Hoofdstuk 31

322 10 2
                                    

Na ons gesprek vannacht zijn we uiteindelijk in slaap gevallen, Harry heeft me de hele nacht beschermend in zijn armen gehouden.

Het is intussen licht geworden, en blijkbaar schijnt de zon, want ik voel een zonnestraal op mijn gezicht.

Ik doe mijn ogen open en merk dat ik nog steeds in Harry zijn armen lig, en dat het gordijn niet goed dicht is, dat verklaart de zonnestraal op mijn gezicht.

'Goodmorning Sterre' hoor ik Harry zeggen en ik draai me om terwijl ik 'Goodmorning Harry' zeg.
Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en ik zie dat hij een glimlach op zijn gezicht heeft waarbij er kuiltjes in zijn wangen tevoorschijn komen.
Ik vraag me af waarom me dat nog niet eerder is opgevallen, die kuiltjes.
Dan kust Harry mij vlug op mijn mond en staat dan op.

Hij zegt dat we ons moeten aankleden, dan kunnen we naar de sportzaal.

Huh? Sportzaal? Ik kijk denk ik zeer bedenkelijk want Harry schiet in de lach en legt uit dat er in een bijgebouw op het terrein een sportzaal is aangelegd en dat het hem een goed idee lijkt als we gaan trainen omdat binnen zitten je hersendood maakt.

Ik lach om zijn opmerking en zeg dan dat El geen sportkleding voor mij heeft geregeld.

Harry loopt de kamer uit en klopt op de tegenoverliggende deur, Doc doet na een tijdje open en Harry vraagt of Sophia sportkleding voor mij te leen heeft.
Doc roept dan naar Sophia, en even later zie ik een vrouw naast Doc verschijnen, dat zal Sophia wel zijn.
Harry legt uit dat ik geen sportkleding heb en of ik dat mag lenen van haar, en ze knikt en loopt dan de kamer in en even later komt ze terug met sportkleding en ze zegt dat ik El moet vragen om haar sportschoenen te lenen.

Harry bedankt haar en komt de kamer weer in, als hij de deur dicht heeft gedaan loopt hij mijn kant op en geeft mij het stapeltje sportkleding aan. Ik pak het aan en vraag of ik het goed heb gehoord dat ik sportschoenen van El moet lenen.

Harry knikt en begint te lachen, dan legt hij uit dat El wel sportschoenen heeft, maar dat ze niet sport, dus dat de kans groot is dat ik die schoenen ook wel zal mogen houden.

Hoeveel schoenen heeft El wel niet, vraag ik me af.

Dan sta ik op en loop de badkamer in, maar dan draai ik me om en vraag of Harry kan regelen dat ik een sportbeha kan krijgen, omdat dat lekkerder zit en beter ondersteunt tijdens het sporten.

Hij knikt en kijkt me dan met een grijns op zijn gezicht aan....
'Tell you what, when we're done with the training, we'll go out to buy you a sportsbra.' zegt hij dan.

Okee.... dat had ik natuurlijk kunnen verwachten.

Met een rood hoofd draai ik me om de badkamer in en ik doe de deur op slot terwijl ik Harry hoor lachen in de slaapkamer.

Eenmaal aangekleed loop ik richting de kamer van El en ik klop aan, El doet gelukkig zelf open en ik vraag haar of zij sportschoenen heeft die ik kan lenen.
Ze knikt en pakt een paar gloednieuwe Nike's.
Als ze de schoenen aan mij geeft zegt ze dat ik ze mag houden, omdat ze toch niet sport.
Ik zeg dat ik dat niet kan aannemen, maar ze staat er op zegt ze, ze zegt dat ze de schoenen liever kwijt dan rijk is, anders moet ze nog samen met de jongens sporten en ze legt uit dat ze daar geen zin in heeft.
Blijkbaar had Harry gelijk denk ik, ik terwijl ik moet lachen om El, bedank ik haar en loop terug naar onze slaapkamer...wacht even, zie ik de slaapkamer van Harry nu als de "onze" ?
Dat gaat niet goed....

Als ik de kamer weer inloop komt Harry net de badkamer uitlopen met alleen een handdoek om zijn middel heen, mijn adem stokt in mijn keel.
Serieus, kan hij zich niet aankleden in de badkamer?
Harry kijkt me aan en verontschuldigd zich dan, hij legt uit dat hij nog nooit met iemand deze kamer heeft gedeeld, en dat het even wennen is om met mij rekening te houden.
Dan pakt hij zijn kleding op en loopt terug de badkamer in om zich aan te kleden.

Ik had niet verwacht dat Harry zich zo netjes kon gedragen bedenk ik me als ik op het bed ga zitten om de sportschoenen aan te trekken.
Als ik ze aan heb komt Harry de badkamer uit in zijn sportkleding.

Samen lopen we naar de keuken en nadat we ontbeten hebben lopen we samen de achterdeur uit terwijl Harry mij naar een bijgebouw leidt waar de sportzaal blijkbaar in gevestigd is.

Er staan meerdere bijgebouwen op het inmense terrein, en ik zie ook een buiten zwembad.

Ik kijk mijn ogen uit, en Harry legt uit wat er in elk gebouw gevestigd is, het gebouw naast het zwembad is een lounge ruimte, in het gebouw wat daaraan vast zit is een binnen zwembad gemaakt.
Er is nog een gebouw voor het wagenpark, dat is trouwens een mega groot gebouw, en er is nog een gebouw voor gasten.
Het lijkt wel een vakantie park bedenk ik me lachend.
Harry vraagt waar ik om moet lachen, en ik leg uit dat ik het net een vakantiepark vind met al die faciliteiten, en daar moet Harry ook om lachen en dan vraagt hij of ik me nog steeds gevangen voel.
Ik moet er even over nadenken, maar ik bedenk me dan dat ik me niet zo gevangen meer voel als zondag. Ik bedoel ik had het veel slechter kunnen treffen, ze hadden me ook kunnen opsluiten in een donker hok, met een stuk brood en water.
Ik zeg tegen Harry dat ik me niet meer zo gevangen voel als zondag, maar dat hij niet het idee moet hebben dat ik het heel fijn vind om hier te zijn.

Dan zijn we aangekomen bij de sportzaal.
Als we naar binnen gaan zie ik pas hoe groot de ruimte is, de ruimte is twee keer zo groot als de dojo waar ik altijd trainde.
Er hangen een heleboel bokszakken en in een hoek van de zaal staan diverse fitness apparaten.
Nadat we de onderkant van onze schoenen hebben schoongemaakt loopt Harry richting de fitness apparaten en gaat op een van de twee loopbanden staan, ik ga op de andere staan en we beginnen met onze training.

Na de loopband trainen we op nog veel meer apparaten en uiteindelijk belanden we in de dojo ruimte van de zaal. Samen trainen we met de bokszakken, Harry legt me de techniek van trappen en boksen tegen de zak uit, en ik merk dat ik het trainen met de bokszakken leuk vind.

Het is ruim een week geleden dat ik voor het laatst naar de sportschool ben geweest, en ik merk dat ik het heerlijk vind om te trainen.
Omdat ik er zo'n plezier in begin te krijgen word ik vrijer in mijn bewegingen en ik begin Harry uit te dagen, ik raak hem aan met mijn vuist terwijl ik heen en weer huppel, net zoals ik bij karate altijd doe.
Harry begint te lachen en vraagt of ik hem aan het uitdagen ben.
Ik zeg lachend dat ik wel een potje wil vechten, en dan vraag ik of hij het wel aandurft na zondag.

Dit levert me een lach van Harry op en hij gaat in de verdediging.
We zijn een tijdje aan het sparren als Harry mij ineens tackelt en als ik begin te vallen pak ik het shirt van Harry vast en ik trek hem mee in mijn val waardoor hij boven op mij valt als ik op de grond ben gevallen.

TakenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu