Hey dragilor ! Ce mai faceti ? ... presupun ca nu la fel de bolnavi ca mine. :)))
M-am gandit ca daca tot stau in pat ca bolnava , sa scriu capitolul 42 . Drept sa va spun sunt destul de surprinsa ca am ajuns asa de departe , dar asta e doar datorita voua pentru ca ma ajutati voi .
Eh , pai nu va mai retin , hai cu capitolul ! :D...................................................................................................................
Dimineata vine ca prin minune , avand in vedere ca toata noaptea nu am dormit si am stat treaza doar cu gandul la el . Am crezut ca nu se mai termina .
Primele raze ale soarelui imi trec peste chipul meu teapan de oboseala si ingrijorare , dar nu stiu de ce asta.
Reusesc sa ma ridic din pat si sa ma intind putin , sunt prea incordata . Imi frec ochii si imi dau parul pe spate prinzandu-l intr-un coc dezordonat , asa cum imi place mie. Imi cobor picioarele goale pe podeaua rece si ma trece un fior pe sirea spinarii cand simt sub talpile mele sensibile raceala aceea.
Ma indrept catre geam si imi pun coatele pe tocul sau . Privesc doar...afara. Vremea a devenit din ce in ce mai calda si asta imi trezeste o bucurie in suflet . Analizes usor cum roua diminetii se evapora odata cu venirea puternicei lumini a soarelui . Pai o data si o data pe toti ne distruge ceva . Asta a sunat ciudat .
Imi musc interiorul obrazului si decid sa-mi continui rutina de dimineata . Privesc catre ceasul de perete si indica doar 8:04 . Sunt destul de bucurooasa ca m-am trezit prima , dau mai de graba am incercat sa ma trezesc .
Merg cu pasi marunti si lenti catre baia din camera mea si las in urma mea usa deschisa , nu ma obosesc pentru ca stiou ca nimeni nu intra peste mine. Imi scot geanta de baie si o asez langa chiuveta alba si lucioasa . Imi scot periuta de dinti si pasta si ma spal pe dinti , apoi imi curati si fata de oboseala . Ma sterg cu un prosop moale si imi musc o buza cand imi vad cearcanele de somn . Le ating si as putea spune ca mi-e sila de ele .
Imi desfac parul si il pieptan descurcand un calci care nu stiu cum s-a format peste noapte . Mi-l prind intr-o simpla coada .
Scot fondul de ten si incerc sa maschez cearcanele , si surprinzator merge . Imi dau putin volum genelor si imi trec pe buze niste strugurel , nu sunt genul care sa se macheze extravagant .
Dupa ce termin cu asta , ies din baie si imi deschid dulapul . Nu prea vad ceva cu care m-as putea imbraca in functie de starea mea .
Decid pana la urma sa port o pereche de pantaloni de trening gri si un simplu tricou alb . Azi n-am chef de nimic . Imi pun niste sosete calduroase si imi fac patul .
Acum ca mi-am terminat rutina , imi e cam foame . Imi duc fara sa observ mana pe burta si o masez usor , iesind in acelasi timp din camera .
Din cate stiu Noe nu este doua zile acasa , deci va trebui sa ma descurc singura cu mancarea . Ei bine , ii datorez multumiri celui care a inventat cuptorul cu microunde si conservele .
Torusi este dimineata asa ca imi scot cerealele de ciocolata si un boul mic verde din dulap . Le asez pe masa si imi torn laptele in boul , urmat de cerealele bobite . Le bag in cuptorul cu microunde si astept semnalul cand sunt gata .
Intre timp imi fac si un ceai de fructe de padure . Am devenit foarte atrasa de ceaiuri si cred ca sunt sanatoase .
Tresar la auzul cuptorului atunci cand sunt gata cerealele . Il deschid di cu grija imi asez micul dejun pe masa din lemn . Ma pun si eu pe scaun si imi dau seama ca nu mi-am adus o lingura , ma enervez pe mine cand uit .
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...