurken tot onze trouwdag bij haar mogen blijven, en gelukkig heeft ze daarmee ingestemd.
We hebben Emma en Robert gevraagd om onze ringen te brengen op onze trouwdag, en Jennifer heeft in samenspraak met de bruidsmode boutique en de kledingmaker van Harry zijn pak, mini uitvoeringen van de bruidsmeisjes jurk en het pak van de getuigen laten maken voor haar kinderen. Ik heb ze gezien, ze zijn echt super schattig.
Na het ontbijt loop ik de keuken in van het huis en ik zie dat El, Perrie en Britt al op mij wachten. Omdat mijn moeder ook mee gaat wachten we even op haar en al snel komen Mark en zij naar binnenlopen.
Mark rijdt ons naar Anne en Gemma en als zij ook ingestapt zijn gaan we op weg naar onze jurken.
Mark helpt ons als een echte heer met het uitstappen uit de auto en zegt dat hij op ons zal wachten.
Met zijn zevenen lopen we de boutique binnen en we worden van harte welkom geheten, waarna we naar een speciale ruimte achterin de boutique worden gebracht.
Daar hangen onze jurken klaar, en ze zien er prachtig uit.
Zodra we allemaal onze jurken aan hebben en de medewerksters alle jurken hebben gecontroleerd, blijkt dat alle jurken goed zijn.
Omdat ik al schoenen heb maar de andere dames nog niet worden er schoenen gepakt door de medewerksters en al snel heeft iedereen geschikte schoenen gevonden die ik betaal voor ze.
We nemen de jurken mee in speciale kledinghoezen en lopen richting de uitgang, op weg naar de auto.
Dan gaat de deur open en loopt Mark naar binnen, hij houdt de deur voor ons open en helpt ons de jurken netjes in de auto te leggen, en dan stappen we allemaal in en we gaan op weg naar het huis van Anne en Gemma.
Onderweg vertellen zowel mijn moeder als Anne mij diverse malen hoe prachtig ik eruit zal zien in mijn jurk en hoe blij ze zijn dat Harry en ik gaan trouwen.
Bij Anne aangekomen doet Robin de deur open en helpt hij ons om de jurken naar binnen te brengen.
We hangen ze op in de logeerkamer aan een kledingrek dat Anne speciaal hiervoor heeft neergezet.
De gekochte schoenen voor El, Perrie en Britt nemen we mee, die moeten ingelopen worden door de dames.
We nemen afscheid van Anne en Gemma en we spreken af dat zij op de dag van ons trouwen om half negen in de ochtend bij Harry en mij zullen zijn met de jurken, dan kunnen we ons daar omkleden.
Zwaaiend naar Anne en Gemma zit ik met een grote glimlach in de auto terwijl Mark deze wegrijdt van de oprijlaan.
We hebben het voornamelijk over de aanstaande bruiloft en El en Perrie zijn top weddingplanners, alles is tot in de puntjes verzorgt en geregeld.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...