Als ik me bedenk hoe snel deze week voorbij is gevlogen, voelt het alsof ik in die week een half jaar aan gebeurtenissen heb meegemaakt.
Ik heb begrepen van Harry dat het in Nederland duidelijk is dat ik in die uitgebrande auto zat, en hij zegt mij dat hun informanten in Nederland hebben laten weten dat vooral mijn moeder en zusje er kapot van zijn.
Met betrekking tot de foto's en video's van mijn vader die ze hebben verzonden hebben ze nog niets gehoord, maar er is wel een spoed vergadering bijeen geroepen in Londen op het kantoor van mijn vader en daar moet hij volgende week heen.
Zijn partners geven hem eerst de ruimte om zijn dochter te begraven heeft Harry vertelt en het duurde even voor ik door had dat hij mij bedoelde, althans mijn dubbelgangster.Het is nu zaterdagmiddag en ik ben samen met El, Louis en Harry in een winkelcentrum.
We hebben al diverse kledingwinkels aangedaan en we hebben al diverse tassen bij ons, vol met jurkjes, topjes en broeken etc.
We zijn intussen in een restaurant gaan zitten en zijn aan het lunchen als Harry zich naar mij toe buigt en in mijn oor fluistert dat ik nog een sportbeha van hem tegoed heb.
Ik voel dat ik rood word en ik hoor El al giechelend vragen of Harry weer vunzige dingen in mijn oor aan het fluisteren is.
Harry zegt dat wij zo meteen even een lingerie zaak in moeten om een sportbeha te kopen en ik voel me nu nog roder worden.
Moest hij dat nou hardop zeggen?
Lachend zegt El dat ik me niet druk moet maken, dat ze precies weet waar ik moet zijn en ze legt uit welke winkel de beste sportbeha's verkoopt aan Harry en mij.Als we klaar zijn met lunchen lopen Harry en ik richting de winkel die El heeft aangeraden en Louis en El gaan dan richting de schoenenwinkel, blijkbaar heeft El nog niet genoeg schoenen denk ik.
In de lingerie winkel voel ik me wat ongemakkelijk worden, niet omdat ik onzeker ben, maar meer omdat Harry niet van mijn zijde wijkt.
Als er een medewerkster op ons af komt lopen en vraagt of ze ons kan helpen wil ik zeggen dat ik het zelf wel kan vinden, maar dan zegt Harry dat we een sportbeha voor mij zoeken en of zij ons kan helpen.
Ze knikt en zegt dat ze diverse modellen hebben, en dan vraagt ze mijn maat.
Ik geef aan dat ik maat 80 D heb en ik zie Harry zijn ogen zowat uit zijn hoofd rollen van verbazing.
Dit is dus waarom ik alleen naar binnen wilde....
Harry herstelt zich snel en samen kijken we naar de opties.
Ik kies een stuk of drie beha's uit en loop naar de kleedkamers om ze te passen.
Harry wil mee lopen, maar gelukkig wordt hij door het personeel tegengehouden, hij mag niet mee naar binnen.
Opgelucht stap ik de kleedkamer in, en pas alledrie de beha's.
Ze zitten allemaal goed en ze zijn best leuk om te zien, dus ik vind het moeilijk om te kiezen.
Uiteindelijk stap ik de kleedkamer uit en zoek Harry op om hem om advies te vragen welke ik moet nemen en dan zie ik hem bij de lingerie staan.
Hij is aan het zoeken naar setjes, en heeft al een aantal setjes uitgekozen.
Als ik achter hem sta kuch ik even en vraag hem wat hij aan het doen is.
Ik zie dat hij rood wordt en hij zegt dat hij wat leuks voor mij aan het uitzoeken is.
Als ik zeg dat dat niet nodig is, schudt hij zijn hoofd en zegt dat ik hem toch niet kan tegenhouden.
Dan vraagt hij of het passen gelukt is, en ik zeg dat de beha's alledrie goed zitten, maar dat ik niet weet welke ik moet kiezen omdat ik ze alledrie leuk vind.
Dan pakt Harry alledrie de sportbeha's en loopt met de door hem uitgekozen setjes naar de kassa.
Voordat ik ook maar kan protesteren smoort Harry mij met een kus op mijn mond.
'I'm getting you these, it's my gift to you' zegt hij dan en geeft me nog een kus.Ik zie dat de medewerkster van de winkel ons lief aankijkt en ik hoor haar iets zeggen dat lijkt op 'young love' terwijl ze grinnikt.
Als ze alles heeft aangeslagen noemt ze een enorm bedrag op en ik wil weer protesteren dat Harry dit echt niet hoeft te betalen voor mij, maar hij wil er niets van weten en betaalt het bedrag met gemak.
Zodra hij de tas, een hele grote tas mag ik wel zeggen, heeft aangepakt, pakt hij met zijn andere hand mijn vrije hand en we lopen samen de winkel uit.
Harry heeft de tas van de lingerie winkel en ik de tassen van alle andere winkels waar we al zijn geweest.
Ik heb niets hoeven te betalen, en ik voel me daar een beetje schuldig over en ik wil er wat van zeggen als Harry me meeneemt naar de winkel waar ik El en Louis al in zie staan.Eenmaal binnen in de winkel zie ik zoveel mooie schoenen, dat ik niet weet waar ik moet kijken.
Dan hoor ik Harry fluisteren dat ik waarschijnlijk wel goede schoenen nodig heb als ik aan het werk ben in de salon, en dat ik maar beter nu schoenen kan uitzoeken.
El bevestigt dit en we gaan samen op zoek naar platte schoenen die ook een beetje mooi zijn.
We laten de mannen achter op een bankje in de winkel en als we eindelijk een paar hebben gevonden wat aan onze wensen voldoet en ze ook nog goed passen lopen we richting de kassa.
Dan voegen de mannen zich weer bij ons en ik zie dat zowel Harry als Louis een ander paar schoenen voor ons in hun handen hebben.
El en ik kijken elkaar aan en zeggen tegelijk dat het echt voldoende is zo, dat we echt niet willen dat ze nog meer geld uitgeven aan ons.
Louis en Harry kijken elkaar even aan en dan zegt Louis dat we vanavond met zijn viertjes uit eten gaan en dat ze willen dat wij er mooi uitzien en dat die schoenen daar bij horen.
We voelen allebei dat nee zeggen geen zin heeft, en dus passen we de schoenen aan.
Het zijn hoge hakken en dan valt me op dat het Louboutin hakken zijn, zowel de hakken van El als die van mij.
'No, this is ridiculous, I can't accept this Harry' begin ik, maar hij pakt de hakken van mij over en loopt snel naar de kassa en heeft al voor allebei de paren betaalt voor ik nog iets kan zeggen.
El laat Louis zonder problemen haar hakken betalen, ze zal het al wel gewend zijn denk ik.
Hierna lopen we terug naar de parkeerplaats en zoeken we de auto op.Eenmaal bij de auto worden de tassen achterin gezet en als we ingestapt zijn voel ik dat ik moe ben van zo'n middag shoppen.
El en ik praten over wat we aan moeten doen vanavond en El stelt voor dat we, zodra we thuis zijn ons meteen gaan omkleden voor vanavond en dat we elkaar kunnen helpen met de make-up en onze haren.
Omdat me dit een leuk idee lijkt stem ik zonder aarzelen toe en we zijn aan het kletsen als ik Louis zachtjes tegen Harry hoor zeggen dat het wel frappant is dat niet alleen hij en Harry zulke goede vrienden zijn, maar dat het ook lijkt alsof El en ik goede vriendinnen aan het worden zijn.
En ik kan niet anders dan Louis gelijk geven, ik voel inderdaad een hechte vriendschap ontstaan met El.
JE LEEST
Taken
FanfictionNee, dit kan niet waar zijn! Mijn god, ik leen één keer de auto van mijn ouders en ik rijd een fietser aan.....mijn moeder doet me wat aan! De fietser! Ik stap vlug uit, en ik ren naar de voorkant van de auto, daar ligt een man op de grond. Hij zal...