Hoofdstuk 6

426 14 0
                                    

'You are making her scared of you!' Louis duwt zijn vuist tegen Harry aan als teken dat hij het tegen hem heeft.

Harry grinnikt alleen maar naar mij, en geeft me weer een knipoog.
Nu begin ik me toch echt ongemakkelijk te voelen en ik weet ook niet wat de bedoeling is en waarom ik hier ben, ik begin ongemakkelijk op mijn stoel te draaien, maar dit wordt direct opgemerkt door Zayn, die mijn schouder pakt en mij stil laat zitten.

"I have to use the toilet' zeg ik.
De mannen kijken elkaar onderling aan, en een knik van Harry naar Zayn toe is voldoende om Zayn mij op te laten staan en mij te begeleiden naar de gang waar de wc blijkbaar gesitueerd is.
Ik doe de deur open en zie dat er geen raam naar buiten is in de wc. Shit.
'I'm gonna stay out here, don't try anything stupid'
'Okay' zeg ik timide en ik sluit de deur achter mij, op het moment dat ik de deur op slot wil doen hoor ik Zayn zeggen dat ik de deur van het slot moet laten.
Ik doe wat hij vraagt, maar voel me niet gemakkelijk.
Ik probeer zo snel mogelijk te plassen, maar uiteraard lukt dat niet door de spanningen.

Ik begin zachtjes te praten, min of meer tegen mijzelf.
'Wat een doos ben ik toch, ik heb de zwarte band met karate, en ik laat me zo overrompelen! Aan de andere kant, in de auto kun je moeilijk een karate trap uitdelen Sterre! Nee, ik had op het moment dat hij mijn telefoon had afgepakt toe moeten slaan. Niemand komt aan mijn telefoon, waarom liet ik hem dat wel doen?'

'You alright in there love?' hoor ik Zayn zeggen aan de andere kant van deur.

Hij zal wel denken dat ik gek ben. 'Yeah, everything is just fine!' zeg ik sarcastisch.

Eindelijk kom ik uit de wc, zonder een plan of iets dergelijks, ik heb besloten mijn kans af te wachten en zodra ik kan, probeer ik te ontsnappen.
Ze zullen me toch wel missen, en dan komt de politie uit eindelijk in actie, ik moet nu gewoon zorgen dat ik blijf leven.
Terug in de woonkamer zie ik dat Harry zijn knie helemaal verbonden is en dat hij zijn broek uit heeft gedaan. Hij staat met zijn rug naar mij toe in zijn boxershort terwijl hij een schone broek probeert aan te trekken.
Ik kan het niet helpen en ik kijk naar zijn kont, en terwijl ik iets te lang staar, bedenk ik mij dat hij een lekker kontje heeft.....
Sterre! Wat doe je! Hij heeft je ontvoert, zo kun je niet over hem denken!
ik schud mijn hoofd en probeer de gedachte uit mijn hoofd te zetten, zodra ik opkijk zie ik dat Harry naar mij kijkt en naar mij grinnikt.
Gesnapt, zeker weten dat hij door heeft waar ik aan dacht....

Hij komt op mij aflopen en haalt een losgevallen lok haar uit mijn gezicht terwijl hij deze achter mijn oor brengt. Zodra zijn vingertoppen mijn huid aanraken voel ik weer die aparte sensatie door mijn huid trekken.

Ik kijk hem aan, niet goed wetende wat te doen.
Hij pakt mijn hand en leidt mij de woonkamer uit, richting de gang.
'We'll be right back' zegt Harry tegen de andere mannen in de woonkamer, en ik loop achter hem aan de gang door.

Aan het eind van de gang doet Harry een deur open en loopt naar binnen terwijl hij mij naar binnen trekt.
Ik zie een enorme slaapkamer met een groot bed, en daar staan de tassen met mijn aankopen en handtas op.
Mijn benen beginnen te trillen, ik weet niet wat ik moet verwachten, en ik wil zeker niets sexueels met hem doen.
Ik kijk naar mijn tas en wil hier eigenlijk naar toe lopen, maar ik word tegengehouden door Harry.
'You feel it too don't you?' vraagt hij.

'I don't know what you're talking about.' stamel ik.

'Yeah right. Like I believe that... Look, you need to change, because we are gonna move.
I don't know what you've bought, but seeing the bags, I think it's something completely different from what you are wearing now, so that's a good thing. I'm gonna look through the bags, and choose something for you. Then we're gonna die your hair in a different color, Niall will help you with that.
The clothes you are wearing now we'll leave behind. Did you buy high heels?'
Vragend kijkt hij mij aan.

' Uhm, why can't you just let me go? I won't say anything to anyone!'

'Are you serious? You are to good looking to let go of, and you might bring in some money for us!' grijnzend kijkt Harry mij aan.

Ik begin weer misselijk te worden, ik wil niet denken aan hetgeen hij impliceert......

'So did you buy them? I saw you look at them in the store...'

Verbaasd til ik mijn hoofd op, wat?
Hoe weet hij dat? Ik dacht dat ik per ongeluk iemand had aangereden die toevallig op de verkeerde plek, op het verkeerde tijdstip was!
Ik voel mijn mond droog worden, en ik weet niet wat ik moet zeggen, en dan zie ik dat Harry naar de tassen op het bed loopt.

TakenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu