Capitolul93. Capsuni insangerate †

435 24 9
                                    

-Esti sigura ca asta vrei? ma intreaba afisand privirea sa nesigura. Il privesc si eu la fel si imi rod o unghie nestiind ce sa ma decid. 

-Nu stiu Harry. Mai spune si tu ceva ,eu am hotarat mai tot pentru nunta! ii raspund artagoasa si imi pun mainile in san privind spre cele 7 feluri de mancare. Eram indecisa in privinta pestelui sau a fripturii de vita. 

-Eu nu vreau vita! ma intorc hotarata catre el. 
-Atunci nici eu nu vreau. afirma el si ii spune unuia din bucatari sa scoata vita din meniu. 

-Si nu imi plac deserturile alea cu vanilie, parca glazura aia seamana cu... 

-Inteleg iubito. Bucatar! Sa scoti si acele deserturi...Doresti altele? 
-De ciocolata toate. 
-Iubito, dar daca sunt unii ce doresc vanilie? 
-E nunta mea si vreau ciocolata. 
-Parca esti neb-.. , il privesc cu o spranceana ridicata si zambesc in momentul in care tace. 

-Asa ma gandeam si eu. Hai acum acasa sa pregatim rochia si costumul tau. eu imi iau geaca de piele pe mine si pornesc inainte catre masina noastra. Am iesit din localul unde am stabilit ca va fii petrecerea , era unul intr-o padure, dar nu foarte afundat in ea , e ceea ce imi doresc. Localul seamana cu un foisor, dar mult mai mare si mai spatios, are luminite albe ca aranjamente ,iar eu am ales trandafirii albi pentru ornamentele de pe masa si din jur. Totul arata splendid. 
Am urcat eu la volanul masinii si am pornit motorul asteptanandu-l pe Harry sa vin din urma. Ajunge in fata masinii si ma observa pe mine la volan. Trece prin fata masinii si se aseaza pe scaunul pasagerului din dreapta. 

-Nu trebuia sa conduc eu?
-Nup. 


Am ajuns acasa abia dupa doua ore deoarece am fost dupa niste vechi prieteni ai lui Harry. De la prima privire am stiut ca nu ii voi inghiti. Par si sunt aroganti, bogatasi cu nasul pe sus care mai mult ca sigur ne vor critica nunta sau rochia mea sau costumul lui Harry sau localul. Tot drumul vocea mea a fost stinsa insa a celor doi logotnici din cate am inteles, s-a auzit fara oprire. Din cand in cand il mai priveam pe Harry in semn sa-i opreasca din vorbit, dar cum nu isi permitea sa le spuna lor cum spune gastii, a trebuit sa ma multumesc cu niste casti si un joc pe telefon. 

Au venit mai devreme pentru a discuta niste afaceri cu el ,iar apoi sa fie deja gata pentru nunta. Nu am riceput nimic din acest aranjament pentru ca nu avea rost sa venim noi dupa ei cand puteau foarte bine sa vina si singuri. Ceva e dubios la mijloc, dar probabil emotiile imi cauzeaza palpitatii si scenarii. 

Am coborat toti patru din masina si am intrat in casa. Eu am fost prima si am fost intampinata de una din ele mai frumoase si calduroase imbratisari ale lui Ciel. Am ridicat-o in sus si m-am invartit cu cea ,am pupat-o pe obrajorii palizi ,dar rozalii ,iar chicotitul ei era melodios. 

-Prinseta, ce faci? o intreb lasand-o jos. 

-Olivia ma invata sa dansez! imi spune bucuroasa si zambeste larg. Vreau sa fiu in centrul atentiei la petrecere, mami! imi marturiseste. Eu ii zambesc ca o mama iubitoare ce sunt si ii mangai crestetul capului. 

-O sa fii printesa noastra. mana lui Harry se aseaza in jurul taliei mele si imi saruta-o tandru obrazul stang. Se apleaca in vine si ii prinde micile maini ale lui Coel in palmele sale, sarutandu-le cu mici pupici. Ciel zambeste usor rusinata de cei din jur ,apoi ii cuprinde gatul lui Harry cu bratele sale. 

-Maiestate, cum ati petrect in dimineata aceasta? o intreaba pe un ton pompos. Acasta rade si isi trage incet aer in piept. 

-Am invatat sa dansez! Si am mancat capsuni! 

-Noo! Fara mine?! Pentru asta trebuie sa faci ceva pentru mine. 

-Ce? isi duce tematoare manutele la gura si il priveste fix in ochi pe Harry. 

-Sa imi dai un pupic. isi intoarce obrazul si il atinge de doua ori cu degetul aratator indicandu-i locul unde sa-l pupe. Aceasta expira usor si se prinde din nou de gatul lui invelindu-l intr-o avalansa de pupici dulci de capsuni. 


Harry s-a retras impreuna cu cei doi amici ai sai in birou ,iar eu am ramas restul zilei ocupata cu pregatirile pentru nunta. 
Am aranjat toata casa, gradina a fost pregatita de gradinarul nostru nou, iar aleea a fost acoperita cu un covor rosu. Ceremonia va avea loc aici, in casa noastra fiind destul de mare pentru cei apropiati, iar localul numai bun pentru petrecere. 

S-a facut ora 21:33 , iar Harry inca nu a iesit din birou. Ciel a adormit de o ora, iar restul sunt in camerele lor. Eu am ramas singura in living cu o cana de ceai si uitandu-ma pe geamul verandei. Am oftat adanc fara sa imi dau seama cat de repede a trecut timpul pe langa mine si cat de greu va trece de acum in colo. 
Am oftat din nou in cele din urma iinvinsa de plictiseala si  curiozitatea ce ma paste sa ma duc la usa biroului sau. Am lasat cana pe masuta din sticla si m-am dus cu picioarele goale cum eram acum , pana la usa biroului. Am ciocanit in ea de trei ori si imediat am auzit aprobarea de a intra. Am deschis usa si am fost uimita sa vad ca era doar Harry in spatele biroului. Pe unde au disparut prietenii sai? 

-Hei dragule! Esti singur? Unde sunt Silvana si Napo? 

-Ii cheama Silvia si Noah. ma corecteaza el amuzat de greselile mele de care nu-mi pasa deloc. 

-Da da, Serena si Norman, cum i-o chema! am raspuns artagoasa si m-am asezat pe fotoliul din piele neagra. Rasul sau se amplifica ,iar gropitele adorabile i se dezvaluie. Il admir atat de mult. 

-Ce ati discutat atata? 

-Nimic important. Ei au niste probleme cu o firma care i-a fraierit de 6 milioane de dolari si vor sa-i dea in judecata, asa ca s-au gandit la agentia mea. 

-Aham. am raspuns plictisita de detaliile de care nu-mi pasa.

-Ai mancat? am dezaprobat din cap ,ca raspuns la intrebare si m-am uitat in alta parte stiind ca privirea lui e una incruntata. 

-M-ai asteptat pe mine? Stii ca nu trebuia, putea dura mai mult. Stateai flamanda? 

-Pot sta fara mancae si doua luni, poate chiar mai mult. 

-Da, dar lumea ar observa ca nu mai dai pe la frigider si s-a intreba daca ai un supermarket la tine in camera. 

-Haha, ce destept esti tu! 

-Ce sexy esti tu! ridica pervers din sprancene si imi provoaca o electricitate in varful degetelor si in stomac. 
I-am zambit apreciativ ,apoi am mers amandoi sa mancam ce a mai ramas prin frigider pentru ca multe erau pentru ceremonia de maine. 


Imi stergeam parul cu un prosop si am deschis usa ,din baie iesind un abur gros si calduros. Am pasit in camera pe podeaua racoroasa ,mergand lent spre patul ocupat de un trup pe aproape gol daca nu avea un prosop infasurat in jurul soldurilor. Sta intins pe spate, cu bratele ce ii sunt ca o perna sub capul sau. Privirea ii este atintita la tavan si isi leagana incet un picior ce ii este jos pe podea langa celalalt. Respira adanc si linistit, piaptul urcand si coborand derutand. Mi-am muscat buza admirand privelisitea din fata mea, ramanand rezemata de perete. 

-Te bucuri de priveliste? vocea lui groasa si suava imi ramane ca un ecou in mintea mea. 

-Ma bucur mult. zambeste larg si isi itoarce incet capul catre mine. Ma privea analizandu-ma din cap pana in la picioare. Clipea rar si explora fiecare particica a corpului meu de parca era un teritoriu necunoscut lui, unul de mult pierdut. 

Isi ia o mana de sub capul sau si o intinde lenes pe pat, chemandu-ma cu degetele. Am lasat prosopul pe un scaun si m-am dus la barbatul angelic ce ma cheama. 

M-am asezat pe marginea patului si i-am luat mana asezand-o pe coapsa mea. A inceput sa o mangaie tandru ,iar apoi a urmat ca cealalta mana sa se infasoare in jurul meu si sa ma intinta pe pat. Am chicotit in timp ce imi saruta nasul si il musca jucaus. O mana si-a lasat-o pe aabdomenul meu ,iar cealalta inapoi sub capul sau. 

-Esti foarte fumoasa. se apropie mai mult de mine si isi aseaza capul langa gatul meu alitandu-se. Imi duc degetele in parul sau lung si carliontat si il mangai ca o mama protectoare. Il sarut pe crestetul capului, iar el mormaie ceva pe gatul meu. 

-Vrei sa ne culcam ,dragule? 

-Impreuna. Mereu. imi raspunde tragandu-ma mai aproape de el intr-o imbratisare. Era ca un motan lenes ce vrea doar sa doarma langa pisicuta lui. 

-Harry ? 

-Mhm? 

  -Nu iti este teama?intreb ganditoare. 

 -Teama? De ce anume? raspunde la fel de adormit pe gatul meu.

 -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest pericol si de aceasta viata! nu stiu de unde au venit toate astea ,dar eram terifiata de gandurile astea de multa vreme. 

 -Printesa, iti faci griji pentru ceea ce nu trebuie. Nu imi este teama pentru ca am un talisman norocos cu mine. Te am pe tine si aceasta viata nu se va sfarsi pentru ca tu esti hibrid, iar eu vampir...nimic nu o sa se schimbe pentru ca de cate ori suntem impreuna, devenim un pericol.  imi declara Harry. Degetele sale se plamba pe bratul meu si imi provoaca o stare de liniste si protectie. 

-Bine dragule, atunci nici eu nu ma mai tem ,pentru ca tu imi esti doza de curaj, de nebunie, de fericire, de dragoste, de extaz. Tu imi esti puterea si motivul pentru care traiesc...Harry, tu esti totul. 

-Te iubesc ingerul meu... imi declara deja adormit si mi se pare atat de frumos faptul ca m-a comparat cu un inger. 

-Te iubesc si eu ,om frumos. 



Mi-am inceput ziua extem de devreme. A trebuit sa merg la coafor , sa ajut la ultimele pregatiri , sa o imbrac pe Ciel , iar apoi pe Harry. Eu am ramas cam pe ultimul loc. 
Olivia m-a ajutat cu rochia , este de un material foarte fin si splendid , albul este putin mai sters si bate spre crem deschis. Pe spate imi porneste o trena din acelasi material usor care este prinsa de cele doua bretele subtiri ale rochiei. In fata este putin asezata pe corpul meu, dar imi da voie sa ma misc libera. Este o rochie foarte simpla ,pe un stil vechi, dar foarte eleganta si frumoasa. 
Am ales ca parul sa-mi fie prins intr-un coc foarte lejer pe spate din o impletitura, iar ca accesoriu in par mi-a fost asezata o coronita de un auriu deschis. 
La toata tinuta, am asortat niste pantofi crem, la fel de simpli si varful putin ascutit, dar oricum nu se prea vad din cauza lungimii rochiei. 

-Arati superb! imi spune Olivia privindu-ma in oglinda. Imi aranjam trena din spate si imi dau seama ca aratam exact ca o regina adevarata. M-au trecut fiorii. 

-Haide jos, cred ca toata lumea te asteapta. 

-Du-te tu prima, vin si eu imediat. ma lasa singura in camera si pentru prima data pe ziua de azi, am si eu putina intimitate. 

M-am dus din nou in fata oglinzii mari si m-am privit in ochi, apoi am privit parul meu, apoi degetele unde era asezat un frumos inel, a urmat rochia, umerii...oare chiar sunt eu? atat de vie ,dar moarta? 

-Cum ai ajuns pana in punctul asta Alex? m-am intrebat cu voce tare. Inca sunt in soc din cauza iluziei din aceasta oglinda si inca ma gandesc ca asta ar putea sa fie unul din visele mele ridicole de adolescenta. C e posibil sa ma trezesc in camera mea anosta, in patul meu , cu asternuturi reci. 
Imi trec palmele in jos pe soldurile mele si ma mai aranjez putin de parca as putea fii sifonata sau "ciobita". 

Am pasit si pe ultima treapta a scarilor , iar emotiile m-au cuprins mai tare, inima imi batea mai repde ,iar respiartia nu mai era. 



- A fost bine, nu? mi-am asezat capul pe umarul sau si am privit amandoi invitatii ce dansau pe o melodie veche ,un vals lent. 

-A fost cel mai bine. ii pot simti zambetul de pe chipul ce radiaza de fericire. Zambesc si eu la fel,dar para nu o simt la fel cum o simte si el. Simt in momentul de fata o nesiguranta. 

-Esti bine ingerul meu? Ai ganduri tulburi. 

-Sunt bine dragule. imi ridic capul de pe umarul sau si il privesc in ochii sai verzi ce m-au fermecat de prima data. Buzele ce mi-au pronuntat prima data numele. Gropitele ce mi s-au aratat la prima gafa facuta de mine. Barbatul ce era un adolescent ce s-a indragostit prima data de mine si ultima data. 

-Sigur? Ma ingrijorezi. Asta e noaptea noastra! imi saruta fruntea si imi alina obrazul cu mana sa calda. 

Ne-am indreptat amdoi spre masa plina cu dulciuri din ciocolata si parca bucuria mi-a revenit in corp. Am luat o negresa prima data si am ramas uluita de dulceata fermecata ce mi-a paralizat papilele  gustative. Adoram ciocolata si inca o fac. 

-Cine e copilul meu mic? spune Harry razand de felul in care ma bucur de o prajitura. Am ras si eu , luandu-ma in brate. 
Aveam capul pe pieptul sau si priveam toate prajiturile frumos decorate, fructele care erau sculptate in diverse forme si capsunile cu... capsunile. 

In acel moment am auzit o inima batand cu cea mai mare teama din lume. Era speriata si parea fara ajutor, ma speria si pe mine, simteam ceea ce simte si brusc am devenit tensionata si coplesita de frica. Am intrat in atac de panica, respiram atat de teribil si infricosata , tremuram toata si nu stiu unde era acea inima speriata. 

-Alex! Alex scumpo! Ce se intampla cu tine? intreaba Harry terifiat de aspectul meu. 

-Ii e frica! Ii e frica atat de tare si nu stiu de ce! 

-Cui?! Alex, cui?! era speriat si el. Eu la- msperiat, dar apoi m-am blocat. Nu ma mai miscam si aratam ca o statuie. Harry a inceput sa ma zdruncine de teama a nu fi patit ceva, dar eu nu aveam nimic, ci ea... 

Mi-am adus aminte de spusele lui Harry "...copilasul meu.." , de capsunile rosiatice de pe masa , de presimtirea mea a ceva dubios. De inima ce se temea. Era chiar ea. 

-Harry, e in pericol! 
-Cine? 
-Ciel! a fost ultimul lucru pe care l-am mai spus si am inceput sa fug afara din local, cautand masina noastra cu privirea grabita. 

Il auzeam pe Harry in spatele meu strigand dupa mine, dar in zadar pentru ca deja m-am urcat in masina gata sa plec din loc pana sa se urce si el. 
Nu a spus nimic, doar a inchis portiera si am plecat in cea mai mare graba spre casa. 

-Cu cine e? 

-Cu bona ei. 

-Doar cu ea? 

-Da. 

-Fir-ar! am strigat si lovit cu palmele in volan. 

-Alex, imi explici si mie ce se intampla? ma intreaba nedumerit bietul, de comportamentul meu. 
Imi duc inima la piept si imi strang pielea de acolo. 

-Ma doare inima Harry. Ma doare si stiu prea bine ca ea nu este bine, ca ii este teama si ca are nevoie de mine! Sunt mama ei si o simt ca este speriata si in pericol si ma detest al dracului de mult ca am lasat-o acasa singura cu bona aia! 

-Hei! Calmeaza-te scumpo, sunt sigura ca este bine si ca probabil doarme si are un cosmar. 

-Nu nu. A mai avut cosmaruri , dar nu e acelasi sentiment! 

Nu a mai spus nimic si a tacut pana in momentul in care am intrat pe proprietatea noastra. Inaintam cu masina in fata si vedeam o alta masina neagra. Am inghetat. 

-Harry te rog spune-mi ca este a unui invitat! 

-Nu stiu iubito, dar sunt sigur ca nu e nimic rau ca o masina sta parcata aici. 

-Este piaza rea! O simt! eram ca o turbata si am orpt masina sarind din ea ca si arsa ,alergand spre usa de la intrare care era crapata si deschisa fortat. 

-Uite! Uite! Mai spui ca nu se intampla nimic! ii strig in fata si fug in casa fara sa ma asigur daca e cineva in ea, pentru ca sigur este. 
Mi-am aruncat pantofii din picioare si am spart cu pumnul o vaza mare ce statea pe un raft. Din ea a iesit un pistol pe care l-am luat si am fugit in sus pe scari. 
Aveam rugaciunea in minte si arma in mana sperand inca ca nu este nimic rau in asta, pana sa mi se naruie orice speranta cand in capatul sacrilor zacea un trup de femie. Era bona lui Ciel. 

Mi-am dus pana la gura sa nu tip de spaima cand am vazut o mare balta de sange si un gat sfasiat parca de fiare ale padurii. Era desficurata de gloante in fata. Era...ucisa, terminata. Inima imi ingheta-se deja si imi era frica sa merg mai departe vazand teroarea din fata ochilor. 

Am tresarind cand aam simtit o mana pe umarul meu, dar m-am linistit vazand ca este Harry ce privea si el la fel de terifiat ca mine. 
Imi face semn sa tac si sa-l las pe el primul, dar nu mai puteam sa stau si sa astept in liniste. Am dezaprobat din cap si m-am indreptat hotarata spre camera ingerasului meu. 

Am tipat de disperare cand in camera ei era dezastru total. Toate jucariile erau imprastiate pe jos, patul era rasturnat, dulapul aruncat in perete, iar oglinda sparta acoperita de mici picaturi de sange proaspat. 

-Cieeel! am tipat din nou panicandu-ma ca nu o vad pe fetita mea. 

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum