Ik voel hoe het bloed uit mijn gezicht wegstroomt en mijn mond wordt kurkdroog.
Het zal toch niet....Nee, het is vast een bijwerking van de anticonceptie prik die Doc mij heeft gegeven in het vliegtuig toen ik aan kwam in Londen.
Wacht even, wat zei Doc ook alweer toen ik die anticonceptie prik had gekregen?
Iets met de eerste twee weken.....Ik voel de schrik mij om mijn hart slaan als ik bedenk wat hij heeft gezegd.
De eerste twee weken werkte de anticonceptie nog niet en moest ik aanvullende bescherming gebruiken.
Ik begin te rekenen in mijn hoofd...... en ik kom al snel tot de conclusie dat Harry en ik voor het eerst met elkaar naar bed zijn geweest in die tweede week waarin de anticonceptie nog niet zou werken.....en we hebben geen condoom gebruikt!Nu voel ik me helemaal niet goed worden, en ik voel dat ik duizelig word.
Britt kijkt me aan en vraagt of het wel goed met me gaat, en ik zeg vlug dat ik te snel heb gegeten tijdens de lunch en gelukkig gelooft ze dit.
Britt zegt dat ze El gaat opzoeken om haar om maandverband te vragen en ik knik terwijl ik snel mijn slaapkamer in loop en de deur achter mij dicht doe.Terwijl ik bevend tegen de deur aan sta voel ik me ineens misselijk worden en voor ik het weet ren ik naar de badkamer en spuug ik mijn lunch in de wc pot.
Enigszins opgelucht dat ik me nu niet meer zo misselijk voel zit ik op de grond van de badkamer.
Ik weet dat misselijkheid een symptoom van zwangerschap is, maar dat is toch alleen in de ochtend?
Ik ben vast misselijk door de spanningen, ja, dat zal het zijn.Ik voel het klamme zweet me uitbreken en ik besluit om onder de douche te stappen zodat ik me snel beter zal voelen.
Na een douche voel ik me altijd stukken beter en lijkt alles minder erg.Eenmaal onder de douche gaan er allerlei gedachtes door mij heen.
Ben ik zwanger? En zo ja, wat zal Harry zijn reactie zijn? Ik ben nog veel te jong om moeder te worden, ik ben 20 jaar!
Ik voel me paniekerig, en ik begin onregelmatig te ademen.
De duizeligheid is nu ook weer terug en ik wil me net vast grijpen aan de douchedeur als ik voel dat mijn benen mijn gewicht niet meer kunnen dragen.
Langzaam laat ik mij op de bodem van de douchecabine zakken en ik krul me op tot een bal terwijl ik probeer mijn ademhaling weer op orde te krijgen.Ik weet niet hoelang ik al op de grond van de douchecabine lig als Harry de badkamer in komt lopen.
Zodra hij mij ziet versnelt hij zijn pas en staat hij voor de douchecabine.
Hij doet de deur open en zet het water uit en vraagt wat er aan de hand is.Wat moet ik zeggen? Ik weet het niet en dus zeg ik niets.
Harry pakt me op van de douchecabine vloer en wikkelt mij in een grote handdoek die hij heeft gepakt.
Hij slaat zijn armen om mijn benen en rug heen en tilt me op en loopt naar het bed waar hij mij voorzichtig neerlegt.
'What happened Sterre? You look really pale...Are you sick? Was it something you ate? Please talk to me Sterre, I'm worried' vraagt Harry mij, maar ik krijg geen woorden uit mijn mond.
Mijn mond is nog steeds kurkdroog, ik voel de tranen in mijn ogen opwellen en ik kan ze niet tegenhouden, dus ik laat ze vrij lopen.
Nu is Harry helemaal ongerust en als ik nog steeds niets zeg, zegt hij dat hij mijn moeder gaat halen terwijl hij opstaat en de kamer uit wil lopen.
Ik zeg dan heel zachtjes dat hij El moet halen, en hij knikt en loopt dan de kamer uit om El te halen.
Dit kan ik onmogelijk met mijn moeder bespreken, dit moet ik eerst met El bespreken.Als El binnenkomt met Harry zie ik dat ze beiden een ongeruste blik in de ogen hebben.
Ik vraag aan Harry of hij ons even alleen kan laten en ik zie dat hij dit moeilijk vindt, maar hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en loopt dan de kamer uit terwijl hij de deur achter zich dicht doet.Zodra de deur dicht is vraagt El wat er aan de hand is en omdat ik niet weet waar ik moet beginnen zeg ik in eerste instantie niets, maar ik vraag haar om een glas water.
Ze loopt snel de badkamer in en voor ik het weet is ze terug met een glas water.
Nadat ik rechtop ben gaan zitten pak ik het glas van haar aan en drink het bijna helemaal leeg.
Nu voelt mijn mond niet meer zo droog aan en ik schraap mijn keel alvorens ik haar zeg dat ze beter even kan gaan zitten.
El komt naast me op het bed zitten, slaat een arm om mij heen en ik leun tegen haar aan terwijl er weer een traan uit mijn oog ontsnapt.
'Shh, Sterre everything will be alright love' zegt ze sussend tegen mij.
Ik ga weer recht zitten en ik kijk haar aan terwijl ik een paar diepe zuchten slaak.'El, I need your help....I think I might be pregnant, and I don't know what to do. I don't know if Harry will be upset, I don't know what to do....'
Ik gooi het er allemaal in een snelle zin uit terwijl de tranen over mijn wangen lopen en ik zie aan haar gezicht dat ze verbijsterd is.
Ze probeert wat te zeggen maar er komt geen geluid uit haar mond.
Mijn god, dit is erger dan ik dacht, zie je wel, Harry zal het vreselijk vinden.
Ik ben helemaal hoteldebotel verliefd op hem, en nu ga ik hem kwijtraken!Dan schraapt ze haar keel en kijkt me indringend aan terwijl ze zegt dat ik rustig moet worden.
Ze vraagt waarom ik dat denk en ik leg uit dat ik overtijd ben, ik vertel van de anticonceptie prik en die twee weken, en dat Harry en ik geen extra bescherming hebben gebruikt.
Ze knikt gedurende mijn verhaal en zegt dan dat het misschien een bijwerking is van de prikpil dat ik niet meer ongesteld wordt.
Ze stelt voor dat we eerst Doc gaan vragen hoe dat allemaal zit, maar ik schud heftig mijn hoofd terwijl ik haar smeek dit niet te doen.
Ik vraag of ze voor mij een zwangerschapstest kan halen, en ik leg uit dat ik geen onrust wil veroorzaken in het huis terwijl dit misschien niet eens nodig is.El vertelt dat Doc die testen heeft liggen en dat zij ze al eens eerder heeft gevraagd aan hem en ze staat op en zegt dat ze meteen naar Doc gaat om er eentje voor haar zelf te halen, maar dat dit dus eigenlijk voor mij is.
Als ze bijna de kamer uitgaat vraagt ze of ik Harry al wil zien en ik schud mijn hoofd terwijl ik zeg dat ik daar nog niet aan toe ben.
Dan gaat ze de kamer uit en ik hoor hoe ze de gang oploopt.Na een tijdje gaat de deur weer open en komt El weer binnen.
Ze sluit de deur achter zich en komt naar me toe lopen.'I had to lie to Doc you know.... Last week I took a test, it was negative and I told him I got my period after that, and now I asked for another test so I said that I thought I had my period last week, but that I was wrong. I hope he bought it....' grinnikt ze.
Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht, El is echt een goede vriendin van mij geworden in een korte tijd.
Ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten op dit moment.Dan sta ik op van het bed, en we lopen samen de badkamer in.
Ze vertelt me hoe de test werkt en wat ik moet doen en dan laat ze me alleen in de badkamer.Ik doe wat ze me heeft opgedragen en ik plas over het daartoe bestemde uiteinde van de test, doe de dop erop en leg de test horizontaal op de wastafel en ik roep naar El dat ik klaar ben.
Dan was ik mijn handen en ik trek mijn ondergoed aan dat nog klaar lag voor na het douchen.
Als ik de badkamer uitloop in mijn ondergoed zie ik El op de rand van het bed zitten met haar telefoon in haar hand.
'One minute left Sterre' zegt ze terwijl ze me aankijkt met een zenuwachtige blik in haar ogen waarvan ik zeker weet dat ze die weerspiegelt ziet in mijn eigen ogen.Dan gaat het alarm op haar telefoon af en we kijken elkaar aan.
Ik slaak een diepe zucht en ik loop, gevolgd door El, de badkamer weer in.'Here goes nothing' zeg ik tegen El en ik pak de test op van de wastafel om het resultaat te bekijken.
Langzaam draai ik de test om en ik vraag drie keer aan El hoe de test eruit moet zien als ik zwanger ben, en ze zegt alledrie de keren dat er dan twee streepjes op moeten staan.
Ik kijk alledrie de keren naar de uitslag en die blijft iedere keer hetzelfde......Als El ongeduldig wordt en vraagt wat de uitslag is geef ik de test aan haar en ik zeg dat ze zelf maar moet kijken.
Ze pakt de test van mij aan en kijkt er naar, dan kijkt ze naar mij en dan nog een keer naar de test.
'Sterre........you're pregnant...' stamelt ze dan uit en ik knik terwijl ik mijn hoofd verslagen naar beneden laat hangen.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...