Het feestje is ontzettend gezellig, er is pizza besteld en Niall heeft samen met Britt de taart gemaakt.
Er wordt gelachen en er wordt gedanst op de muziek die door de stereo installatie wordt gespeeld.
Jonathan en Jennifer hebben ons uitgebreid gefeliciteert met onze verloving en hebben wel tien keer gezegd dat als we dat willen we de huwelijksvoltrekking hier op het terrein kunnen laten plaatsvinden, en dat ze graag de kosten voor onze bruiloft willen betalen.
We bedanken ze en geven hen een gemeende knuffel.Mijn moeder staat met Mark in de hoek te knuffelen, ze zijn steeds meer naar elkaar toegegroeid en denken er over om binnenkort samen in de oude slaapkamer van mij en Harry te gaan "wonen", zodat ze dicht bij Britt en mij, maar toch samen met Mark kan zijn.
Ik ben blij voor mijn moeder dat ze weer geluk heeft gevonden.
Terwijl ik ze sta te bekijken worden er twee armen om mijn middel geslagen vanachter mij, en als ik naar die armen kijk herken ik de armen van Harry.
Liefkozend streelt hij mijn buik en hij geeft me een kus in mijn nek, waar ik kippenvel van krijg.Ik hoor hem lachen en als ik hem aankijk geeft hij me een zoen op mijn mond.
'Still getting goosebumps when I touch you honey....That's one of the things I love about you Sterre' fluistert hij terwijl hij me verlangend aankijkt.
Ik voel me blozen en voel mijn verlangen opvlammen als ik hem zo in zijn betoverende groene ogen aankijk.
'Shall we go upstairs?' vraagt hij me dan en ik knik.We verontschuldigen ons door te zeggen dat we een lange en vermoeiende dag hebben gehad en dat we naar bed willen.
Iedereen wenst ons een goede nachtrust en als we de keuken uitlopen hoor ik El nog net lachend 'I bet you ten pounds they are NOT going to get any sleep within the hour' tegen Louis zeggen en ik loop grinnikend verder.
El is niet gek, dat is een ding dat zeker is.Met onze aankopen lopen we naar onze slaapkamer en we zetten de tassen in de hoek neer, ik denk dat ik morgen de tassen ga uitpakken, we gaan morgen weer verder in de aanbouw, en als de kinderkamer klaar is kunnen we daar al onze aankopen voor onze dochter in kwijt.
Als ik mijn kleding heb uitgedaan draai ik mij in mijn ondergoed om, om naar het bed te lopen, maar ik loop recht in de armen van een bijna naakte Harry.
Hij pakt me vast bij mijn billen en zegt dat ik er enorm sexy uit zie met zijn kind in mijn buik, en hij gaat op zijn knieën voor mij op de grond zitten.
Zittend op zijn knieën geeft hij mijn buik kusjes en hij praat tegen onze dochter, die op haar beurt weer reageert op de stem van haar vader en haar voeten richting zijn mond trapt.
Ik grinnik om het gezicht dat Harry trekt als haar voet zijn mond raakt maar ik val stil als ik Harry hoor zeggen dat ze nu stil moet zijn omdat hij en ik nu dingen gaan doen die niet geschikt zijn voor kinderen.Alsof ze weet wat hij bedoelt stopt ze met trappen en het wordt rustig in mijn buik.
Harry staat op, pakt mijn hand en leidt mij naar het bed, waar hij op de rand gaat zitten en mij naar zich toetrekt zodat ik tussen zijn benen in sta.
Zoenend laat hij een spoor achter op mijn buik, en van mijn buik naar mijn borsten totdat hij uiteindelijk achterovervalt en mij met zich meetrekt.
Ik lig half over Harry heen en we zoenen elkaar hartstochtelijk.We kruipen verder het bed op en al snel zijn we beiden naakt en denken we helemaal nergens meer aan, alleen aan elkaar.
Na een tijd gevreeën te hebben liggen we nu al een half uur rustig in elkaars armen.
'Tomorrow we're going to finish the nursery, then we can put everything for our babygirl in there' zegt Harry terwijl hij me een kus op mijn hoofd geeft.
Ik nestel me verder in zijn zijde en ik zeg dat ik dat fijn zou vinden.We praten over eventuele kindernamen, maar kunnen er niet uitkomen.
Geeft ook niets, we hebben nog ruim vier maanden de tijd om een naam te verzinnen.
We zijn het er wel over eens dat onze dochter twee voornamen moet hebben.
Dat scheelt al weer, nu alleen die twee namen nog verzinnen.Na een tijd begin ik echt moe te worden en ik voel hoe mijn oogleden langzaam dichtvallen terwijl ik Harry nog hoor zeggen dat hij enorm veel van mij houdt.
Ik heb geen energie meer om het terug te zeggen, want ik ben in slaap gevallen.De volgende ochtend helpt iedereen die niet hoeft te werken mee in de aanbouw, de kinderkamer is bijna af, en de andere kamers zijn ook bijna klaar.
Na de lunch besluiten Louis en Harry dat de meubels van de kinderkamer in elkaar gezet kunnen worden en dat gaan ze doen.
Omdat de keuken al klaar was gaan Britt, El en ik de keukenspullen die Harry en ik over de afgelopen weken hebben gekocht in de kasten zetten.De meubels die we in de afgelopen maanden hebben uitgezocht worden morgen bezorgd, dus we moeten alles afmaken, dan kunnen we morgen of overmorgen naar de uitbouw verhuizen.
Na een aantal uren van kasten inruimen in de keuken word ik geroepen door Harry en Louis vanuit de kinderkamer.
Ik loop naar hen toe en als ik er ben staan ze beiden voor de gesloten deur van de kinderkamer.
Lachend kijk ik ze aan en vraag of ik mag kijken.'You have to pay me first' grinnikt Harry naar mij en als ik hem vragend aankijk wijst hij naar zijn mond.
Ik geef hem lachend een zoen, en vraag of dat voldoende was, waarop Harry nee zegt en mij nogmaals zoent, maar nu vol passie.'Oi! I'm right here ya know! Stop it!' zegt Louis lachend terwijl hij Harry een por op zijn arm geeft en dan stoppen we met zoenen en mag ik eindelijk de kamer bekijken.
Mijn mond valt open van verbazing, de kamer is schitterend.
De muren zijn crème kleurig, de gordijnen zijn zachtblauw en op één muur is een behang geplakt met daarop allerlei afbeeldingen van kleine schattige poesjes.
De meubels zijn van hout, precies zoals Harry en ik deze hebben uitgezocht en in de wieg ligt een roze dekentje.
In de schommelstoel die in de hoek van de kamer staat ligt een roze kussentje en een hele mooie zachte grijze beer.
Op de commode ligt een zacht blauw aankleedkussen, maar alle kledinghangertjes aan het rek erboven zijn dan weer roze.
Op de muur, boven het wiegje, hangt een lege fotolijst, en ik kijk Harry vragend aan terwijl ik naar de lijst wijs.
'That will be filled with the handwork of my mum' grinnikt hij en dan herinner ik het me weer.
Harry's moeder borduurt altijd voor iedere geboorte een geboortelap die ingelijst wordt.
Ik vind het heel speciaal dat ze dit ook voor haar eigen kleinkind wil doen en dan word ik overmant door emoties, wellicht iets heftiger door de hormonen, maar ik vind het heel speciaal.Harry loopt naar me toe en vraagt bezorgd of ik het niet mooi vind, waarop ik snel zeg dat ik het prachtig vind en dat het tranen van geluk zijn.
Hij pakt me stevig vast en kust mijn voorhoofd.We staan een tijdje zo in de kinderkamer te genieten van het eindresultaat als langzaamaan iedereen die meehelpt ook komt kijken.
Iedereen is het er over eens dat de kinderkamer prachtig is geworden en wenst ons veel geluk.Omdat het al bijna vijf uur is en al het behangen en verven nu klaar is, besluiten we om te stoppen en we lopen met zijn allen door de tussendeur naar het grote huis.
Harry vraagt of ik het erg vind als we uit eten gaan, en hoewel ik moe ben wil ik er wel even tussenuit en ik zeg dat ik dat graag zou willen.
We kleden ons om en lopen dan naar beneden om weg te gaan als Britt vraagt waar we heen gaan.
We leggen uit dat we uit eten gaan en als ik Britt haar gezicht zie betrekken vraag ik haar wat er is, en dan vertelt ze dat ze er moeite mee heeft dat we straks niet meer elke avond mee eten in de grote keuken en dat ze hoopte dat we vanavond nog zouden mee eten.
Harry en ik kijken elkaar aan en als hij mij een begrijpende blik geeft vraag ik of zij en Niall ook mee willen.
Ze kijkt me verheugt aan en zegt dat ze dat graag zou willen, maar dat ze eerst Niall moet vragen.
Harry wacht dat niet af en roept dan keihard om Niall, die binnen twee seconden de keuken komt uitstormen.Als we snel uitleggen dat we met hem en Britt uit eten willen gaat hij akkoord en Britt en Niall lopen snel naar boven om zich om te kleden.
Als ze weer terug zijn vraagt Harry waar we heen gaan en Niall en Britt roepen tegelijk 'Nando's!'
'I should have known...' hoor ik Harry nog mompelen en dan lopen we naar buiten, op weg naar een van de auto's.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...