Play music!
Cu pasi grabiti si fara a scoate un sunet, ne apropiem de casa Lanei. Am parcat masina la doua strazi distanta ca sa nu dam de banuit. Deocamdata nu avem puse pe cap cagulele.
Ne inarmam cu tot ce ne trebuie, iar in mai putin de un minut ne aflam in fata usii. Respiratia mea se agraveaza, iar inima parca o ia la goana.
Harry ma priveste si ma ia de mana. Imi inchid ochii si imi imaginez ca totul se va sfarsi cu bine...sper.
-Ti-e teama?, ma intreaba el. Stau cateva momente uitandu-ma in ochii lui si raspund:
-Cu tine, niciodata!
-Calmeaza-te...trebuie s-o facem, altfel vom fii calcati in picioare de toti., aprob din cap si imi pun cagula. La fel procedeaza si el ,dupa care sparge usa cu piciorul. Intram fara a mai discuta si napadim fiecare camera.
Sufletul imi este la gura, iar inima parca a disparut.
Harry imi face semn sa tac. Se aud pasi pe scari in jos , iar mai apoi un tipat ascutit. Era Lana ce vazuse usa pusa la pamant. Imbracata cu un halat de matase si niste papuci de casa cu puf, se indreapta catre usa cazuta. Isi pune mainile la gura si se uita in intunericul in care ma aflu si Harry.
Il prind pe Harry de mana si il privesc. Stiu ca acum ochii amandurora sunt de un auriu intens , iar din intuneric se vede infricosator.
Lana face doi pasi in spate si se lipeste de un perete speriata. Ii aud pulsul crescand si ii simt rspiratia acuta.
-Cine sunteti? Ce vreti de la mine?, speriata intreaba. Harry scoate un raset malefic, semn ca este multumit de teama din vocea ei.
-Lana...nu mai face pe proasta...Ah stai! Tu oricum esti proasta! , se pare ca Harry a luat-o dur.
-Cum iti permiti nelegiuit ce esti!? Chem politia!, Lana fuge catre telefonul fix, il ia in mana. Apuca sa formeze numarul de urgenta, dar Harry smulge telefonul si il izbeste de perete facandu-se in zeci de bucati.
-Scuze! S-a stricat?, spune el plin de sarcasm.
-Harry...isi inghite cuvintele vazand ca se apropie de ea din ce in ce mai mult...Te rog! Te rog lasa-ma sa traiesc! Iti dau banii inapoi! Toti! Jur!
Harry nu o asculta si isi baga mana in gatul ei ridicand-o la perete. Lana scanceste si isi strange pleoapele de durere. /-Harry, las-o mai moale te rog...
-Alex taci! ,se rasteste la mine. Eu amutesc.
Ma uit pe geam si observ cum luminile unora din case se aprind rand pe rand, semn ca vecinii au auzit scandalul.
-Harry! Lumea incepe sa se agite! Baga-ti coltii in ea si sa plecam! strig panicata. Un oftat ii aud si stiu ca este nervos atunci cand este presat.
Vazand ca el nu are de gand sa faca ceva, il indepartez ,o trantesc pe ea jos si ii trag o palma zdravana. A inceput sa planga. Imi incarc pistolul si il indrept catre ea.
-Nu! Te rog nu! striga cu disperare.
Chiar inainte de a ma mai implora o singura data ,o lumina orbitoare si un sunet asurzitor declanez cand apas pe tragaci ,iar glontul i se infige drept in inima. O ultima privire ne arunca si ultimul gram de aer il lasa sa iasa. Ochii i se dau peste cap, iar corpul acum fara viata se praabuseste pe podeaua rece.
Pret de cateva secunde sangele din mine inghiata, dar am uitat ca el este oricum de ghiata. Harry incearca sa spuna ceva ,dar ii fac semn sa taca si sa plecam cat mai repede de aici.-Alex, esti ok? ,ne urcam in masina si pornim nebuneste de pe loc.
-Sunt bine. Hai sa terminam macelul. El ma aproba si face la stanga catre o parte mai nepopulata a orasului. Mergem cu mare viteza, dar grija pentru asta e prea putin impresionata.
-Din cate m-am informat, Louis este acum la un depozit unde planuieste nu stiu ce rahat de teren cu o vila de rahat. imi zice Harry.
-Ok, dar sti si daca mai este insotit de alti oameni ai lui?
-Si daca sunt ce?
-Pai nu ne ramane nimic de facat decat ...
-Sa-i ucidem. imi continua el fraza. Ne privim unul pe altul in ochi si zambim larg.
Parcam chiar in fata depozitului mare si de dam jos fara retinere. O ploaie torentiala incepe brusc si ambii suntem uzi din cap pana in picioare. Ne dam jos jachetele si cagulile inaintand in ploaie catre depozit.
Usa mare este intre deschisa si se poate vedea lumina proasta a unui bec econmic si niste oameni inculti care incearca sa faca niste amarate de planuri ce nu vor mai fi inalizate de azi.
Nervos, Harry isi infige mana in usa mare de fier si o da de-o parte trantind-o si indoind-o la margine. Sunetul pe care il scoate ii sperie pe cei din interior ,dar mai ales pe Louis.
Ranjetul lui Harry reapare si isi baga lejer mainile in buzunare privindu-i pe restul cum stau adunati si inficosati. Raman cateva momente cu ochii pe el si il admir...Tricoul ud leoarca si parul usor buclat il fac sa arate divin. Ranjetul ala ce ma cucereste iar si iar ,acum ii inspaimanta pe ceilalti facandu-i sa-si imagineze scene macabre din mintea lui.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...