Als we gegeten hebben lopen mijn moeder en ik naar Jonathan toe en vragen of hij tijd heeft voor ons en gelukkig heeft hij dat en we lopen achter hem aan naar zijn kantoor.
Eenmaal binnen vraagt hij wat er is en ik vraag aan hem en gelijk aan mijn moeder of hij het goed vindt dat we de verjaardag van Britt donderdag vieren.
Hij zegt dat hij dat natuurlijk goed vindt en dat ik het samen met El kan regelen.
Dan kijk ik mijn moeder aan en vraag haar of zij ook wil helpen met het organiseren van het feestje, en gelukkig zegt ze dat dit goed is.Dan vraagt mijn moeder aan Jonathan of hij haar wil uitleggen wat hij van haar verwacht als ze zijn secretaresse zou zijn, en hij legt alle werkzaamheden uit.
Tussendoor vraagt mijn moeder wat vragen en dan zegt ze tegen Jonathan dat ze zijn secretaresse wel wil worden.
Jonathan kijkt haar verheugd aan en schudt haar de hand terwijl hij zegt dat ze hier geen spijt van zal krijgen.
Dan staat hij op en loopt naar een deur in de andere hoek van de kamer, een deur die me eerder niet is opgevallen.
We lopen door de deuropening en we komen uit in een kantoor.
Jonathan legt uit dat mijn moeder hier zal komen te werken, en met mijn moeder kijk ik uit het raam dat over de achtertuin uitkijkt.
Ik kan me voorstellen dat het overdag prachtig is om naar buiten te kijken als je in het kantoor bent.
Samen komen ze tot een overeenstemming dat mijn moeder vanaf maandag hier gaat werken.Dan lopen we via het kantoor van Jonathan weer de hal in en ik zoek meteen El op om de verjaardag van Britt te bespreken.
Mijn moeder loopt mee en als we El gevonden hebben in de keuken bespreken we dat we een taart willen maken, en dat we dat het beste morgenmiddag kunnen doen als Britt met Niall weg is.
Ik vraag aan mijn moeder of ze Britt nog iets wil geven, en mijn moeder zegt dat ze thuis een parfum voor had gekocht, maar dat ze die nu niet mee heeft.
El zegt dat we morgenochtend de boodschappen gaan halen voor het feestje en het cadeautje voor Britt.Dan maken we een boodschappenlijstje voor morgenochtend en ik vertel mijn moeder dat er heel andere dingen te koop zijn in de supermarkt hier, en ze zegt dat ze heel benieuwd is.
Als Louis en Harry de keuken inlopen vertelt El wat onze plannen zijn voor morgen en Harry en Louis vinden het erg leuk dat we dit gaan regelen voor Britt.
Als ik vraag waar Britt is vertellen ze dat ze samen met Niall in de woonkamer televisie aan het kijken is.Als ik vraag wie er morgenochtend mee gaan met ons drietjes zegt Harry dat hij en Louis niet kunnen, ze moeten trainen met de sporters voor de nieuwe gevechten.
Enigszins teleurgesteld kijk ik Harry aan en dan vraagt hij of ik wil dat Zayn mee gaat om boodschappen te doen, en dat Perrie dan ook mee kan.
El zegt dat ze dit ook goed vindt en als ik mijn moeder aankijk zie ik dat zij er ook geen probleem mee heeft.Aan het einde van de avond lopen Harry en ik richting onze kamer en al gapend zeg ik dat ik blij ben dat mijn moeder zo snel is bijgedraaid.
Harry zegt dat hij het wonderbaarlijk vindt dat mijn moedere en zus zich zo snel op hun gemak voelen, net zoals ik dat heb gedaan.
Ik kijk hem lachend aan en zeg dat mijn geval heel anders is, omdat ik hem heb.
'Is it now? Do you have me?' vraagt hij mij plagend en ik zeg dat hij heus wel begrijpt wat ik bedoel.In de slaapkamer zegt hij dat ik gelijk heb en ik kijk hem vragend aan, en dan zegt hij dat ik hem inderdaad heb. En dat ik aan hem vastzit zolang als ik wil.
En ik denk alleen maar dat ik altijd aan hem vast wil zitten! En ik loop naar hem toe en geef hem een kus die hij beantwoordt.
We belanden al snel in bed en van het een komt het ander.....
Als we tegen elkaar aankruipen om te gaan slapen fluister ik tegen Harry dat ik zo blij ben dat ik mijn gevoelens voor hem heb erkent en hij reageert door te zeggen dat hij ook heel blij is dat ik dat heb gedaan.
Na nog een tijdje tegen elkaar gepraat te hebben voel ik dat ik in slaap val.De volgende ochtend staan we in de keuken en we wachten op Perrie en Zayn.
Mijn moeder, El en ik zijn allang klaar.
Dan gaat de deur open en komen ze binnen, ze lopen hand in hand.
Ze pakken allebei een banaan van de fruitschaal en dan lopen we met zijn allen de hal in, op weg naar de voordeur.
Ik begreep van mijn moeder dat ze met Britt heeft afgesproken dat ze kon uitslapen vandaag en dat Niall haar zou opvangen als ze wakker is, en dat ze na de lunch de boeken en het uniform op school gaan halen.Eenmaal in de auto vraag ik aan mijn moeder of ze het boodschappenlijstje wel mee hefet, en gelukkig heeft ze dat.
Eerst gaan we naar de parfumerie, en mijn moeder koopt hetzelfde parfum flesje welke ze in Nederland ook al had gekocht, maar Zayn neemt meteen de hele lijn van die geur mee, ook de douchegel enb bodylotion etc.
Mijn moeder protesteert nog, maar geeft het al snel op als Zayn alles betaalt en alles als een cadeautje laat inpakken.Als we bij de supermarkt aankomen hoor ik mijn moeder alleen maar zeggen dat deze supermarkt zo groot is.
Ik grinnik en zeg dat ze nog niet weet wat haar binnen staat te wachten.
Als we dan binnen zijn staat mijn moeder echt om zich heen te kijken als een kind in de snoepwinkel.
Het is een leuk gezicht, ik zou willen dat ik er een foto van kon maken.
Dat herinnert mij eraan dat Louis zou vragen of ik een telefoon kon krijgen....Ik vraag me af of hij al een antwoord voor mij heeft.
Ik moet onthouden hem hier naar te vragen als ik thuis ben bedenk ik me.Als we na een lange tijd, mijn moeder wilde alle paden wel bekijken, dan alle boodschappen hebben afgerekend en in de auto hebben gezet rijden we weer terug naar het huis.
Als we binnen komen bljken Niall en Britt net vertrokken vertelt Doc die toevallig net de keuken uitkwam.
We ruimen de boodschappen op en eten eerst een broodje en dan gaan we aan de gang.Zayn is de keuken uitgelopen en dus zijn we met zijn vieren de taart aan het maken en alvast het vlees voor het avondeten morgen in de marinade aan het leggen.
Mijn moeder wil graag dat we morgen gaan barbecuen hoewel het nog fris is, maar we kunnen gelukkig in het gasthuis bij het zwembad het eten serveren.
Als de taart in de oven staat lopen we met de gekochte versiering en lampjes naar het gasthuis en we versieren het hele huisje en we dekken gelijk de tafel alvast feestelijk.
De buiten barbecue hebben we schoongemaakt en dan lopen we snel de keuken weer in, net op tijd, want de taart is klaar.
Als de taart is afgekoeld vullen we hem met botercreme en jam en daarna versieren we hem met fondant en dan zetten we de taart in de koelkast.Alle voorbereidingen zijn getroffen, en dus gaan we nu maar door met het avondeten van vanavond.
Met zijn vieren maken we alles klaar en dan komen Britt en Niall al lachend de keuken inlopen, Britt met haar schooluniform in haar handen en Niall heeft een tas met haar boeken voor school in zijn handen.Britt vertelt dat ze het heel gezellig hebben gehad en dat Niall ook op deze school heeft gezeten voordat hij bij Jonathan ging werken. Niall vult haar aan door te vertellen dat Jonathan zijn opleiding op deze school heeft betaald.
Dan stelt Niall voor dat ze de boeken en kleding naar de kamer van Britt brengen en ze lopen de keuken uit.
'Kan er misschien een bureau om aan te studeren komen in onze kamer voor Britt?' vraagt mijn moeder dan aan mij.
'Geen idee, vast wel, dat moeten we vragen' zeg ik haar.
En als Jonathan niet veel later binnenkomt vraag ik het hem gelijk, en wat ik al verwachtte, het is geen probleem.
Hij stelt voor dat we morgenochtend met Britt een bureau gaan kopen, dat dit zijn cadeautje voor haar verjaardag zal zijn.
En mijn moeder begint nog te zeggen dat het echt teveel is wat hij allemaal al heeft betaald, maar hij wil er niets van weten.
Als niet veel later iedereen de keuken in komt lopen is het eten ook klaar en we gaan allemaal aan tafel zitten om te eten.Zoals altijd is het weer super gezellig en er wordt geregeld gelachen.
Dan staat Niall ineens op en zegt dat hij nog iets moet regelen voor morgen en hij loopt de keuken uit.
En dat is raar, want hij heeft zijn bord nog niet eens leeg gegeten, laat staan het toetje!
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...