Raman tacut si nervos in bucatarie asteptand un semn in capul meu ca sa stiu ce sa fac .
Oh , exact . Nimic! Minte de rahat... Sunt atat de furios pe ea . Cum a putut sa-mi spuna ca eu sunt 'periculos' ! Eu ? Periculos , asta-i o minciuna mare si de prost augur . Ba din contra sunt inofensiv . Nu as face rau nici unei muste moarte , dar ei i-as rupe capu.Stop! Cum poti gandi in felul asta idiotule ! subconstientul ma mustreaza si incep sa ma infurie si pe el . Cum naiba sa nu vorbesc asa cand defapt asa si este ?
Pur si simplu nu inteleg nimic din absolut tot ce se intampla .
Venirea ei in inima mea . Durerea pe care i-am creat-o . Pierderea memoriei . Minciunile si acum si nenorocitul fara scrupule de Morgan sau Ronny cum i se spune mai nou .
Nu stiu in care sa ma impart mai intai si am nevoie de cineva care sa ma asculte si pe mine .-La dracu'! tip pentru mine insami si sparg cana din care a baut ea .
De ce e atat de dificila si atat de enervanta ? Ma aduce la disperare , e o nebuna .Plec ca o sageata din bucatarie si urc scarile pana la ea in camera . Intru fara sa ciocan , oricum sunt un nesimtit , asta nu-i nimic . Usa se tranteste de perete , iar ea sare speriata de pe pat intorcanduse socata de aparitia mea .
-Cum indraznesti sa-mi spui ca eu as fi 'Periculos' ? Cum?! La dracu' , ca nu mai inteleg nimic din ce faci si ce spui ! Incerc sa te fac bine , sa-ti fiu aproape si sa am grija de tine si tu ma faci periculos ?! tip la ea fara mila si o pot vedea cum a inghetat de frica . Cum am putut face asta ...
-Te rog nu tipa... vocea ei este mica si nevinovata in comparatie cu a mea . Ma aproprii de ea putin si isi pune mainile pe fata . Crede ca o voi ranii ? Icneste speriata si incep sa cred ca ea crede ca as putea rani-o...nu as rani-o , nu as indraznii sa ridic un deget la ea , dar sa o lovesc . Dar totusi imi aduc aminte ca am facut-o o data si fara mila pe moment , dar apoi am simtit ca mor de durere pentru ceea ce am facut . Pentru acea palma nenorocita peste obrazul ei rece .
-Nu ma ra... stiu ce urma sa spuna , dar o intrerup.
-Cum poti crede ca te-as ranii ? intreb aproape in soapta si ii dau mainile de pe fata . Tremura .
-Doamne , Alex . De ce tremuri in halul asta ? Nu ti-am facut nimic...nuai de ce sa te temi . incerc sa o linistesc , dar imi dau seama ca frica din ochii ei creste cu cat ma priveste mai mult . Ce naiba' .
-O-Ochii...ochii tai . indica incet cu degetul catre ochii mei si nu stiu la ce se refera exact .
-Cum?... ma tepartez de ea si merg in fata oglinzii. Mai apoi dupa ce ma privesc imi dau seama ca ochii mei sunt de un verde aprins de infiorator care o sperie pe ea .
La dracu'.
Ma intorc de data asta eu speriat la ea fara absolut nici o explicatie pentru infatisarea mea de demon . Ce o sa-i spun ? Ce o sa creada ? Poate ca de asta trebuia sa-i spun adevarul de la inceput . Daca ii spun ca sunt un drac de vampir afurisit ma va lua in deradere si cel mai probabil va crede ca sunt nebun , incercand sa stea departe de mine . La dracu' cu tot.
-Alex iti pot explica , doar asculta-ma . o rog apropriindu-ma de ea , dar ea in acelasi timp se departeaza de mine . Imaginea asta imi rascoleste amintiri crude in mintea mea . Acea noapte .
-Nu te apropia de mine . isi pune mainile in fata in semn de aparare si isi intoarce privirea de la mine .
-Sunt doar lentile... 'doar lentile'? Cat de stupid si futut suna asta .
-Minti ! ma da ea de gol si oftez infrant .
-Bine . Tu ai vrut-o . Iti spun tot adevarul . Sunt un afurisit mancator de sange care misuna noaptea pe afara in cautarea hranii ,a oamenilor naivi care se apropie de mine , iar eu imi infig cotii in pielea lor frageda si firava , sugandule sangele si sufletul o data cu el . Alerg mai repede ca orice fiinta umana , citesc mintile , vad la zeci de chilometrii distanta , aud absolut tot cu usurinta , sunt mai dur ca un nenorocit de ghetar rece si te pot ucide si pe tine , la fel cum i-am ucis pe toti ceilalti . Dar de ce nu o fac te intrebi ? Nu o fac pentru ca mi-ai intrat pe sub pielea mea a naibi de rece si mi-ai incalzit inima de gheata doar cu primil cuvant rostit de tine . Sunt capabil sa fac lucruri pe care nici nu ti le poti inchipui , Alex .
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...