Zodra Jonathan de keuken uit is gelopen, voel ik alle ogen op mij gericht.
Blijkbaar wist niet iedereen dat ik wel eens wat langer zou kunnen blijven.
Wat langer...... zeg maar gerust voor eeuwig!'Uhm...' begin ik, niet wetende wat ik moet zeggen.
'Let's clean up guys!' roept Perrie dan, en iedereen begint dan de borden naar de gootsteen te brengen en ik blijf echt verbluft zitten met Harry nog naast mij.
Dan voel ik zijn vingers op mijn kin, en hij draait mijn gezicht zijn kant op, zodat ik hem recht ik de ogen kan aankijken ware het niet dat ik mijn ogen naar beneden heb gericht.'Look at me Sterre' hoor ik Harry zeggen en langzaam richt ik mijn ogen op zijn groene ogen.
Ogen waarin je kan verdwalen, en ik merk dat ik een zucht laat gaan als ik hem aankijk.
Ik zie dat hij glimlacht en dan zegt hij dat het wel goed komt, dat we deze week moeten afwachten, dat mijn vader vrijdag moet aangeven of hij mee gaat werken of niet.
Dat hij ervan uit gaat dat mijn vader verstandig zal zijn en mee zal werken, en dat op vrijdagavond om 18:00 uur Engelse tijd mijn vader zijn beslissing moet laten weten.Tot die tijd zal ik rustig moeten afwachten, en dat hij van Jonathan de opdracht heeft gekregen om mij te 'vermaken', want ik moet me blijkbaar prettig voelen.
Ik moet daar om lachen, en doe dat ook.
Omdat Harry mij raar aankijkt, leg ik uit dat hij niet van mij kan verwachten dat ik mij vermaak en me prettig kan voelen als ik niet weet wat mijn toekomst brengt en dat ik toch echt tegen mijn zin hier ben.Hij knikt begrijpend en kijkt om zich heen, ik kijk ook en zie dat iedereen de keuken heeft verlaten.
Harry legt zijn hand in mijn nek, en zijn duim streelt langs mijn haargrens, dat is mijn zwakke plek en ik kreun zachtjes.
Harry brengt mijn gezicht richting zijn gezicht en dan voel ik hoe zijn mond zachtjes mijn mond aanraakt.
De kus geeft mij tintelingen door mijn hele lichaam, en dan voel ik hoe hij zijn tong langs mijn onderlip laat gaan. Hij vraagt toegang tot mijn mond en terwijl ik twijfel of ik hem dat moet geven streelt zijn duim weer langs mijn haargrens en ik kan een kreun waarbij mijn mond een stukje opengaat niet tegenhouden.
Deze opening gebruikt Harry om zijn tong langzaam naar binnen te laten glijden.
Voor ik doorheb wat er gebeurt zijn onze tongen elkaar aan het verkennen en ik merk dat ik dichter naar Harry toe ben geschoven en mijn handen spelen met de krullen achter in zijn nek.
De kus wordt steeds heftiger en net als ik besluit om bij hem op schoot te kruipen horen we de keukendeur dichtvallen.We stoppen direct met zoenen en kijken verschrikt naar de deur.
Daar staat Eleanor ons aan te staren met een tandenborstel in haar hand.'Uhm, I've got you a toothbrush Sterre'
'Yeah, thank you Eleanor' zeg ik, terwijl ik naar Eleanor kijk en dan weer naar Harry.
Ik zie dat Harry rood is geworden, en ik vermoed dat ik er niet veel anders uit zie, want ik voel dat mijn wangen rood zijn.'What's happening here then?' vraagt Eleanor aan Harry en mij terwijl ze haar blik tussen Harry en mij heen en weer laat gaan.
'Nothing' zegt Harry.
Niets? Voel ik het dan als enige, die aantrekkingskracht tussen Harry en mij?
'Obviously not nothing, you were kissing each other, and fro,m what I could see, very passionately as well!' gniffelt Elaenor.
'I don't know what came over us, Eleanor, I'm sorry' zeg ik.
Eleanor kijkt me aan en vraagt dan of ik haar alsjeblieft El wil noemen aangezien de vriendinnen van alle leden van de organisatie haar El noemen.
'She's NOT my girlfriend!' schreeuwt Harry naar Eleanor.
'Not yet!' zegt ze terwijl ze lachend de keuken uitloopt.
Wat gebeurde hier nou net? Buiten de heftige zoenpartij van Harry en mij....
Wat zei Eleanor nou, alle vriendinnen van de leden van de organisatie noemen haar El?
Ze zal toch niet serieus denken dat ik Harry zijn vriendin ben of zal worden?Ik ben voor mij uit aan het staren en merk pas dat Harry wat zegt als hij mijn kin vastpakt en mijn gezicht naar hem toedraait en ik zijn mond zie bewegen, maar horen wat hij zegt doe ik niet.
'What did you say? Sorry, I didn't hear you' zeg ik tegen hem.
'Don't worry about that. That's El. Always jumping to conclusions' is zijn antwoord.'Okay' zeg ik timide.
'I kissed you because I couldn't stop myself. I think you're very attractive and when I touch you something happens to me, like a crazy roalercoaster feeling in my whole body, and I don't like roalercoasters, but this feeling you giove me, I love that!' hoor ik Harry zeggen en ik kijk hem recht in zijn ogen aan terwijl ik zeg dat ik dat gevoel in mijn lichaam ook krijg als hij mij aanraakt, maar dat ik het gevoel had dat ik de enige van ons twee was die dit voelde.
Hij kijkt me aan en begint dan te glimlachen, hij geeft me een snelle kus op mijn mond en staat dan op terwijl hij de tandenborstel van de tafel pakt en mij aan mijn hand optrekt van de stoel.
Samen lopen we de keuken uit en dan laat hij mijn hand los.We lopen naar de trap en gaan naar boven en als we in de slaapkamer zijn doet Harry de deur achter zich dicht en op slot.
Hij brengt de tandenborstel naar de badkamer en komt dan langzaam naar mij toe lopen met een sluimerende blik in zijn ogen.Ik weet niet zo goed wat hij van plan is, maar ik heb zo'n gevoel dat hij opgewonden is.
Eerlijk gezegd ben ik zelf ook opgewonden, ik heb dit nog nooit meegemaakt, dit gevoel bij aanraken niet, maar ook het feit dat zo'n woest aantrekkelijke man mij aantrekkelijk vindt niet.'You know it's pretty special, that feeling. I for one never, ever, experienced this before' zegt Harry zachtjes tegen mij terwijl hij steeds dichterbij komt.
'Maybe we are meant to be together, just like in a fairytale' zegt Harry vlak voordat hij mij hartstochtelijk zoent.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...