Capitolul58. Dor †

884 57 8
                                    

A trecut un an de cand Alex si Harry si-au luat 'adio'.  Fiecare zi pentru fiecare din ei doi a fost un chin.  De fiecare daca cand Alex inchide ochii il vede pe si de fiecare data cand Harry inchide ochii o vede pe ea. 
Cei doi s-au confruntat cu multe in acest timp.  De la sentimente dureroase la persoane periculoase. 
Alex a reusit sa termine liceul cu note excelente, iar acum studiaza la WSU din Seattle.  Ea impreuna cu Carly care au devenit cele mai bune prietene,  locuiesc intr-un apartament cumparat din banii lui Alex. Acum lucreaza intr-un local StarBuks si este pe cat se poate de multumita.

Harry nu a putut sa se desprinda de casa in care a petrecut ultima oara tinpul cu ea. El este printre cei mai devastati de plecarea ei.
Aproape ca nu doarme toate noptile.  Mai mereu isi ineaca amarul in alcool si tutun.  Nu a mai atins o fata de la plecarea ei si nu mai vorbeste cu nimeni inafara de sora lui Gemma care il viziteaza destul de des.
Pentru el fiecare zi este un chin. Pianul din living l-a facut sa se gandeasca mai mult la ea asa ca l-a facut bucati cu barosul.  Cartile l-au facut sa isi aminteasca de ea asa ca le-a dat foc tuturor in gradina. Florile l-au facut sa-si aminteasca de ea asa ca le-a zmuls si aruncat in tomberon.
Barba i-a crescut si ochii ii sunt mereu rosii.  Durerea s-a instalat bine in il si in tot ce il inconjoara .
Crede ca nu mai are viata fara ea si crede ca mai bine e de suportat aghiazma pe piele decat lipsa ei.
Cu tot alcoolul din capul lui si cu toate drogurile din sange,  el tot nu poate scoate chipul,  zambetul si vocea ei din cap. Imposibil...

Cu toate ca Alex este abia in primul an de faultate,  ea este pe deplin o studenta exemplu . Studiaza avocatura si isi doreste sa ajunga avocat si unul dintre cei mai buni din bransa.
Muzica a lasat-o in trecut,  dar nu inseamnaa ca nu mai asculta.  In urechile ei rasuna The Cab,  Imagine Dragons ,Arctic Monkeys
si Lana Del Rey . Ei ii alina durerea de zi cu zi si incepe sa uite cu timpul.
Si-a facut si noi ptieteni,  nu sunt genul ei,  dar ea se intelege cu ei. 
Calum Renkyns este un rocker si unul din prietenii ei de care s-a atasat si Stephani Halter,  o tipa rebela cu parul negru ca abanosul.

In Seattle Alex s-a intalnit si cu Niall si Liam.  Cum Niall stia de minciuna lui Harry,  ea a fost putin suparata pe el,  dar a ales sa-l ierte pentru ca si pe Harry l-a iertat. 
Se intalnesc des si petrec timpul impreuna.
Niall a inceput sa se ataseze intr-un alt fel de mod.  Alex observa asta,  dar nu vrea sa-l raneasca si nici sa-i dea sperante false... e complicat.

Alex povesteste:

Azi este luni. Una dintre zilele mele preferate.  Azi parcurg o noua zi de facultate.

Sunt mandra de mine pentru ca am terminat liceul cu o diploma si am intrat la facultate din prima. 

Eu impreuna cu Carly am muncit pana am luat apartamentul in care tocmai m-am trezit. Este exact pe gustul meu. Eu am dormitorul meu,  ea pe al ei,  o bucatarie,  baie si living. Ce as vrea mai mult.

Am un job la StarsBuks si sunt bine platita si tratata. Am prieteni noi si m-am reintalnit cu Liam si Niall. Se pare ca si eu s-au mutat in Seattle si lucreaza la o companie de protectia martorilor exact unde o sa lucrez si eu dupa facultate.

Ma intalnesc mai des cu ei si ma ajuta cu unele teme complicate. Uneori este ciudat sa-i vad in costum si cu cravata. 

Dau patura de pe mine si ma ridic din pat pasind pe podeaua rece.  Intru in baie si deschid dusul. Trebuie sa-l las putin pornit ca sa se incalzeasca apa.

Pana atunci ma spal pe dinti si intru pana in camera lui Carly. Ciudat,  ea nu e.

Trec pe langa living si era gata sa nu o vad pe canapea tolanita.

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum