'Phoebe Caitlin Styles! Get down here, right now!' Harry roept naar onze oudste dochter die boven op haar kamer zit terwijl ze de door haar veroorzaakte puinhoop in de keuken niet heeft opgeruimd.
We horen snelle voetstappen en dan verschijnt onze 15 jarige dochter boven aan de trap terwijl ze verschrikt naar haar boze vader kijkt.
'What is it daddy?' vraagt ze met haar puppy ogen, iets wat ze duidelijk van haar vader heeft, net als haar krullen en groene ogen.
'Would you be so kind to please take care off the mess you made in the kitchen?' vraagt hij haar met een opgetrokken wenkbrauw.
'I'm sorry, I forgot about that, I was busy with my homework. I'm coming...' en ze rent de trap af naar beneden om de rotzooi in de keuken op te ruimen.
Harry schudt zijn hoofd en grinnikt dan terwijl hij mij aankijkt.
'Never thought she would be so much like me...' zegt hij dan en dan geeft hij mij een kus op mijn mond die al snel uitmondt in meerdere kussen totdat we heel hard 'IEUW! That's gross mum and dad!' horen van boven aan de trap en als we naar boven kijken staat daar onze 11 jarige dochter Annabelle naar ons te kijken met een uitdrukking op haar gezicht die boekdelen spreekt.
'We houden van elkaar, dat is toch fijn, dat papa en mama van elkaar houden?' vertel ik haar en ze zegt in het Nederlands terug dat ze dat ook niet erg vindt, maar dat ze liever heeft dat we dit niet in het openbaar tonen.
Wat houd ik toch van mijn dochter, die sprekend op mij lijkt trouwens.
Ik kijk haar lachend aan en dan hoor ik gillen vanuit de woonkamer komen en ik snel daarheen, gevolgd door Harry.
In de woonkamer zitten Nicholas en Franklin, onze tweeling van 6 jaar oud en ze zijn aan het vechten over een voetbalspel wat ze aan het spelen waren.
Harry haalt ze uit elkaar en al snel is het weer goed tussen de jongens door de bemiddeling van Harry. De jongens zijn een perfecte mengeling van ons beiden, Nicholas heeft de ogen van Harry, maar lijkt verder sprekend op mij. Franklin heeft de krullen van Harry en de uiterlijk kenmerken van hem, met uitzondering van zijn ogen, die lijken sprekend op die van mij.
Als alles weer rustig is in ons huishouden wordt er aangebeld, en voordat Harry of ik open kunnen doen rent Phoebe naar de deur toe, roepend dat het voor haar is. Ze trekt de deur open en daar staat de 14 jarige Duncan, de zoon van El en Louis. El bleek al vrij vlot na mijn bevalling zwanger te zijn van Louis, en ook zij zijn getrouwd en druk bezig met hun gezin, welke bestaat uit een drietal kinderen.
Buiten Duncan hebben ze een meisjes tweeling van 10 jaar, Jessie en Gaby.Phoebe en Duncan zijn verliefd op elkaar, en Harry heeft het daar moeilijker mee dan hij wil laten merken.
Perrie en Zayn zijn ook getrouwd, en Perrie is in verwachting van hun tweede kind, ze hebben al een dochter, Sasha van 12 jaar.
Omdat El en Perrie zo'n succesvol wedding planner bureau hebben opgestart heeft Perrie wat langer gewacht voordat ze aan hun tweede kind wilden beginnen.
Britt en Niall zijn tien jaar geleden getrouwd en inmiddels hebben zij de meeste kinderen, vijf om precies te zijn. Niall grapt dat hij een voetbalelftal bij elkaar wil hebben, en met de vier jongens en enkele dochter die ze nu hebben zijn ze aardig op weg!
De jongens lijken allemaal op Niall, en eten ook net zoveel!
Ze hebben hun kinderen typisch Ierse namen gegeven, beginnend bij de A bij de eerst geborene. Hun oudste zoon heet Amery en is negen jaar, gevolgd door hun tweede zoon Braiden van zeven, derde zoon Cace van vijf, vierde zoon Darrick van drie en eerste dochter Eireen van anderhalf jaar. Britt is op dit moment in verwachting van hun zesde kind, waarvan de naam naar alle waarschijnlijkheid met een F zal beginnen.
Mijn moeder en Mark zijn ook getrouwd, en zij wonen nu in het centrum van Londen in een appartement.
Harry en ik wonen nog steeds in de aanbouw, maar de anderen wonen in omliggende woningen in de wijk.
We komen geregeld bij elkaar en het is net een grote familie. Alle kinderen kunnen het met elkaar vinden, en dat is natuurlijk superfijn.
Harry heeft intussen de positie van Jonathan overgenomen zodat hij met Jennifer rustig aan kan doen en Britt staat hem juridisch bij, omdat zij haar studie rechten inderdaad heeft afgemaakt.
De organisatie is gestopt met de illegale praktijken, het bleek dat Britt via contracten en clausules die ze daarin liet opnemen meer geld wist op te brengen voor de organisatie dan ooit daarvoor.
Ik kan niet anders zeggen dan dat we het goed voor elkaar hebben.
En vandaag ben ik erachter gekomen dat ook wij gezinsuitbreiding gaan krijgen. Nu moet ik alleen nog een rustige plek vinden om het Harry te vertellen. En dat is nog niet zo makkelijk in ons huishouden.
Ik vraag of Harry met me mee kan lopen naar onze inloopkast omdat ik iets moet pakken van bovenuit de kast en ik ben te klein omdat zelf te pakken. Zonder argwaan loopt hij met me mee en als hij met mij de inloopkast in loopt begint hij meteen handtastelijk te worden, ik wist wel dat hij dacht dat ik hem daarom meevroeg!
Ik duw hem lachend van mij af en zeg dan dat ik hem wat moet vertellen.
'What is it Sterre?' vraagt hij mij en ik zeg dat hij beter even kan gaan zitten op de stoel die in onze inloopkast staat en dat doet hij ook.
'Uhm.... I don't know how to bring this to you... but I think you are going to be a dad again' zeg ik terwijl ik hem aarzelend aankijk.
Ik zie zijn mond opengaan en hij kijkt me met grote ogen aan en dan hoor ik hem vragen of ik hem niet in de maling aan het nemen ben, en ik schud mijn hoofd om aan te geven dat dit niet het geval is.
Dan staat hij met een grote glimlach op van zijn stoel en hij pakt me stevig vast terwijl hij me diverse malen zoent op mijn gezicht.
'That's great news honey! My god, maybe it's another twin, then we'll have as much kids as Niall and Britt!'
'Wow, let's not get carried away shall we! I think one is enough, I'm 35 years old now, this will be the last one!' spreek ik hem vermanend toe en hij begint te lachen terwijl hij me ronddraait terwijl hij mij in zijn armen houdt.
We lopend lachend onze slaapkamer in en besluiten het vanavond aan onze kinderen te vertellen dat ze een broertje of zusje krijgen.
Stralend van geluk lopen we naar beneden, op weg naar een nieuw hoofdstuk in ons leven.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...