Na een week vol met de laatste dingen regelen voor onze bruiloft is het vandaag de laatste dag voordat we gaan trouwen.
Ik ben best wel zenuwachtig, maar gelukkig zijn El en Perrie enorm goede weddingplanners, ze hebben alles onder controle en zorgen dat alles neergezet wordt zoals we dat met zijn vieren hebben besproken en bedacht.
Morgenochtend komen de bloemen voor in de tenten, vandaag wordt de overige versiering aangebracht in de tenten.
Een tent is voor de receptie en het diner, de andere tent is voor het feest. In de tent van het feest wordt een geluidsinstallatie en draaitafel neergezet en er is een ruimte om te dansen gecreëerd door alle tafels met stoelen om een grote open cirkel in de tent neer te zetten.
Op alle tafels liggen crème kleurige tafelkleden met daarop lila lopers.
We hebben de kleuren van de bruidsmeisjes jurken aangehouden bij de versiering van de tenten.
Overal zijn lampjes opgehangen en er staan diverse heaters die de tenten van warmte voorzien.
Samen met El en Perrie wijzen we de medewerkers van de tentenverhuur waar alles neergezet moet worden. En na een paar uur is alles naar onze zin.
Harry komt ook nog even kijken en is erg tevreden met het eindresultaat, net als wij.
Als de laatste puntjes op de i zijn gezet met betrekking tot de versiering en de inrichting van de tenten besluiten we om de tenten af te sluiten en naar het huis te gaan. Harry en ik eten vandaag in de keuken van het grote huis, iets dat we ongeveer twee keer in de week doen, maar vanavond wilden we dat heel graag doen omdat we morgen na de bruiloft een korte huwelijksreis in Engeland zullen houden en we er dan niet zullen zijn voor een ruime week.
Als we de keuken inlopen met zijn vieren zit iedereen al klaar, mijn moeder, Britt en Niall hebben voor het eten gezorgd vandaag, het is een kipschotel met pasta geworden en salade.
Het ziet er heerlijk uit en we schuiven snel aan, ik ga naast mijn moeder zitten en Harry zit naast mij.
Mijn moeder pakt mijn hand vast en zegt dat ze het spannend vindt dat we morgen gaan trouwen. Ik geef haar een kus op haar wang en zeg dat het allemaal goed komt.
Het is heel gezellig aan tafel en voor we het weten zijn we klaar met eten.
Na het diner gaan we met een select groepje in de woonkamer zitten met thee en koffie.
Er wordt door Niall gevraagd of ik nog ergens anders ga slapen vannacht, omdat dit traditie is de nacht voor je trouwdag, maar ik zeg dat ik door mijn zwangerschap niet zo goed slaap en alleen goed slaap als Harry naast mij ligt en ik voel dat mijn wangen blozen.
'Aww that's really sweet! I'm sure it doesn't matter that you will sleep together tonight.' zegt El tegen ons, en ik denk er precies hetzelfde over.
We praten nog over morgen en ik benadruk nogmaals dat El en Perrie zulke goede planners zijn en dat ik denk dat ze dit als hun beroep moeten gaan doen, en dan kijken ze elkaar aan en als ze beginnen te grinniken kijk ik ze vragend aan.
'Sterre, we are thinking of becoming a wedding planner duo' zegt Perrie dan.
'Really?' vraag ik en ze knikken allebei dat ze samen met Jonathan naar de mogelijkheden hebben gekeken en het blijkt dat hij ze gaat helpen om op te starten samen met Jennifer.
Ik ben zo blij voor ze, en ik feliciteer ze meteen met dikke knuffels (voor zover dat gaat met mijn zwangere buik) en kussen op hun wangen.
Zayn en Louis geven aan dat ze erg blij zijn dat ze dit samen gaan doen, omdat zij ook vinden dat ze een erg goed team zijn.
JE LEEST
Taken
Fiksi PenggemarNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...